Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playzone Europe AB anmälda för bedrägeri efter några veckor med ny ägare

842 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 04 March 2009 - 16:45

Midnight
  • Midnight
  • Forumräv

• 770 inlägg
  • 0
Som jag tidigare skrev. Är det ingen i Kalmar som åkt till Eliganten i Kalmar och försökt göra en prisgaranti gentemot Prylzone när det gäller PS3 och Xbox360? Borde funka om PZ påstår att dom har det på lager

Postad 04 March 2009 - 16:46

pmspms
  • pmspms
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Tycker även detta säger det mesta. Som jag nämnt innan. Haha: ;)

Jag funderar på att beställa 200st PS3 och lägga en skärmdump på detta forum när det står att dom blivit skickade från butiken så att personer som fortfarande inte fattar att detta är en bluff kan hålla tyst. Och är någon lite bakom flötet efter det så kan ni ju komma hem till mig o köpa en varsin PS3a som jag självklart fått om två dagar. Posten är inte seg när det väl står att dom skickat ut konsolerna.

Postad 04 March 2009 - 16:50

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Som jag tidigare skrev. Är det ingen i Kalmar som åkt till Eliganten i Kalmar och försökt göra en prisgaranti gentemot Prylzone när det gäller PS3 och Xbox360? Borde funka om PZ påstår att dom har det på lager

Dom ger väl inga prisgarantier på kampanjer och specialpriser?

Postad 04 March 2009 - 16:52

Kristus
  • Kristus
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Hur tror ni att dom tänkt kunna ha råd att betala all reklam och dessutom gå med förlust med alla produkter dom säljer? Att folk fortfarande tvivlar på att detta är en blåsning är ju helt otroligt....

Redigerat av Kristus, 04 March 2009 - 16:52.

Postad 04 March 2009 - 16:56

Midnight
  • Midnight
  • Forumräv

• 770 inlägg
  • 0

Dom ger väl inga prisgarantier på kampanjer och specialpriser?

Dom ger prisgaranti så länge det finns en fysisk butik och att det är exakt samma vara som säljs av Elgiganten. Dessutom krävs att butiken har varorna på lager. Att dom påstås ha det på Malmö lager gör ingen skillnad

Postad 04 March 2009 - 16:56

Chillchill
  • Chillchill
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Då måste man väl i så fall kontakta Elgiganten onlineshop? Eftersom det brukar fungera så att den konkurrerar med webbutikernas priser och den fysiska butiken med butiker i närområdet, och playzone säljer ju inga över disk =) (Dock ibland som det verkar ;))

Postad 04 March 2009 - 17:03

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

Jag funderar på att beställa 200st PS3 och lägga en skärmdump på detta forum när det står att dom blivit skickade från butiken så att personer som fortfarande inte fattar att detta är en bluff kan hålla tyst. Och är någon lite bakom flötet efter det så kan ni ju komma hem till mig o köpa en varsin PS3a som jag självklart fått om två dagar. Posten är inte seg när det väl står att dom skickat ut konsolerna.

Haha! Snälla kan du inte göra det?! ;)

Postad 04 March 2009 - 17:06

SilverSnake
  • SilverSnake
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0

Antar att det är inWarehouse gamla lokal och den har stått tom nu ett bra tag. Det var ingen aktivitet där i förrgår iaf.

Stämmer bra. Adressen de uppgav är inWarehouse gamla ställe.

Postad 04 March 2009 - 17:08

Carotis
  • Carotis
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Beställt över nätet en PS3:a i förrgår. Fick sedan stora darren av alla trådar.

Sände en kurir till Playzone i Kalmar, hade mailat honom kvittot. Han var i butiken 16.30 idag. Han fick ut en PS3:a med ett spel för det pris de angett. jaha...kan bara konstarera att jag har min konsol till 2995 plus frakt. inklusive ett spel. Visserligen hämtad direkt i butiken, men kuriren fick ut det utan snack.
Nu blev i varje falll jag osäker...

Postad 04 March 2009 - 17:14

Evildoer
  • Evildoer
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Beställt över nätet en PS3:a i förrgår. Fick sedan stora darren av alla trådar.

Sände en kurir till Playzone i Kalmar, hade mailat honom kvittot. Han var i butiken 16.30 idag. Han fick ut en PS3:a med ett spel för det pris de angett. jaha...kan bara konstarera att jag har min konsol till 2995 plus frakt. inklusive ett spel. Visserligen hämtad direkt i butiken, men kuriren fick ut det utan snack.
Nu blev i varje falll jag osäker...

Enligt javlar så fanns det bara en 360 och en PS3 i butiken. Du fick denna PS3:an då eller?

Postad 04 March 2009 - 17:15

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0
Kan man åka dit och köpa i affär är det väl helt ok men beställa över internet hade jag aldrig gjort. Så annonsen i tidningen på jobbet idag och en kompis blev sugen på att handla. Sa till honom att det låter oroväckande bra, kolla upp det där först. Visade sig vara att bra tips......

Kan vara så att det är ägarna som är och skriver positivt i tråden kanske? ;)

Redigerat av genstruktur, 04 March 2009 - 17:16.

FreelancerII
  • FreelancerII
  • Amatör

• 71 inlägg
  • 0

Metro erbjuder 15 dagars betalning ;)
Man borde verkligen testa detta, folk verkar ju gå på vad som helst =) slå upp en nätbutik och sälja allt från hus och bilar till datorer och tv-spel. Bara förskottsbetalning och så gör man massor med reklam. Måste ju hinna få in många miljoner innan polisen kommer. Sen drar man till ett varmt land och lever som en kung tills man dör :P

Roligast av allt, att folk läser igenom en sån här tråd och sen går och beställer i alla fall, för det kan ju faktiskt va på riktigt :) :P

Gör man så har man inget samvete/moral....fy f*n!

Iguanodon
  • Iguanodon
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Blev inte Minhembio utsatt för lösenordsstöld för ett tag sedan ?
kan inte det innebära att vissa forum medlemmar är hackade ? och att hackarna kan skriva i deras namn ?
jag menar kan stölden av lösenord ha ett samband med denna bluffen ? lite långsökt men men

Postad 04 March 2009 - 17:17

DIFference
  • DIFference
  • Lärjunge

• 423 inlägg
  • 0

Kan man åka dit och köpa i affär är det väl helt ok men beställa över internet hade jag aldrig gjort. Så annonsen i tidningen på jobbet idag och en kompis blev sugen på att handla. Sa till honom att det låter oroväckande bra, kolla upp det där först. Visade sig vara att bra tips......

Kan vara så att det är ägarna som är och skriver positivt i tråden kanske? :blink:

Man måste ju beställa och betala över nätet för att få hämta ut i butiken enligt de som frågat.

Postad 04 March 2009 - 17:24

Carotis
  • Carotis
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Enligt javlar så fanns det bara en 360 och en PS3 i butiken. Du fick denna PS3:an då eller?

Som sagt ringde en bekant i Kalmar som tog sig tid att gå till butiken. Jag kan inte svara på hur många PS3:or det fanns. Bara att han ringde mig och sa att han fått ut en utan snack på det kvitto jag sänt honom.

Postad 04 March 2009 - 17:26

Unregisteredbf3c9491
  • Unregisteredbf3c9491
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0
Konstigt att folk ´"som varit i butiken" beskriver helt olika historier.

Kan ju undra vilka som är här inne å skriver...

Kör som sagt köra dit på fre eftermiddag utan några förhoppningar om nåt utan mest för att ställa killarna tills svars. Har mycke svårt å tro att de har några konsoler i affären oavsett vad folk skriver här.

Postad 04 March 2009 - 17:26

pmspms
  • pmspms
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Blev inte Minhembio utsatt för lösenordsstöld för ett tag sedan ?
kan inte det innebära att vissa forum medlemmar är hackade ? och att hackarna kan skriva i deras namn ?
jag menar kan stölden av lösenord ha ett samband med denna bluffen ? lite långsökt men men

Skulle inte förvåna mig ett dugg.. Är övertygad om att de är verksamma på forumen i vilket fall, oavsätt om det är ny registrerade eller inte..

Postad 04 March 2009 - 17:27

Danski
  • Danski
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Stämmer bra. Adressen de uppgav är inWarehouse gamla ställe.

Fel lokal ni syftar på, lokalen det gäller är GrownInLifes gamla lokaler. Den står tom och gamla hyresgästens skyltar är det enda som syns där.

Postad 04 March 2009 - 17:27

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Man måste ju beställa och betala över nätet för att få hämta ut i butiken enligt de som frågat.

Ok, ja då känns det inget vidare direkt. Inget jag själv hade gjort men gillar man att gambla så! :blink:

Postad 04 March 2009 - 17:29

MrH2o
  • MrH2o
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Varför händer det inget nytt i denna tråden?

Ibland oss som gått på det hela finns en liiiiiiten strimma med hopp, man vill tro att det ligger en avi i brevlådan och att man i helgen kan slå på sin svarta skönhet, men det sunda förnuftet (och allt annat) säger att så inte är fallet.

Jag tycker det är konstigt att inte Swedbank (PZ bank enligt deras hemsida), polisen i Kalmar eller någon annan "högre makt" tar tag i detta och kräver att få se deras lager och att det betalar för sig innan de lämnar landet.
Som läget ser ut nu så verkar det som om att alla väntar på det oundvikliga, först då kommer dom göra något (så dags).

Jag vet att dom än så länge inte gjort nått brottsligt (vad jag kan se) men 99% tyder ju på att det är nått fuffens, så varför inte göra någonting nu när alla bevis och spår är färska (och man dessutom kan få tag i killarna), Ne istället skall det väntas tills det är över då dom stora bolagen kräver sina pengar och vi privatpersoner får ta det som blir över

Att inte TV tillverkaren som fick en order inte kan gå ut med hur många tycker jag också är under all kritik, men dom kommer väl få tillbaka sina TV apparater + pengar när hela skiten brakar.

Jag är som sagt inte speciellt orolig då banken lovat mig pengarna tillbaka, men jag blir så in i ****s förbannad på folk som är oärliga och lurar vanligt hederligt folk och att alla dessutom väntar med att göra något åt saken, ungefär som att vänta tills våldtäkten är fullbordad.

Postad 04 March 2009 - 17:30

Carotis
  • Carotis
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Som sagt ringde en bekant i Kalmar som tog sig tid att gå till butiken. Jag kan inte svara på hur många PS3:or det fanns. Bara att han ringde mig och sa att han fått ut en utan snack på det kvitto jag sänt honom.

Postad 04 March 2009 - 17:34

speechless
  • speechless
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0

Ok, ja då känns det inget vidare direkt. Inget jag själv hade gjort men gillar man att gambla så! :blink:

Ok o gambla med bankens pengar alltså? Bidra till att dessa människor får stålar? nice

Postad 04 March 2009 - 17:37

Evildoer
  • Evildoer
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Lite längre bak i tråden skriver du om hur orolig du är (var) när det gäller din order så jag finner det lite konstigt att du inte bad din "bekant" att ställa frågor när han/hon "var" i butiken? Sedan räcker det väl med att svara en gång på min fråga?

Postad 04 March 2009 - 17:38

Carotis
  • Carotis
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Får en ny rapport från min kurir i Kalmar. Killen som
kom efter honom och också ville ha ut sin PS3:a fick inte det utan blev hänvisad till att den skulle komma på posten.
Enligt kuriren gav killen bakom disken ett nervöst intryck.

Postad 04 March 2009 - 17:43

xbox-snabel
  • xbox-snabel
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Ok o gambla med bankens pengar alltså? Bidra till att dessa människor får stålar? nice

hur då menar du? betalar 250kr/år för mitt kort, vad får jag....inget!!!! vad betalar jag i ränta för mina stora lån...massvis!!, vad betalar banken för mina pengar på banken.....knappt inget! vad betalar handlare för hantering av kort 2-5kr/trans.

banken - alla andra 4-0

så det är inte synd om banker.......

Postad 04 March 2009 - 17:44

Ilmarin
  • Ilmarin
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

kom efter honom och också ville ha ut sin PS3:a fick inte det utan blev hänvisad till att den skulle komma på posten.

Verkar ju mycket märkligt. Varför skulle din kurir få hämta ut din vara men killen som kom efteråt inte få det?
Sen vet jag ju inte hur ni gör när ni handlar prylar i en affär men jag brukar inte stå kvar och lyssna på kunden som kommer efter mig när han pratar med butiksbiträdet. Jag brukar ta mina prylar och traska ut. :blink: Fast jag vet ju inte hur andra gör men tycker ändå det är märkligt hur en kan ta ut sin order men inte den andra.

Postad 04 March 2009 - 17:46

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0
Kanske den var "levererad"?

Postad 04 March 2009 - 17:47

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Hur tror ni att dom tänkt kunna ha råd att betala all reklam och dessutom gå med förlust med alla produkter dom säljer? Att folk fortfarande tvivlar på att detta är en blåsning är ju helt otroligt....

Hur tror du och alla er andra helt nyreggade medlemmar som dykt upp här i denna tråden alla i samma syfte för att vända kritiken att någon skall tro på er?

Redigerat av masse70, 04 March 2009 - 17:50.

Postad 04 March 2009 - 17:49

Unregisteredbf3c9491
  • Unregisteredbf3c9491
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Verkar ju mycket märkligt. Varför skulle din kurir få hämta ut din vara men killen som kom efteråt inte få det?
Sen vet jag ju inte hur ni gör när ni handlar prylar i en affär men jag brukar inte stå kvar och lyssna på kunden som kommer efter mig när han pratar med butiksbiträdet. Jag brukar ta mina prylar och traska ut. :blink: Fast jag vet ju inte hur andra gör men tycker ändå det är märkligt hur en kan ta ut sin order men inte den andra.

Håller med dig. Frågan e ju varför personen skriver att han fått ut en ps3 och vad han vinner på de när de antagligen inte stämmer?

Redigerat av Unregisteredbf3c9491, 04 March 2009 - 17:50.

Postad 04 March 2009 - 17:52

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

• 7289 inlägg
  • 0

Håller med dig. Frågan e ju varför personen skriver att han fått ut en ps3 och vad han vinner på de när de antagligen inte stämmer?

Om du klickar på användarnamnet så kan du välja Se medlemmens inlägg
Jag har läst dom och inte var dom positiva i början

Postad 04 March 2009 - 17:59

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

• 5655 inlägg
  • 0

Nej det är väl ingen bra ide, därför som jag skrev att det är inget jag själv hade gjort. Sen har väl alla en fri vilja som de får uttnyttja om de vill trots allt de läst i denna tråd.

Edit: Ändrade mitt inlägg, gjorde en felcitering i det första utkastet.

Redigerat av genstruktur, 04 March 2009 - 18:04.

Postad 04 March 2009 - 18:00

coldturkey
  • coldturkey
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Föreslår att en moderator rensar upp i tråden eller ev. låser den och flyttar all viktig information (samlar ihop det man har kommit fram till) till första inlägget/tråd skaparens inlägg tills vidare (om ca 13 dagar?). Börjar bli för många onödiga inlägg som inte bidrar till något nytt.

Ifall detta nu visar sig vara en bluff, vilket det förmodligen lär göra, hoppas jag att bankerna inte betalar ut pengar till de idioter som beställt efter att ha läst tråden eller annat.

Postad 04 March 2009 - 18:02

Carotis
  • Carotis
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Ja jag kan bara berätta som det faktiskt är. Att jag gick med här igår beror på att jag var förtvilad över att jag troligen blivit lurad. Läste och tyckte sedan att jag hade något att tillföra debatten.
jag tror fortfarande att det är något skumt, även om just jag via min kurir fick ut en PS3:a

Postad 04 March 2009 - 18:03

Eltarion
  • Eltarion
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Uppdatering 4/3 16.30: Det har fortfarande inte dragits några pengar för vårt testköp. Vi låser nu kommenteringsfunktionen här och ber er fortsätta diskussionen i vårt forum.

Senaste uppdateringen från Pricerunner.

Postad 04 March 2009 - 18:04

Unregisteredbf3c9491
  • Unregisteredbf3c9491
  • Amatör

• 60 inlägg
  • 0

Ja jag kan bara berätta som det faktiskt är. Att jag gick med här igår beror på att jag var förtvilad över att jag troligen blivit lurad. Läste och tyckte sedan att jag hade något att tillföra debatten.
jag tror fortfarande att det är något skumt, även om just jag via min kurir fick ut en PS3:a

OK, får gratulera dig då. Får se vad de säger till mig på fre...

Postad 04 March 2009 - 18:05

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Låter som du själv tillhör PZ, så fort någon gav dig en fråga du inte kunde svara på då hade din kurir helt plötsligt fått reda på nya saker :blink: att dom bakom INTE kunde få ut sin.....
För mycket nyreggade här som vill försöka få ut bra ord för PZ.

Postad 04 March 2009 - 18:08

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

• 585 inlägg
  • 0
precis det börjar bli löjligt.

Postad 04 March 2009 - 18:09

Evildoer
  • Evildoer
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Jag har varit i kontakt med flertalet personer som beställt och förskottsbetalat. Alla har försökt nå Playzone via mail och telefon utan framgång. Vissa har ringt och mailat 20 gånger. Du lyckas komma i kontakt och får då lov att skicka en "bekant" som utan problem hämtar ut det "sista" exemplaret i butiken. Jag är lite frågande till hur detta har gått till för du kan inte ha faxat eller mailat en fullmakt för den måste skrivas under med bläck och vara orginal så en kopia accepteras inte. ID-kort/handling behövs också. Eller menar du att man lämnade ut en vara utan fullmakt?

Edit: Heter du möjligtvis Arvid?

Redigerat av Evildoer, 04 March 2009 - 18:13.

Postad 04 March 2009 - 18:09

Iguanodon
  • Iguanodon
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Det kan vara så att Carotis blivit blåst (kameraexperten) och nu hittar på en massa grejer för att skydda andra från att bli blåsta.

Postad 04 March 2009 - 18:13

xbox-snabel
  • xbox-snabel
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Nej det är väl ingen bra ide, därför som jag skrev att det är inget jag själv hade gjort. Sen har väl alla en fri vilja som de får uttnyttja om de vill trots allt de läst i denna tråd.

nej jag hade inte heller beställt i dagsläget, men jag beställde tidigt i lördags! och då fanns inget på företaget och absolut inget här! bara bra omdömen på prisjakt bla. Såg ut i början som bra DRIVE, ville ha ett xbox och tänkte inte mer på det! Nu är jag inte speciellt nervös över mina 2000, utan köper ett nytt xbox om jag inte får något (dock inte från playzone) :blink: .

sen går det inte att hoppa in i tråden som vissa några dagar senare , spela häftiga o klaga på hur folk är helt retarded. De föddes förmodligen själva med svår syrebrist och har inget roligare för sig än att hata andra! Mobbare kallades dom i skolan, bokstavssjukdom kallas det idag!

sen finns det folk (lite äldre) som inte har en aning om priser eller är lika hypade som oss och läser forum hela dagarna :D

Redigerat av xbox-snabel, 04 March 2009 - 18:20.

Postad 04 March 2009 - 18:13

Unregistered7e0a4d6c
  • Unregistered7e0a4d6c
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Det kan vara så att Carotis blivit blåst (kameraexperten) och nu hittar på en massa grejer för att skydda andra från att bli blåsta.

Lite missvisande att promota företaget då

Postad 04 March 2009 - 18:18

Evildoer
  • Evildoer
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
En som kallar sig Koff skriver som följer på Pricerunners forum: "Bor i Kalmar, prisgaratin kunde dom inte protestera mot då Playzone oxå ligger där. Media Markt i Kalmar har satt ner sin PS3 till 2990:-, dom har sålt MASSOR…"

Postad 04 March 2009 - 18:20

fredrikzutt
  • fredrikzutt
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Hej

Om det verkligen finns en butik varför går då ingen in och tar kort på butiks biträden? Dom är ju lika skylldiga till allt. dvs om det är ett bedregeri försök.

Varför polis anmäler inte alla? Hade det vart här omkring där jag bor, hade iallafall snuten tagit en titt in i butiken av ren nyfikenhet.

Ingen som la märke till banner till höger på Playzone? "Endast kortköp pga systemfel" just den raden skulle iallafall få mig att aldrig betala med kort, det är för oproffsigt

Allt känns så riggat. Till och med angagerar sig tomtarna på forumen också så klart.

Postad 04 March 2009 - 18:21

Carotis
  • Carotis
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Inser att det kan se ut som om jag försöker rädda PZ. Varför mi bekant fick ut en PS3:a vet jag inte. Sände honom via mail bekäftelsen samt kopierade kvittot som ligger på PZ:s sajt och mailade det till honom. Han fick ut en PS3:a på detta utan att visa ID. Jag tycker det också är märkligt, och det mesta tyder på att det är bluff i botten. I så fall hade jag en ###### tur. Tacksam för det och hoppas att ingen skall bli blåst.

Postad 04 March 2009 - 18:28

Eltarion
  • Eltarion
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Uppdatering: På onsdagseftermiddagen meddelar Boston att en förskottsbetalning för tv-apparater har kommit och att produkterna nu ska levereras till Playzone.

Uppdatering från CS.

Postad 04 March 2009 - 18:31

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Inser att det kan se ut som om jag försöker rädda PZ. Varför mi bekant fick ut en PS3:a vet jag inte. Sände honom via mail bekäftelsen samt kopierade kvittot som ligger på PZ:s sajt och mailade det till honom. Han fick ut en PS3:a på detta utan att visa ID. Jag tycker det också är märkligt, och det mesta tyder på att det är bluff i botten. I så fall hade jag en ###### tur. Tacksam för det och hoppas att ingen skall bli blåst.

Där måste ju finnas något kvitto på att du fått ut en PS3a samt spel för under 3000kr.
Det är nog det enda sättet du kan bevisa att du köpt en ps3 via Playzone.

Postad 04 March 2009 - 18:35

Carotis
  • Carotis
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Det är bra att ni är misstänksamma mot mig, kan bara nu önska att alla som beställt verkligen får sina prylar.

Postad 04 March 2009 - 18:38

Evildoer
  • Evildoer
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0

Uppdatering från CS.

Står redan om detta lite längre bak i tråden. Boston säger att man levererat mellan 1 och 100 st. Mer precis än så vill man inte vara. Hur som helst så säger inte detta någonting om Playzones trovärdighet.

Det är bra att ni är misstänksamma mot mig, kan bara nu önska att alla som beställt verkligen får sina prylar.

Har du inget att dölja så lägg upp kvittot, för ett sådant fick du väl?

Postad 04 March 2009 - 18:43

Carotis
  • Carotis
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Står redan om detta lite längre bak i tråden. Boston säger att man levererat mellan 1 och 100 st. Mer precis än så vill man inte vara. Hur som helst så säger inte detta någonting om Playzones trovärdighet.

Har du inget att dölja så lägg upp kvittot, för ett sådant fick du väl?

Kvittot är rent fysiskt i Kalmar med kurirern, så jag kan inte lägga upp det. För jag finns 40 mil därifrån

Postad 04 March 2009 - 18:47

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Kvittot är rent fysiskt i Kalmar med kurirern, så jag kan inte lägga upp det. För jag finns 40 mil därifrån

Foto med MHB skrivet på det eller liknande datum och klockslag ser man ju på kvittot.
Din "kurir" borde ju kunna fixa ett foto ganska så fort.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.