Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dreambox DM800HD PVR

1127 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 02 september 2008 - 21:59

Unregistered50b17ac7
  • Unregistered50b17ac7
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Konfigurerade upp en god väns dm800 idag, helt trivialt var det inte. Hyffsat stor skillnad mot mina två andra boxar.

...men nu måste även jag införskaffa en...suck...det var riktigt fin bild på projjen och det var inte kul att koppla tllbaka robert till den.

/björn

Redigerat av Unregistered50b17ac7, 02 september 2008 - 22:00.

Postad 03 september 2008 - 09:15

Unregistered27e1ec72
  • Unregistered27e1ec72
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Hej,

har precis fått min Dreambox 800 med Kabeltuner till ComHem. Det mesta fungerar men jag får ingen bild eller ljud på några TV-kanaler. Det verkar som om boxen inte vill kännas vid mitt ComHem kort. Jag har kopplat upp mig till Internet och uppdaterat mjukvaran, samt ställt in alla Comhems 220 kanaler. Mitt Comhem abonnemang har ca 50 av dessa kanaler, men jag får inte ljud eller bild på någon kanal varken med Scart eller DVI.

Radiokanalerna fungerar, text-TV fungerar och det går att byta kanal och jag ser signalstyrka, programinformation etc men alltså ingen ljud eller bild. Kan det vara kortläsaren som är trasig eller stöder inte Mjukvaran ComHem?

Jag har läst om att man kan flasha om och byta "Image" och jag har hittat några alternativ (LT5, Gemini m fl), men är verkligen det något som jag måste göra för att kunna använda boxen med ComHem?

Min andra fråga är om USB portarna på baksidan, jag har provat att plugga in både extern hårddisk och USB-minne men boxen vill inte kännas vid dem alls. Vad göra?

mvh Jörn

Postad 03 september 2008 - 10:05

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Hej,

har precis fått min Dreambox 800 med Kabeltuner till ComHem. Det mesta fungerar men jag får ingen bild eller ljud på några TV-kanaler. Det verkar som om boxen inte vill kännas vid mitt ComHem kort. Jag har kopplat upp mig till Internet och uppdaterat mjukvaran, samt ställt in alla Comhems 220 kanaler. Mitt Comhem abonnemang har ca 50 av dessa kanaler, men jag får inte ljud eller bild på någon kanal varken med Scart eller DVI.

Radiokanalerna fungerar, text-TV fungerar och det går att byta kanal och jag ser signalstyrka, programinformation etc men alltså ingen ljud eller bild. Kan det vara kortläsaren som är trasig eller stöder inte Mjukvaran ComHem?

Jag har läst om att man kan flasha om och byta "Image" och jag har hittat några alternativ (LT5, Gemini m fl), men är verkligen det något som jag måste göra för att kunna använda boxen med ComHem?

Min andra fråga är om USB portarna på baksidan, jag har provat att plugga in både extern hårddisk och USB-minne men boxen vill inte kännas vid dem alls. Vad göra?

mvh Jörn

Jepp flasha boxen med LT5, orginal imagen fungerar inte med ComHem...

NewCs/MgCamd behövs för att du ska få bild, programmen/configfilerna laddar du ner via en meny i boxen.

USB portarna kommer att fungera efter flashning.

Redigerat av bpl, 03 september 2008 - 10:07.

Postad 03 september 2008 - 13:27

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
orginalimagen funkar visst med comhem men man måste lägga in softcams manuellt då... men jag håller med lägg in LT5 då den erbjuder en massa godis som inte finns i andra images...

Redigerat av Leatherface, 03 september 2008 - 13:29.

Postad 03 september 2008 - 16:28

Unregistered27e1ec72
  • Unregistered27e1ec72
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

orginalimagen funkar visst med comhem men man måste lägga in softcams manuellt då... men jag håller med lägg in LT5 då den erbjuder en massa godis som inte finns i andra images...

Tusen tack för hjälpen ovan!

Vad är softcams och hur lägger man in dem manuellt?

Jag testar gärna originalimagen lite till innan jag byter, om det är möjligt.
mvh Jörn

Postad 03 september 2008 - 16:40

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
softcams = mjukvarubaserade cams som klarar av dom flesta krypteringsstandarder... dom finns och ladda ner på olika dreambox sidor... du kopierar newcs + mgcamd,evocamd,cccamd vilken cam du nu väljer att använda för mips till /usr/bin och configfilerna varierar lite beroende på cam... dödar standard dccamd och startar newcs + mgcamd t.ex om du valt det... med cccamd slipper du newcs... dom ger också andra möjligheter men det är inget jag kommer hjälpa till med...

Redigerat av Leatherface, 03 september 2008 - 16:45.

Postad 04 september 2008 - 09:07

danton1
  • danton1
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Har en vantage 7100s som funkar hyfsat men text på inspelat material är osynkront och vissa C+ kanaler går ej att spela in ifrån. Mjukvaruupptadetringar kommer regelbundet. Några frågor ang. db 800.
1 Har en DB 7000. Kan man köra denna som server och 800 som klient? Är det svårt att konfigurera?
2 Vilken image är bäst att köra då?
3 Fungerar text på inspelat material synkront (text-Ljud)
4 Är epg;n ok? Går det att direkt ställa in en inspelning utifrån denna?
5 Är det bäst att köra med extern usb disk, med tanke på att många klagar på att den blir för het?
6 Var är bäst att köpa den?

En del frågor kanske jag redan har svar på men vore tacksam om någon som har apparaten kan bekräfta.

Mvh/Danton

Postad 04 september 2008 - 09:29

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
1. Det funkar med vilken linuxmottagare och dator som helst...
2. LT5 image från http://www.ltteam.org
3. Ja bara lite osynkront då man spolar ett tag ibland men annars inga problem
4. i LT5 imagen kan man ladda ner EPG 14 dagar framåt från internet
5. att den blir het beror mest på tunern så tror inte skillnaden på extern och intern blir så stor
6. Hos nån av DMM återförsäljare
http://www.dream-mul...e...&showcat=62

Redigerat av Leatherface, 04 september 2008 - 09:30.

Postad 04 september 2008 - 10:02

danton1
  • danton1
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Tack för ett snabbt svar.
Låter ju bra allting fast lite orolig blir man med alla som har problem med hängningar o temp.
Teknikkedjan ingick inte i de officiell db återfösäljare. Är det ok att köpa där? Vill gärna ha den snabbt.

Mvh/Danton

Postad 04 september 2008 - 15:35

flizzy
  • flizzy
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0
Någon som kan rekommendera en pålitlig, tysk nätshop som säljer DM800PVR billigt (gärna med DVB-C tuner som tillbehör)??

Jag såg att någon köpt den på Satking.de, några andra nätshoppar ni köpt från i Tyskland som sålt den billgt?
(Har redan gått igenom de flesta som länkas här på Prisjakt, men vill gärna höra era erfarenheter)

Postad 04 september 2008 - 17:06

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1 886 inlägg
  • 0
Kolla med Turkarna på digisat.se

De är bra och är officiella ÅF.

Postad 05 september 2008 - 08:07

Unregistered27e1ec72
  • Unregistered27e1ec72
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Hej

Jag har nu testat LT5 och Gemini 3.7 och fått båda att fungera med ComHem efter mycket pill med cams.

Vad jag däremot inte lyckas med är att spela upp avi/divx filer från USB minne (har ingen hårddisk än).

Jag kan spela upp jpg och mp3 från minnepinnen, men avi känns den inte vid. Jag har hittills inte hittat nåt tillägg som kan åstadkomma detta. Någon som vet hur man gör?

Tacksam för svar!

mvh Jörn

Ps. Jag funderade också på att köpa från Tyskland men valde till sist Digitalboxen.com. Eftersom skillnaden i pris inklusive DVB-C tuner inte blev mer än ca 500 kr kändes det tryggare med tanke på support och garanti etc. Ds.

Postad 05 september 2008 - 10:11

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
mogh

Det går inte att spela en .avi fil direkt från boxen, det man kan göra är att streama filen från en dator med VLC och använda ett VLC plugin i boxen.

Postad 05 september 2008 - 10:45

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
LT5's mediacenter klarar dom flesta format,internet tv och youtube bla men som sagt man måste ha VLC+LT's Stream2Dream på datorn som transcodar om det... dom jobbar med avi och mkv stöd direkt på boxen men det är väl en bit kvar innan det funkar...

Redigerat av Leatherface, 05 september 2008 - 10:48.

Postad 06 september 2008 - 09:32

Unregistered27e1ec72
  • Unregistered27e1ec72
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0
Jag kör med Gemini 3.7 men har inte lyckats mounta USB minnen. Om jag formatterar minnepinnen med Dreamboxen så funkar det att mounta men då är den "Linuxformatterad" och går inte att använda på min PC. Vad gör jag för fel?

Postad 08 september 2008 - 09:34

spitz66
  • spitz66
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag har tröskat igenom tråden men inte riktigt fått kläm på en sak...
Genom att byta tunern Kommer DM800 att fungera i marknätet antar jag MEN kommer även kommande SD MPEG4 kanaler att fungera typ Viasat Sport som väl är på väg in...?

Postad 08 september 2008 - 09:55

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
ja SD kanaler i MPEG4 kommer funka på dm800

Postad 08 september 2008 - 20:45

MrBurn
  • MrBurn
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Jag har bara RCA ingångar för ljudet på min TV kan jag ändå köra på en dreambox och få ut ljudet via RCA?
Täntke som att dreamboxen inte kan sända ljudet via DVI.
Just nu så har jag ljudet via min HDMI ingång när jag använder comhems humax box,

Tror det heter RCA iaf, det är en röd och en vit ingång.

Redigerat av MrBurn, 08 september 2008 - 20:45.

Postad 08 september 2008 - 20:52

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
du får visst ljud genom DVI då dom har gjort en smart lösning som gör det möjligt att skicka ljud över pinnar som inte används i DVI kontakten... du får med en DVI->HDMI kabel som skickar både bild och ljud....
Själv kan jag aldrig kolla på TV utan att ha riktigt ljud genom förstärkare istället...

Redigerat av Leatherface, 08 september 2008 - 20:55.

Postad 09 september 2008 - 00:14

MrBurn
  • MrBurn
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0
Vart kan man beställa Dreambox för kablenätet ©?
Kan man föra över filmer osv i XviD format till boxen via nätverket om man har en HDD i boxen?
Om man kan spela upp XviD kan man spela upp dom med .srt filer?
Kan man spela upp .mvk filer?

Edit:
Kan man kolla på ett program och spela in ett annat program samtidigt?
Denna funktion har jag sökt samt xvid funktionen.
Då slipper man alla olika boxar osv i sovrummet.

Redigerat av MrBurn, 09 september 2008 - 00:16.

Postad 09 september 2008 - 00:35

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
stöd för mkv och avi jobbas det på men funkar inte i dagsläget... du måste streama via VLC på datorn...
DVB-C tuner för dm600 borde funka...
du kan spela in och se ett annat på samma transponder... dm7025 kan spela in/streama upp till 6 kanaler samtidigt per transponder/tuner så kan tänka mig det är nåt liknande på dm800...

Redigerat av Leatherface, 09 september 2008 - 00:38.

Postad 09 september 2008 - 07:10

MrBurn
  • MrBurn
  • Lärjunge

• 376 inlägg
  • 0

stöd för mkv och avi jobbas det på men funkar inte i dagsläget... du måste streama via VLC på datorn...
DVB-C tuner för dm600 borde funka...
du kan spela in och se ett annat på samma transponder... dm7025 kan spela in/streama upp till 6 kanaler samtidigt per transponder/tuner så kan tänka mig det är nåt liknande på dm800...

Okej, verkar som att det bara är dm600 som har C.
Tråkigt då jag måste ha dm800 pågrund av att jag vill kunna spela upp HD kanalerna.

Postad 09 september 2008 - 07:13

MartinG
  • MartinG
  • Användare

• 177 inlägg
  • 0
Leatherface menar nog att du kan ta en C-tuner för DM600 och använda i DM800.

Postad 09 september 2008 - 09:26

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
Jupp det jag menar det ska inte vara nån skillnad på dom än sålänge.... så småningom kommer även marksänt och kabel gå över till DVB-T2 och DVB-C2 och då krävs nya tuners självklart... men man slipper byta hela boxen som man får göra med dom flesta andra eftersom dom har en fast tuner...
När det gäller HD kanalerna så skulle jag vara försiktig att köpa den enbart för att kunna se på dom då jag antar att du har comhem och ingen vet om dom lättat på pairingen eller om det är nåt teknisk problem med den just nu som kommer åtgärdas senare... jag skulle gissa på det senare jag...

Redigerat av Leatherface, 09 september 2008 - 09:46.

Postad 10 september 2008 - 12:26

stathagen
  • stathagen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Stämmer det att comhem har slutat paira sina kort med deras hd-box så att man kan se på alla hd-kanaler på denna dreambox?

Postad 10 september 2008 - 12:32

flizzy
  • flizzy
  • Användare

• 198 inlägg
  • 0

Stämmer det att comhem har slutat paira sina kort med deras hd-box så att man kan se på alla hd-kanaler på denna dreambox?

Läs Leatherface inlägg ovanför ditt, så vet du hur det ligger till...

Postad 10 september 2008 - 20:41

Unregistered27e1ec72
  • Unregistered27e1ec72
  • Amatör

• 70 inlägg
  • 0

Läs Leatherface inlägg ovanför ditt, så vet du hur det ligger till...

Å andra sidan, varför ska ComHem envisas med att behålla pairing längre - så att de kan få fortsätta att sälja sin HD box exklusivt för 1 kr styck?

Postad 12 september 2008 - 16:24

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0
Det har kommit en ny bootloader som tydligen ska lösa problemet med frysande/hängande boxar...

Funkar?

http://dreamboxupdat...5/dm800/images/

Postad 12 september 2008 - 20:08

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0

Det har kommit en ny bootloader som tydligen ska lösa problemet med frysande/hängande boxar...

Funkar?

Hoppas det. Har mina i Tyskland nu

Postad 13 september 2008 - 10:45

massenisse
  • massenisse
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Hej alla!
Funderar på en dm800, har idag comhem´s humax box med hdmi och tycker att bilden är helt okej även på sd kanalerna,,,
Hur är bilden på dm800:an?
Tack skall ni ha
Massenisse

Postad 13 september 2008 - 12:53

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0

Hej alla!
Funderar på en dm800, har idag comhem´s humax box med hdmi och tycker att bilden är helt okej även på sd kanalerna,,,
Hur är bilden på dm800:an?
Tack skall ni ha
Massenisse

Mycket bra, tack vare hdmi just

Postad 14 september 2008 - 10:40

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
Många rapporter visar att bootloader updaten där funkar för dm800 så om ni har problem med värme och att boxen hänger sig så ladda ner den härifrån

Postad 15 september 2008 - 11:53

Vincentboy
  • Vincentboy
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0
Provade att testa den länken med fixen som ligger några inlägg uppåt.
Testade att ladda in översta fixen i 800 men jag har tappat
signalstyrka sen jag körde in denna fix ? Jag jämförde med
en gammal satelit box och den hade samma styrka som innan.
Går det ta bort fixen på nåt sätt så jag kan jämföra om så
verligen är fallet ?

Det fanns flera filer i länken är hela image som ligger
där med fixen i sig ?

Med vänliga hälsningar

Magnus

Postad 15 september 2008 - 14:16

Packetloss
  • Packetloss
  • Veteran

• 1 886 inlägg
  • 0
Ingen ide om du köper en DM800 för Comhem, enda du kan se på HD är SVT.

Resten av kanalerna är pairade så det blir en dyr dörrstoppare.

Postad 15 september 2008 - 17:34

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Provade att testa den länken med fixen som ligger några inlägg uppåt.
Testade att ladda in översta fixen i 800 men jag har tappat
signalstyrka sen jag körde in denna fix ? Jag jämförde med
en gammal satelit box och den hade samma styrka som innan.
Går det ta bort fixen på nåt sätt så jag kan jämföra om så
verligen är fallet ?

Det fanns flera filer i länken är hela image som ligger
där med fixen i sig ?

Med vänliga hälsningar

Magnus

Jag har flashat in den nya bootloadern och märker ingen sämre signalstyrka, jag kör LT5 SP1 image.
Tror inte att du kan byta ut bootloadern, den kanske byts ut om du flashar in en äldre image som inte innehåller fixen...

Om din box funkar bra och du har bild på alla kanaler tycker jag att du ska behålla bootloadern då processorn i boxen arbetar bättre.

Ingen ide om du köper en DM800 för Comhem, enda du kan se på HD är SVT.

Resten av kanalerna är pairade så det blir en dyr dörrstoppare.

ComHem har förtillfället stängt av sin pairing...

Postad 15 september 2008 - 18:26

Unregisteredcc3fbaa3
  • Unregisteredcc3fbaa3
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Jag har löst värmeproblemet på följande sätt
Jag har placerat boxen ovanpå denna notebook cooler
http://www.antec.com...hp?ProdID=75017 som jag köpte på Kjell och Company
Fläkten får ström genom en usb kontakt som tyvärr inte kan anslutas till dreamboxen eftersom dessa usb-uttag levererar ström oavsett boxen är på eller ej.
Det har jag då löst genom att koppla en usb laddare
http://www.netonnet.....asp?iid=106646
till 220 V uttaget på min receiver där ju också min sub woofer är ansluten så jag fick göra en förgrening.
På så vis går fläkten på när jag skall titta på TV
Fläkten har 2 lägen och det räcker alldeles utmärkt med det långsamma läget och då hörs den knappas alls.
Fläkten suger ut luft underifrån boxen och blåser ut den framtill.
Efter detta har min box inte hängt sig en enda gång trots att jag har inbyggd hårddisk
OBS fläkten är bredare än boxen och sticker ut ca 2 cm på varje sida

Postad 15 september 2008 - 18:56

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Jag har löst värmeproblemet på följande sätt
Jag har placerat boxen ovanpå denna notebook cooler
http://www.antec.com...hp?ProdID=75017 som jag köpte på Kjell och Company
Fläkten får ström genom en usb kontakt som tyvärr inte kan anslutas till dreamboxen eftersom dessa usb-uttag levererar ström oavsett boxen är på eller ej.
Det har jag då löst genom att koppla en usb laddare
http://www.netonnet.....asp?iid=106646
till 220 V uttaget på min receiver där ju också min sub woofer är ansluten så jag fick göra en förgrening.
På så vis går fläkten på när jag skall titta på TV
Fläkten har 2 lägen och det räcker alldeles utmärkt med det långsamma läget och då hörs den knappas alls.
Fläkten suger ut luft underifrån boxen och blåser ut den framtill.
Efter detta har min box inte hängt sig en enda gång trots att jag har inbyggd hårddisk
OBS fläkten är bredare än boxen och sticker ut ca 2 cm på varje sida

Varför installerar du inte bootloader patchen istället för att ha en gigantisk fläkt på boxen???

Bootloader patchen gör att boxen inte alls blir lika varm och den hänger sig inte mer :)

Redigerat av bpl, 15 september 2008 - 18:58.

Postad 15 september 2008 - 19:07

xit
  • xit
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hur installerar man bootloader? Jag har fått DM800 installerad och klar när jag köpte den.
Kvittar det vad man kör på för image? Jag kör med Enigma 2 tror jag :)

Postad 15 september 2008 - 19:12

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Hur installerar man bootloader? Jag har fått DM800 installerad och klar när jag köpte den.
Kvittar det vad man kör på för image? Jag kör med Enigma 2 tror jag :)

Japp det kvittar vilken image du kör. Installera den via webgränssnittet: http://www.dream-mul...eng_browser.php

Postad 15 september 2008 - 19:14

Installera
  • Installera
  • Lärjunge

• 475 inlägg
  • 0
Någon som vet om det går att koppla en extra kortläsare till USB-uttaget?!

Postad 15 september 2008 - 19:20

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Någon som vet om det går att koppla en extra kortläsare till USB-uttaget?!

Det ska inte va några problem, serieporten funkar också...

Postad 17 september 2008 - 11:39

JRomero
  • JRomero
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Hej, ska skaffa mig en Dreambox 800, har en fråga om hårddisk. Räcker det att köra en 5400 eller måste man upp på en 7200? Tänkte ha den som intern.

/JR

EDIT: Den jag har tänkt mig var SAMSUNG SPINPOINT M5S 250GB 2.5# 5400RPM SATA/150 8MB

Redigerat av JRomero, 17 september 2008 - 11:42.

Postad 17 september 2008 - 17:27

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Hej, ska skaffa mig en Dreambox 800, har en fråga om hårddisk. Räcker det att köra en 5400 eller måste man upp på en 7200? Tänkte ha den som intern.

/JR

EDIT: Den jag har tänkt mig var SAMSUNG SPINPOINT M5S 250GB 2.5# 5400RPM SATA/150 8MB

Det funkar kanon med den disken, tyst och sval. Jag har en likadan i min DM800.

Postad 18 september 2008 - 11:54

JRomero
  • JRomero
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Det funkar kanon med den disken, tyst och sval. Jag har en likadan i min DM800.

Perfekt, så inspelningsmässigt har det ingen betydelse om det är en 5400 eller 7200 rpm.

// JR

Postad 18 september 2008 - 12:48

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Perfekt, så inspelningsmässigt har det ingen betydelse om det är en 5400 eller 7200 rpm.

// JR

Nope :)

Postad 20 september 2008 - 13:49

Installera
  • Installera
  • Lärjunge

• 475 inlägg
  • 0

Det ska inte va några problem, serieporten funkar också...

Fint! Hur ser det ut med pairinghellvittet då, går man säker hos någon operatör? Hade tänkt mig att köra CS med satellitkanalerna.

Postad 20 september 2008 - 15:20

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

• 7 299 inlägg
  • 0
ingen operatör är säker då de gäller pairing på HD kanaler...

Postad 20 september 2008 - 17:24

Unregisteredddba70de
  • Unregisteredddba70de
  • Wannabe

• 43 inlägg
  • 0
Någon som kör CS på DM800. Fungerar HD kanalerna på Canal Digital?

Postad 20 september 2008 - 18:02

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7 289 inlägg
  • 0
Iaf för en månad sedan...

Postad 20 september 2008 - 18:46

bpl
  • bpl
  • Forumräv

• 858 inlägg
  • 0

Någon som kör CS på DM800. Fungerar HD kanalerna på Canal Digital?

Funkar bra änsålänge...

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.