Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommande spel- PS3

1528 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 februari 2007 - 13:54

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Har bara testat resistance och det fungerade bra.

<{POST_SNAPBACK}>

Samma här, lirar en del Resistance och har aldrig haft bekymmer.

Har dock inte tid med Resistance mer för nu är det fan Virtua Fighter som gäller, underbart fightingspel.

<{POST_SNAPBACK}>

Bästa fightingspelet jag spelat. Har för jäkla ont i tummen idag efter att ha spelat 5-6 timmar i sträck igår. Frustrerande med joypad dock så jag beställde en sån här idag.

http://www.play-asia...en-70-1rrr.html

Den funkar även till PC.

Postad 26 februari 2007 - 14:07

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0

Ofasen...så lång tid.  :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ahh...till sommaren verkar det som iaf. Och online demo (japan only so far) i mars.
Hotshots IGN

Plus lite fler bilder. Gotta love the art.

Redigerat av pacman, 26 februari 2007 - 14:12.

Postad 26 februari 2007 - 14:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Bästa fightingspelet jag spelat.

<{POST_SNAPBACK}>

Varför gör ni inte en dedikerad VF tråd :huh: ?

Det är lite problematiskt iom att de som importerat sin konsol får spelen nu, medan majoriteten fortfarande ser VF som ett kommande spel. Men det löser sig snart.

Ahh...till sommaren verkar det som iaf.

Tidigt Q3 07 i Japan med andra ord :) .

Kan du spela det på en EU konsol då? Eller vill du det med japansk text och språk =P? Eller har du redan köpt en japansk? Mystiken tätnar... ;)

Redigerat av Zoiler, 26 februari 2007 - 14:44.

Postad 26 februari 2007 - 14:56

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Världens tidigaste Q3, minus en dag. :huh:

Nä, såg mera framför mig typ september i japan och ännu senare här. Juni Jap och (ev)Juli US är ju lite bättre iaf.

Postad 26 februari 2007 - 15:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Världens tidigaste Q3, minus en dag.  ;)

Nä, såg mera framför mig typ september i japan och ännu senare här. Juni Jap och (ev)Juli US är ju lite bättre iaf.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, har jag eller du missat något :huh: ? För jag ser inget om en amerikansk releasedate och det står Juli i Japan.

Minna no Golf 5, known commonly outside of Japan as Hot Shots Golf 5, is being prepped for Japanese release this July, the magazine reveals.

Q1 Januari-Februari-Mars
Q2 April-Maj-Juni
Q3 Juli...

[glädjedödarmode]Dessutom tror jag på mer än en månad för översättningen. Så är fallet med spel som släpps i Japan på Xbox 360 iallafall och det tog 3 månader för dem att konvertera den senaste PSP versionen[/glädjedödarmode]

Postad 26 februari 2007 - 18:28

Unregistered69f7f285
  • Unregistered69f7f285
  • Forumräv

• 537 inlägg
  • 0
Någon som vet något om F.E.A.R till PS3? är det bara en halvdann direktport från PC? :/ vill verkligen kunna lira ett grymt skräckspel om nätterna :huh:

Postad 26 februari 2007 - 18:37

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Någon som vet något om F.E.A.R till PS3? är det bara en halvdann direktport från PC? :/ vill verkligen kunna lira ett grymt skräckspel om nätterna :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

Nope det är en halvdann port från 360 ;)

Skämt åsido. Fear till 360 har fått bra betyg så Ps3 versionen är nog precis lika bra.

Postad 26 februari 2007 - 20:41

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Zolier>> Gick på info-rutan till höger.
US: July 2007
Japan: July 31, 2007
Därför jag skrev "ev"...

Postad 26 februari 2007 - 22:18

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Jag kliver in med fler funderingar!

Nån som hört något mer om Wipeout? såg nån som skrev lite om det här i denna tråd men det var inte mycket, ett spel som jag lirade väldigt mkt på pc för många många många år sedan och hade helt glömt bort, kan ju vara sjukt skoj om man kör på en 37"a :huh:

Hur fungerar det med spelen? är det som med alla andra konsoller man kör allt från skivan och savar på disken, eller ska man installera spelet på disken som på pc? läste att Motorstorm tar 12gb, isf får de inte plats många spel innan man får till o köpa en 300+GB's disk om man nu installerar spelen på ps3an måste man fortf ha skivan i för att lira (förmodar det men lika bra o fråga)

Fan vad jag längtar på ps3an 4-10dagar leverans, det närmar sig =)

Postad 26 februari 2007 - 23:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Zolier>> Gick på info-rutan till höger.
US: July 2007
Japan: July 31, 2007
Därför jag skrev "ev"...

<{POST_SNAPBACK}>

Aha, den är inte rätt eftersom Famitsu säger Juni i Japan, den är bara ouppdaterad. Sen är det deras (okvalificerade med facit i hand iom att spelet inte kommer ut i USA innan Japan) gissning på datumet i USA, kan lova att de har många fler gissningar som inte är i närheten rätt bland deras sk releaselista.

Harsh but true.

Hur fungerar det med spelen? är det som med alla andra konsoller man kör allt från skivan och savar på disken, eller ska man installera spelet på disken som på pc? läste att Motorstorm tar 12gb, isf får de inte plats många spel innan man får till o köpa en 300+GB's disk om man nu installerar spelen på ps3an måste man fortf ha skivan i för att lira (förmodar det men lika bra o fråga)

Normalt sett så är det bara att sätta i disken och köra och spara på HDD, men har läst att man kan valfritt installera spelen på HDD:n i PS3 för att bl a snabba upp laddtider.

Hur blev det med det, någon som kan berätta lite snabbt?

Postad 27 februari 2007 - 00:26

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Har bara 2 spel. Resistance installerar ca 150Mb om jag inte minns fel och Virtua Fighter 5 ca 2Gb. Jag tror det är valbart dock. Laddningstiderna ska tydligen bli snabbare.
Jag ser dock inte det som ett problem. Hur ofta spelar man 4-5 spel samtidigt? Det är temporära filer man kan ta bort.

Redigerat av Unregistereddc471864, 27 februari 2007 - 09:09.

Postad 27 februari 2007 - 06:46

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Vore dock fint o ha som på PC, t.ex man kan installera spelen och spela online utan skiva så länge man har giltig cdkey :blink:

Postad 27 februari 2007 - 11:16

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
"I found out a little bit more than what I’m able to say, but posting anything more may not be needed. From what I know, Killzone 2 could very well be the best looking console game, ever. Period. This was revealed to my by a Genji 2 producer back in September, citing the game’s visuals as even better than the original trailer."

Well i heard a few things from the Sony rep today about Killzone 3. He's had inside viewings of Killzone 3 that were never released to the public and arnt likely to be by the sounds of things, nothing more than internal tech videos showing off the physics engine that will be behind the game. As he described, one video showed a helghast running on a lean round a corner just as a bullet flies through the air and nails the helghast soldier in his trailing right ankle, kicking the soldiers' foot out, tripping his other leg and rolling over himself on the ground. In real time might i add, and its not gunna be released until that E305 Scene is playable and at least at that quality, but going by what he said its well on the way and matching it.

Killzone PS3 demo will appear this March most likely alongside the European Launch and firmware 2.00. It will incorporate a 15 minute timed part from the single player campaign and a untimed multiplayer map supporting 64 players. 8 vheicles will be playable in the multi player map, including 2 air vehicles and 2 naval.

:blink:

Postad 27 februari 2007 - 11:58

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
Klicka för stor bild:

Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild

Postad 27 februari 2007 - 12:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Preview på Singstar med bilder :blink:

While it has yet to take off in the U.S., the SingStar franchise has sold in the excess of three million copies in Europe, making it a runaway success for Sony. With each new version that gets localized for various European countries (complete with popular local songs), sales rise and keep the franchise growing. While SingStar is not something that hardcore gamers are into (or are they?), it's a money-spinner for Sony that will see releases on PS2 until late 2008.

The PlayStation 3 version of SingStar is a major step forward for the franchise. The PS2 versions are basically updates with new songs, but the PS3 version brings a lot of new features to the table.

Besides a completely new look, the biggest feature of the SingStar experience on PlayStation 3 is the game's internet capability. No, you can't playback your downloaded mp3s. Rather, the entire back catalogue of SingStar songs, which is over 350 songs deep, will be available from the SingStar Store for a small fee. The SingStar Store is tied to the PlayStation Store, offering the same method of payment but coming with its own interface. The game will come packed with new songs on a Blu-ray disc with artists like U2 and uh, Britney. After SingStar's launch in June, singles will be downloadable from the SingStar Store around the same time they are available in stores, with new songs promised on a weekly basis.

Community features are a big part of the new SingStar. By using the forthcoming EyeToy USB-camera, it will be possible to record video and audio, or take photos, which you can share online through My SingStar. Here other users can check out your own profile and add you as a friend. You can share your performances with other SingStar singers and also upload your scores to compare them with other user performances. There is also additional downloadable content such as skins, artist imagery (which can be used as wallpapers), and voice effects.

The new wireless Bluetooth microphone is confirmed to be released post-launch, so one would assume that the current USB-connected SingStar mic is compatible with the PS3 version.

The community features, and the possibility of downloading exactly the kind of songs you want, are big benefits, but the singing experience is essentially the same that you get on the PS2 (and for far cheaper). Still, this is going to be a key title for Sony in expanding the PS3's user demographic. Considering just how crazy folks still are about American Idol and other such programs, it's hard not to see this game becoming a success.

http://www.1up.com/d...age?cId=3157511

Postad 27 februari 2007 - 12:58

Faceplant
  • Faceplant
  • Beroende

• 1 264 inlägg
  • 0

"I found out a little bit more than what I’m able to say, but posting anything more may not be needed. From what I know, Killzone 2 could very well be the best looking console game, ever. Period. This was revealed to my by a Genji 2 producer back in September, citing the game’s visuals as even better than the original trailer."

Well i heard a few things from the Sony rep today about Killzone 3. He's had inside viewings of Killzone 3 that were never released to the public and arnt likely to be by the sounds of things, nothing more than internal tech videos showing off the physics engine that will be behind the game. As he described, one video showed a helghast running on a lean round a corner just as a bullet flies through the air and nails the helghast soldier in his trailing right ankle, kicking the soldiers' foot out, tripping his other leg and rolling over himself on the ground. In real time might i add, and its not gunna be released until that E305 Scene is playable and at least at that quality, but going by what he said its well on the way and matching it.

Killzone PS3 demo will appear this March most likely alongside the European Launch and firmware 2.00. It will incorporate a 15 minute timed part from the single player campaign and a untimed multiplayer map supporting 64 players. 8 vheicles will be playable in the multi player map, including 2 air vehicles and 2 naval.

:blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det där tror jag på när jag ser det, vad är källan?

Postad 27 februari 2007 - 13:06

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Hade han sagt "after E3" istället för "Mars" kanske nån hade trott på honom iaf... :blink:

Postad 27 februari 2007 - 13:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
"The games visuals are even better than the trailer"

Mycket att leva upp till :blink:

Postad 27 februari 2007 - 14:39

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
Ja det är rykten från ps3forums. Inget man äter utan salt. Infon om demots innehåll verkar rätt trovärdig dock, övrig info är gammal nu, för mig iallafall...

Ett demo till våren och ett färdigt spel till hösten låter inte helt vansinnigt...

Postad 28 februari 2007 - 09:53

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
Detta släpptes igår:

NaturalMotion, the award-winning developer of 3D animation technology based on Dynamic Motion Synthesis (DMS), today announced a partnership with Rockstar Games, Inc., the world-renowned publishing label, to integrate NaturalMotion’s revolutionary euphoria engine into upcoming next-generation Rockstar Games titles. Rockstar’s integration of euphoria is well advanced, with today’s announcement following several months of close collaboration between the two companies.

Based on NaturalMotion’s DMS technology, euphoria uses the processing power of PLAYSTATION®3 and Xbox 360TM to simulate the human body and motor nervous system, thus creating fully interactive game characters that act differently every time. With euphoria, games move away from canned animation, towards a much richer, life-like experience that is unique to the player.

“euphoria is about giving people an interactive experience they have never seen before. We now have the processing power to simulate humans, and the possibilities for games are endless,” said Torsten Reil, CEO of NaturalMotion.

“In Rockstar, we have found a partner that shares this vision, and is renowned for creating some of the most ground-breaking and immersive games in the industry,” continues Reil. “We are thrilled and honored to work with a partner of such high caliber, and look forward to helping create amazing titles.”

Further announcements regarding specific titles will follow at a later date.

Postad 28 februari 2007 - 11:55

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1 014 inlägg
  • 0
Formel1-spelets betyg gör mig förvirrad. Många ger den riktigt bra betyg, andra dissar den totalt.
Vad ska man tro på? Ett "vanligt" spel kanske och ingen "wow"?

Redigerat av LeTheMan, 28 februari 2007 - 11:56.

Postad 28 februari 2007 - 12:41

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

• 1 170 inlägg
  • 0
euphoria engine, är det inte den som är med i nya Lucasarts spelen?
får man sån här fysik i GTA kan man ju börja drägla (mer).

Postad 28 februari 2007 - 13:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Jo det är precis den. Finns en tråd om den här:

https://www.minhembi...howtopic=122245

Postad 28 februari 2007 - 19:16

Spikeru P.
  • Spikeru P.
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Imorgon släpps TEKKEN dark resurrection på playstation store i staterna!!! Är sjukt förväntansfull och tror det kommer att vara klockrent även fast det inte är ett nästa generations spel.

Postad 28 februari 2007 - 19:26

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

Imorgon släpps TEKKEN dark resurrection på playstation store i staterna!!! Är sjukt förväntansfull och tror det kommer att vara klockrent även fast det inte är ett nästa generations spel.

<{POST_SNAPBACK}>

Såg att det skulle kosta 6,99£ vilket torde bli en hundring eller liknande.

Otroligt bra pris!

Postad 28 februari 2007 - 19:56

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

• 2 396 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Såg att det skulle kosta 6,99£ vilket torde bli en hundring eller liknande.

Otroligt bra pris!

<{POST_SNAPBACK}>

På Gamereactor stod det 48:- men det är väl antagligen priset i USA

Postad 28 februari 2007 - 21:01

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Schysst. Det ska jag nog köpa.

Postad 01 mars 2007 - 08:13

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
IGN har lämnat sin syn på Motorstorm : Motorstorm

Postad bild

Postad 01 mars 2007 - 08:29

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
"There are more "Oh $#@&" moments in MotorStorm than any other game around"
Allt jag behöver veta. :)

Postad 01 mars 2007 - 09:00

Unregistered0e3a6535
  • Unregistered0e3a6535
  • Forumräv

• 692 inlägg
  • 0
Jag har sedan tidigare Motorstorm(Jap.Ver.) Är det någon som vet om det kommer någon patch för att lägga till onlinestöd på denna version? Är det fler skillnader på US-versionen?
Jag antar att man blir tvungen att köpa en till kopia av spelet, det vore ju lite roligt att köra mot er i detta forum.

Postad 01 mars 2007 - 13:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0

Jag har sedan tidigare Motorstorm(Jap.Ver.) Är det någon som vet om det kommer någon patch för att lägga till onlinestöd på denna version? Är det fler skillnader på US-versionen?
Jag antar att man blir tvungen att köpa en till kopia av spelet, det vore ju lite roligt att köra mot er i detta forum.

<{POST_SNAPBACK}>

Tror man måste ha PAL version för att spela mot europeer i vilket fall som helst. Online är tydligen uppdelat i regioner också. Inte som xboxlive där man kan spela mot vem som helst som har en 360. Det är vad jag hört iaf.

Postad 01 mars 2007 - 14:21

ktd
  • ktd
  • Veteran

• 1 662 inlägg
  • 0
Det borde väl inte ligga i själva Ps3an utan vilket land du reggat ditt onlinekonto i.
Jag har tex. ett US och ett Hong Kong konto. Dom har olika innehåll i PSN och beroende på vilket konto som är inloggat borde man spela mot folk i samma region oberoende vart Ps3an kommer ifrån.

Men å andra sidan är det Sony vi pratar om dom har ju bevisat mer än en gång att dom kan hitta på vilka dummheter som helst med Ps3...

Postad 01 mars 2007 - 20:01

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

• 14 825 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Kanske är inbillning, men det verkar som det hänt en hel del på motorstorm sen det släpptes i Japan. Grafiken bättre med mera...

Någon patch kommer det knappast då den skulle bli alldeles för stor för att kunna fixa Jap-versionen.

Postad 01 mars 2007 - 20:59

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
Tycker det ser exakt likadant ut som demot.

Postad 02 mars 2007 - 13:54

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
GTA IV kommer ha visnings-premiär 29:e mars.

edit: bah, fanns ju en tråd omdet i huvudforumet. jajja, det får stå kvar för de som är som jag, dvs nästan aldrig kollar där.. :)

Redigerat av pacman, 02 mars 2007 - 14:01.

Postad 02 mars 2007 - 14:01

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6 702 inlägg
  • 0

Preview på Singstar med bilder  :)

Perfekt. Ända sen flickvännen testade det på PS2an har hon frågat varför vi inte har det spelet. Nu kan jag utan problem smyga hem en PS3a med den ursäkten. :)

GTA IV kommer ha visnings-premiär 29:e mars.

Äntligen. :)

Lär väl inte visa mycket men lite är bättre än inget.

Postad 02 mars 2007 - 14:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

edit: bah, fanns ju en tråd omdet i huvudforumet. jajja, det får stå kvar för de som är som jag, dvs nästan aldrig kollar där.. :)

Varning! :)

Edit: Conan the Barbarian PS3 preview:

http://ps3.ign.com/a...9/769625p1.html

Postad bild

Redigerat av Zoiler, 02 mars 2007 - 15:15.

Postad 02 mars 2007 - 16:11

Fredag
  • Fredag
  • Forumräv

• 954 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad 02 mars 2007 - 19:30

poppe_
  • poppe_
  • Användare

• 222 inlägg
  • 0
Jag som känner redan nu att onlinespelande kan ta upp en stor del av min lediga tid framöver hoppas verkligen att man kan regga ett konto på sin riktiga adress så man kan spela mot europeer, kan omöjligt flyta på till 100 med ping etc om man ska lira på usservrar :-)

Postad 02 mars 2007 - 21:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
Nästa Ready to Rumble på gång till PS3:

http://ps3.ign.com/a...9/769655p1.html

Och det ska finnas bilder på nästa Ratchet och Clank i senaste EGM. Räkna med att någon scannar dem så vi får se dem snart. De ska vara rätt imponerande.

Redigerat av Zoiler, 02 mars 2007 - 21:32.

Postad 02 mars 2007 - 21:51

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1 302 inlägg
  • 0
Ready 2 Rumble var ett ganska skönt lir. :unsure:

Sony kanske skulle släppa det bundle:at med en ny kontroller med rumble funktion. :D

Postad 02 mars 2007 - 21:56

LeTheMan
  • LeTheMan
  • Beroende

• 1 014 inlägg
  • 0
Jag är mer sugen på Sonys egna spel, typ ICO och liknande, som utvidgar spelgränserna och bjuder på nya koncept. Vet ni om något sånt kommer? Kan nämna Loco Roco fast tror inte den kommer till PS3. Eye of Judgement verkar okej, men vad handlar spelet om? :unsure:

Redigerat av LeTheMan, 02 mars 2007 - 21:59.

Postad 03 mars 2007 - 00:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0

Sony kanske skulle släppa det bundle:at med en ny kontroller med rumble funktion. :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha :D

Här kommer som utlovat:

Postad bild
Postad bild

Ser väldigt smooth ut.

Postad 03 mars 2007 - 00:37

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24 891 inlägg
  • 0
JAAAAAA. Ratchet & Clank är så ###### bra spel.

Postad 03 mars 2007 - 07:26

basselito
  • basselito
  • Beroende

• 1 302 inlägg
  • 0

Jag är mer sugen på Sonys egna spel, typ ICO och liknande, som utvidgar spelgränserna och bjuder på nya koncept. Vet ni om något sånt kommer? Kan nämna Loco Roco fast tror inte den kommer till PS3. Eye of Judgement verkar okej, men vad handlar spelet om? :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Det enda jag vet är att ICO Team har utannonserat att dom jobbar på en PS3 titel.

Jag är också en av dom som blir knäsvag av spel som ICO och Shadow of the Colossus.

Postad 03 mars 2007 - 07:32

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10 389 inlägg
  • 0
Vet någon om det är något fotbollsspel (FIFA eller PES) på gång? Eller måste man vänta till hösten som vanligt? Det vore snabba pengar för spelföretagen i alla fall. Bara i England säljer väl dessa hur mycket som helst?

Redigerat av hassesolo, 03 mars 2007 - 07:33.

Postad 03 mars 2007 - 07:45

Zebra
  • Zebra
  • Lärjunge

• 434 inlägg
  • 0

Jag som känner redan nu att onlinespelande kan ta upp en stor del av min lediga tid framöver hoppas verkligen att man kan regga ett konto på sin riktiga adress så man kan spela mot europeer, kan omöjligt flyta på till 100 med ping etc om man ska lira på usservrar :-)

<{POST_SNAPBACK}>

Worldwide play confirmed!

Enligt en artikel i IGN så kommer en uppdatering för Resistance i maj med nya nivåer och möjligheten att spela mot människor från alla regioner.

http://ps3.ign.com/a...9/769623p2.html

Postad 03 mars 2007 - 13:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38 106 inlägg
  • 0
IGN har en exklusiv titt på Warhawk i deras IGN Weekly:

http://media.games.i...580/vids_1.html

Det var sant som det ryktades om att det var enbart multiplayer. Men det ser bättre ut än förut (doh).

Postad bild
Postad bild

Postad 03 mars 2007 - 14:36

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22 887 inlägg
  • 0
Enbart multiplayer..meh.

Iofs bara scans men Ratchet verkar inte bli något fult spel direkt... :unsure:

Postad 03 mars 2007 - 19:45

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3 057 inlägg
  • 0

Jag är mer sugen på Sonys egna spel, typ ICO och liknande, som utvidgar spelgränserna och bjuder på nya koncept. Vet ni om något sånt kommer? Kan nämna Loco Roco fast tror inte den kommer till PS3. Eye of Judgement verkar okej, men vad handlar spelet om? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Inte helt omöjligt att Loco Roco kommer, lär ju passa bra ihop med sixaxis

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny projektor
    thhmo
    2025-05-11 11:17:07
  • Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.