* Officiell tråd - TViX M-6500A *
7525 svar till detta ämne
Postad 30 September 2008 - 07:46
SonnyF
-
SonnyF
-
Användare
-
-
105 inlägg
Ett exempel på en trådlös brygga: Linksys WET54G
Tack Martin! Om jag förstått rätt så kopplar man in en sådan till tvixen och konfar tvixens nätverksinställningar som ett trådat nätverk? Alltså inte trådlöst. Låter isf som en ritkigt vettig lösning. /Sonny
Postad 30 September 2008 - 07:55
No_Jah
-
No_Jah
-
Användare
-
-
231 inlägg
Tack Martin!
Om jag förstått rätt så kopplar man in en sådan till tvixen och konfar tvixens nätverksinställningar som ett trådat nätverk? Alltså inte trådlöst. Låter isf som en ritkigt vettig lösning.
/Sonny
Det stämmer. Om du har en accesspunkt liggnade så kan du även använda den, förutsatt att den kan köras i bryggat läge.
Postad 30 September 2008 - 08:40
suffix
-
suffix
-
Lärjunge
-
-
332 inlägg
finns det något annat program än tvixie för att skapa omslag i tvixen?
Postad 30 September 2008 - 08:50
No_Jah
-
No_Jah
-
Användare
-
-
231 inlägg
finns det något annat program än tvixie för att skapa omslag i tvixen?
Det finns ett program som heter: Movie GUI Builder Men om det fortfarande finns för nedladdning vet jag inte.
Postad 30 September 2008 - 09:31
Unregistered6cc2d963
-
Unregistered6cc2d963
-
Användare
-
-
114 inlägg
Kan den spela 720p och 1080p filmer från en intern HDD, och wilken disk rekomenderar ni att man ska sätta i den?
Postad 30 September 2008 - 09:42
SonnyF
-
SonnyF
-
Användare
-
-
105 inlägg
Det stämmer. Om du har en accesspunkt liggnade så kan du även använda den, förutsatt att den kan köras i bryggat läge.
Jag har ett trådlöst nätverkskort i min stationära dator, integrerat i moderkortet (Asus P5K Deluxe). Tanken är isf att jag kör trådlöst peer-to-peer, alltså ad-hoc mellan dator och tvix. Jag konfar då bryggan och tvixen med en statisk ip. trådlöst nätverkskort @ stationär dator <---> trådlös brygga @ tvix Det borde väl fungera? /Sonny
Postad 30 September 2008 - 09:43
No_Jah
-
No_Jah
-
Användare
-
-
231 inlägg
Kan den spela 720p och 1080p filmer från en intern HDD, och wilken disk rekomenderar ni att man ska sätta i den?
Ja, Den spelar upp 720P och 1080P från intern disk, och även över nätverk beroende på vad filmerna har för bandbredd. Jag rekommenderar Western Digital Caviar GP, tyst och sval.
Postad 30 September 2008 - 09:47
No_Jah
-
No_Jah
-
Användare
-
-
231 inlägg
Jag har ett trådlöst nätverkskort i min stationära dator, integrerat i moderkortet (Asus P5K Deluxe). Tanken är isf att jag kör trådlöst peer-to-peer, alltså ad-hoc mellan dator och tvix. Jag konfar då bryggan och tvixen med en statisk ip.
trådlöst nätverkskort @ stationär dator <---> trådlös brygga @ tvix
Det borde väl fungera?
/Sonny
Det borde fungera utmärkt. Jag har inte använt en brygga själv men jag antar att den delar ut en adress, så tvixen ställer du isåfall in för att få ip-adress automatiskt. Men jag kan ha fel.
Postad 30 September 2008 - 09:48
sean.wiklund
-
sean.wiklund
-
Veteran
-
-
2179 inlägg
Det finns ett program som heter: Movie GUI Builder
Men om det fortfarande finns för nedladdning vet jag inte.
Det finns ett ännu mycket bättre program som en här i tråden (Jofa) sitter och programmerar: https://www.minhembi...howtopic=202026
Postad 30 September 2008 - 10:08
No_Jah
-
No_Jah
-
Användare
-
-
231 inlägg
Det finns ett ännu mycket bättre program som en här i tråden (Jofa) sitter och programmerar: https://www.minhembi...howtopic=202026
Goddaf yxskaft...  Jag svarade på frågan om det finns nägot annat program än Tvixie. Men det kanske står om ytterligare något annat program i tvixietråden?
Postad 30 September 2008 - 11:25
Slim Shady
-
Slim Shady
-
Användare
-
-
141 inlägg
WD GP diskar rekommenderas flitigt i dessa trådar och därför köpte även jag en. Dock så ploppar det upp inlägg emellanåt där man ratar dessa diskar och har krascher. I något inlägg stod det dessutom att Dvico avråder från dessa. Sök i tråden och du skall finna... Jag har inte haft min så länge men är 100% nöjd så här långt (det är man väl i de flesta fall fram tills den kraschar - då skulle jag bli 100% missnöjd) Hopas att du kan skaffa dig en helhetsbild innan du bestämmer dig // Slim
Postad 30 September 2008 - 12:11
Canman Distribution AB
-
Canman Distribution AB
-
Användare
-
-
168 inlägg
En ny betaversion damp ner i brevlådan, version 1.3.52. IMG stöd finns med i den + en hel bunt andra trevliga saker. JOY!
Den släpps säkerligen publikt snart. Håll ut.
Postad 30 September 2008 - 12:34
Peter_sm
-
Peter_sm
-
Användare
-
-
193 inlägg
En ny betaversion damp ner i brevlådan, version 1.3.52. IMG stöd finns med i den + en hel bunt andra trevliga saker. JOY! 
Den släpps säkerligen publikt snart. Håll ut.
Eller så lägger ni ut länken :-) Publicera gärna en change log :-) så kan vi se vad vi kan vänta oss :-) :-)
Postad 30 September 2008 - 14:13
petern
-
petern
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Läs mer och hitta en länk till att ladda ner den: http://www.mpcclub.c...o...pic&t=18532
Postad 30 September 2008 - 14:26
No_Jah
-
No_Jah
-
Användare
-
-
231 inlägg
Läs mer och hitta en länk till att ladda ner den: http://www.mpcclub.c...o...pic&t=18532
"SAMBA server updated. It works with Vista. It supports international characters. When TVIX connect to SAMBA servers, now shows international characters correctly. It only shows based on currently selected language." Hoppas det betyder att det funkar att föra över filer och mappar med åäö också. Någon som har provat?
Postad 30 September 2008 - 15:11
Unregisterede3dae447
-
Unregisterede3dae447
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Jag ber om ursäkt för detta har säkert besvarats 100ggr och jag har sett 100 olika svar men blir inte riktigt klok på detta så jag måste ställa frågan igen.
Fungerar det att koppla ihop Tvixen med datorn trådlöst? Är det linksys som gäller då?
Jag har en MacBook Pro och en Netgear trådlös router som kör 802.11n.
Jag vill inte streama över nätverket och jag vill inte ha någon brygga utan det jag vill kunna göra är att föra över filer från datorn till Tvixen utan att behöva koppla ihop den med datorn.
Om det går, hur går man då tillväga? Ftp antar jag, men spelar det någon roll vilken klient man använder?
Tacksam för svar
/Jimmy
Postad 30 September 2008 - 15:19
No_Jah
-
No_Jah
-
Användare
-
-
231 inlägg
Jag ber om ursäkt för detta har säkert besvarats 100ggr och jag har sett 100 olika svar men blir inte riktigt klok på detta så jag måste ställa frågan igen. Fungerar det att koppla ihop Tvixen med datorn trådlöst? Är det linksys som gäller då?
Jag har en MacBook Pro och en Netgear trådlös router som kör 802.11n. Jag vill inte streama över nätverket och jag vill inte ha någon brygga utan det jag vill kunna göra är att föra över filer från datorn till Tvixen utan att behöva koppla ihop den med datorn.
Om det går, hur går man då tillväga? Ftp antar jag, men spelar det någon roll vilken klient man använder?
Tacksam för svar
/Jimmy http://www.tvix.co.k...i...=5&SCATID=8
Postad 30 September 2008 - 17:44
Unregistered6f585bed
-
Unregistered6f585bed
-
Användare
-
-
164 inlägg
Hej!
När jag försöker ta bort vissa mappar så får jag detta meddelandet ( Se bild)
Har även dykt upp lite alias som inte går att ta bort.
Någon lösning? jag har mac.
Postad 30 September 2008 - 19:02
amko
-
amko
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Använder du en lång USB kabel? Det kan ställa till problem.
Hej jag använder den USB kabeln som följde med tvixen. Är den för lång eller? Och strömkabel är i.
Postad 30 September 2008 - 20:19
sean.wiklund
-
sean.wiklund
-
Veteran
-
-
2179 inlägg
Goddaf yxskaft... 
Jag svarade på frågan om det finns nägot annat program än Tvixie. Men det kanske står om ytterligare något annat program i tvixietråden?
Oj, jösses, jag svarade verkligen på något helt annat. My bad.  Well, TViXIE skadar ju inte att promota då det är så bra.
Postad 30 September 2008 - 20:31
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2053 inlägg
Hej jag använder den USB kabeln som följde med tvixen. Är den för lång eller? Och strömkabel är i.
Ja troligtvis så har dom skickat med en för lång kabel Testa med en anna kabel så ser du om kabel kanske är trasig eller nått
Postad 30 September 2008 - 20:37
amko
-
amko
-
Wannabe
-
-
24 inlägg
Ja troligtvis så har dom skickat med en för lång kabel Testa med en anna kabel så ser du om kabel kanske är trasig eller nått
Jaha ok...skall skaffa en kortare och testa då. Hoppas att det funkar..lite jobbigt att man har en hdd i tvixen men inte kan lägga saker på den  . Tack för ditt svar!!
Postad 30 September 2008 - 20:38
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2053 inlägg
Har märkt en sak med Beta firmwaren att jag kan inte välja att få ut digitalt ljud på Wma filer av nån konstig anledning
Postad 30 September 2008 - 21:08
Unregistered1200
-
Unregistered1200
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Nya Beta firmwaren 1.3.52 ska vara mycket bra, ska testa detta nu.
1080/24p ska funka bra med sony och andra tv aparater.
Postad 30 September 2008 - 21:29
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
Japp ...jag upptäckte samma sak att det inte längre går att välja WMA Digital i Setupen.
Har testat firmwaren en del nu under kvällen och kommit fram till följande:
De flesta av de filer jag haft problem med fungerar nu.
Har inte hunnit testa alla än.
Alla MP3-filer går att spola i och i 2x och 4x hastighet.
Det här är ju lysande så till en början blev jag ju helnöjd.
Tyvärr varade inte glädjen så länge....efter några MP3 hörde jag att vissa spelas upp för fort.
Verkade nästan som att efter att man spelat några MP3 av ett album började de gå för fort till slut.
Eller så är det helt enkelt bara så att vissa MP3 går för fort.
Verkligen tråkigt för det var ju så lovande och för mig som lyssnar på så mycket musik går det inte att
köra med denna firmware tyvärr.
I och för sig en Beta så bara att hoppas på att den officiella fungerar som den ska.
Postad 30 September 2008 - 22:09
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
Verkar som det är lite slumpmässigt när en MP3 spelas för fort med denna firmware.
Det kommer ibland.
Spelade nyss en låt som gick för fort stoppade den och spelade en annan låt och testade låten som gick för fort en gång till och då spelades den upp i rätt fart.
Hittade ytterligare en låt nu som gick för fort....stoppade den och körde den igen och då gick den i rätt fart.
Skumt fel.
Redigerat av Depeche, 30 September 2008 - 22:26.
Postad 30 September 2008 - 23:58
Unregistered2b81a10f
-
Unregistered2b81a10f
-
Veteran
-
-
2047 inlägg
Det är precis av dessa anledningar som det heter beta-version...
Postad 01 October 2008 - 09:05
OLNi
-
OLNi
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Hur ska ett albumomslag vara döpt i dess mapp för att bilden ska synas vid uppspelning?
Postad 01 October 2008 - 09:28
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
Hur ska ett albumomslag vara döpt i dess mapp för att bilden ska synas vid uppspelning?
Bilden kan heta precis vad som helst nästan för att den ska synas när du spelar upp tex en MP3.
Postad 01 October 2008 - 09:33
OLNi
-
OLNi
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Bilden kan heta precis vad som helst nästan för att den ska synas när du spelar upp tex en MP3.
Njae..testade igår och det funkade inte. Den var döpt till typ: artist.front.jpg och den syntes inte.. ??
Postad 01 October 2008 - 09:35
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
Njae..testade igår och det funkade inte. Den var döpt till typ: artist.front.jpg
och den syntes inte.. ??
Ok...jag är inte säker på om man kan ha två stycken punkter i namnet. Det har jag inte testat men mina bilder har alla möjliga namn och det fungerar. Prova att döpa om den till tex artist_front.jpg istället. Sedan har storleken på bilden betydelse också. Hur stor är bilden ? I pixlar menar jag då.
Postad 01 October 2008 - 09:56
OLNi
-
OLNi
-
Amatör
-
-
84 inlägg
Ok...jag är inte säker på om man kan ha två stycken punkter i namnet. Det har jag inte testat men mina bilder har alla möjliga namn och det fungerar. Prova att döpa om den till tex artist_front.jpg istället. Sedan har storleken på bilden betydelse också. Hur stor är bilden ? I pixlar menar jag då.
Ok, tack för svaren. Får kolla mer när jag kommer hem.
Postad 01 October 2008 - 10:19
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
Ok, tack för svaren. Får kolla mer när jag kommer hem. 
Du får säkert till det. Jag hade också problem från början...problemet för mig var att jag hade för stora bilder.
Postad 01 October 2008 - 11:24
Unregistered1200
-
Unregistered1200
-
Amatör
-
-
64 inlägg
bilden ska vara döpt till folder.jpg ska vara 200x200 musik album 147x200 video omslag
Postad 01 October 2008 - 11:47
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
bilden ska vara döpt till folder.jpg
ska vara 200x200 musik album 147x200 video omslag
Men det är ju bilden på mappen och inte bilden som visas när du spelar musik. Den kan heta precis vad som helst nästan. Mina heter oftast det som de heter när jag laddar hem bilden och det kan vara allt möjligt. Bilden kan vara upp till ca 600-700 i pixlar vad jag testat i alla fall. Minns inte exakt nu var det tog stopp när jag testade.
Postad 01 October 2008 - 12:07
petern
-
petern
-
Amatör
-
-
50 inlägg
Men det är ju bilden på mappen och inte bilden som visas när du spelar musik. Den kan heta precis vad som helst nästan. Mina heter oftast det som de heter när jag laddar hem bilden och det kan vara allt möjligt. Bilden kan vara upp till ca 600-700 i pixlar vad jag testat i alla fall. Minns inte exakt nu var det tog stopp när jag testade.
Max 500 pixlar är vad jag kör på för att mina folder.jpg ska synas. /PN
Postad 01 October 2008 - 13:02
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
Max 500 pixlar är vad jag kör på för att mina folder.jpg ska synas.
/PN
Det är möjligt...har inte testat maxstorlek på folder.jpg. Det är ju bilden som visas istället för mappen. Bilden jag pratar om är den som visas när man spelar upp en MP3. Har för mig att jag har bilder som är 650x650 som syns då.
Postad 01 October 2008 - 16:20
Unregistereda8d246d3
-
Unregistereda8d246d3
-
Mästare
-
-
2709 inlägg
Hur är det med den nya beta FW ? är det bättre att köra på den än 1.2.52 ?
Är det nån som hittat några buggar i den nya FW ??
Läste lite snabbt på länken och uppfattade jag rätt då att ljusstyrka och kontrast inte ballar ur längre om man valt PAL/NTCS/24Hz ??
Postad 01 October 2008 - 17:16
eway
-
eway
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Är det någon som har mer än 10 m mellan sin tvix och Datorn?? hur funkar det med USB kabel då? är det för långt? krånglar det?
finns det någon bra lösning på det isåfall.
Postad 01 October 2008 - 17:25
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2053 inlägg
Hur är det med den nya beta FW ? är det bättre att köra på den än 1.2.52 ? Är det nån som hittat några buggar i den nya FW ??
Läste lite snabbt på länken och uppfattade jag rätt då att ljusstyrka och kontrast inte ballar ur längre om man valt PAL/NTCS/24Hz ??
Jag la in den gamla firmwaren eftersom man inte kunde få digitalt ljud med Betan. Sen om du läser några poste högre upp kan du se några av buggarna Är det någon som har mer än 10 m mellan sin tvix och Datorn?? hur funkar det med USB kabel då? är det för långt? krånglar det?
finns det någon bra lösning på det isåfall.
Eftersom det fungerar dålig med 5 meter så är det logiskt att 10 fungera ändå sämre. Om du ändå ska dra en kabel varför inte en nätverkskabel då?
Redigerat av lappen71, 01 October 2008 - 17:26.
Postad 01 October 2008 - 18:07
Unregistereda8d246d3
-
Unregistereda8d246d3
-
Mästare
-
-
2709 inlägg
Jag la in den gamla firmwaren eftersom man inte kunde få digitalt ljud med Betan. Sen om du läser några poste högre upp kan du se några av buggarna
eehh ok, kör allt via optiskt och digitalt så då väntar jag med den betan. Skumt att dom inte tänkte på det. Men tack för info !
Postad 01 October 2008 - 18:44
Depeche
-
Depeche
-
Forumräv
-
-
571 inlägg
Jag la in den gamla firmwaren eftersom man inte kunde få digitalt ljud med Betan. Sen om du läser några poste högre upp kan du se några av buggarna
Men nog fungerar väl digitalt ljud i alla fall. Det gör det för mig åtminstone.
Postad 01 October 2008 - 19:59
lappen71
-
lappen71
-
Veteran
-
-
2053 inlägg
Men nog fungerar väl digitalt ljud i alla fall. Det gör det för mig åtminstone.
Nä det gör det inte för mig....men nu snackar jag om Wmv filer
Postad 01 October 2008 - 22:32
tommypeters
-
tommypeters
-
Veteran
-
-
2279 inlägg
Tydligen fungerar AC3, men inte övrigt digitalt ljud. Så många filmer kan vara OK, men problem med en del såväl som med t.ex. mp3.
Postad 02 October 2008 - 00:12
zyntax81
-
zyntax81
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
Det är precis av dessa anledningar som det heter beta-version...
Ursäkta mig för att jag lackar ur lite, men DAMN vad less jag är på att höra just den kommentaren här. Vad ska man köra då? Den sista officiella firmwaren är ifrån 16e MAJ (!) Det är alltså 4½ månad sedan Dvico kläckte ur sig en officiell firmware och inte ens den är helt bra och då är inte alla nya funktioner de ska packa in ens med i den. Det lämnar oss stackars dumma kunder som inte har bättre vett än att klaga på en beta/alpha firmware. Jesses vad trögt, eftersom vi inte får annat än beta och pre-releaser så anser jag banne mig att man ska få klaga på det enda de levererar.
Postad 02 October 2008 - 00:17
zyntax81
-
zyntax81
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
Nu har jag testat den nya "beta" firmwaren 1.3.52 och kan meddela att 24hz sideshift problemet är löst i denna firmware med min tv (Panasonic px80).
Dock till kostnad på att digitalt ljud inte går att använda till någon film i 24hz. Det låter som det går för sakta lite grand samt att det kommer ett hack/avbrott varannan var tredje sekund någonting.
Går man över till analog utsignal funkar det dock.
Sen den här Auto BC de lagt in som ändrar ljus och kontrast i 24hz förstår jag inte riktigt, inte orkat läsa på om varför de lagt in den.
Eloge till dem att 24hz verkar smida på fint iaf, nu är det bara att vänta ett halvår tills nästa skarpa firmware förhoppningsvis kommer, until then
Postad 02 October 2008 - 00:19
Unregistered2b81a10f
-
Unregistered2b81a10f
-
Veteran
-
-
2047 inlägg
Ursäkta mig för att jag lackar ur lite, men DAMN vad less jag är på att höra just den kommentaren här. Vad ska man köra då? Den sista officiella firmwaren är ifrån 16e MAJ (!) Det är alltså 4½ månad sedan Dvico kläckte ur sig en officiell firmware och inte ens den är helt bra och då är inte alla nya funktioner de ska packa in ens med i den. Det lämnar oss stackars dumma kunder som inte har bättre vett än att klaga på en beta/alpha firmware. Jesses vad trögt, eftersom vi inte får annat än beta och pre-releaser så anser jag banne mig att man ska få klaga på det enda de levererar.
Du har rätt att lacka ur. Få det ur systemet bara... Men tro att en beta ska lösa alla problem är lite naivt. Dessutom finns de flesta av era klagomål under "known issues" på deras hemsida, så det borde inte vara en kioskvältare om problemen dyker upp. Klaga på att de inte släpper något nytt... men inte till mig utan Dvico.
Postad 02 October 2008 - 04:53
zyntax81
-
zyntax81
-
Lärjunge
-
-
251 inlägg
Du har rätt att lacka ur. Få det ur systemet bara... Men tro att en beta ska lösa alla problem är lite naivt. Dessutom finns de flesta av era klagomål under "known issues" på deras hemsida, så det borde inte vara en kioskvältare om problemen dyker upp. Klaga på att de inte släpper något nytt... men inte till mig utan Dvico.
Jag klagar mkt direkt till dom med envägskommunikation och har skrivit här i tråden ang. det också. Förstår inte varför du och många andra ska påpeka att det är beta varenda gång någon klagar på "beta" firmware. Tidigare rekade Canman och Sean direkt beta firmwares när de kom ut och inte ens var testade, och ändå skulle man inte klaga för man får skylla sig själv om man är så dum i huvet som kör en beta firmware och har mage att klaga. Jag tänker då fortsätta att klaga på beta firmwares då det är det enda de släpper. Så då får du väl skriva ett inlägg efter mitt varje gång då och klaga på att jag klagar. Deal?
Postad 02 October 2008 - 05:56
PontiacMan
-
PontiacMan
-
Lärjunge
-
-
348 inlägg
Nu har jag testat den nya "beta" firmwaren 1.3.52 och kan meddela att 24hz sideshift problemet är löst i denna firmware med min tv (Panasonic px80). Dock till kostnad på att digitalt ljud inte går att använda till någon film i 24hz. Det låter som det går för sakta lite grand samt att det kommer ett hack/avbrott varannan var tredje sekund någonting. Går man över till analog utsignal funkar det dock. Sen den här Auto BC de lagt in som ändrar ljus och kontrast i 24hz förstår jag inte riktigt, inte orkat läsa på om varför de lagt in den.
Eloge till dem att 24hz verkar smida på fint iaf, nu är det bara att vänta ett halvår tills nästa skarpa firmware förhoppningsvis kommer, until then 
Jag hade problem med förra firmwaren att filer bara försvann från den inre hd:n, är det löst med denna nya??? /P
Postad 02 October 2008 - 07:45
ferran
-
ferran
-
Användare
-
-
137 inlägg
Men det är ju "Beta" vilket innebär en icke färdig fw som dom vill ska testas av oss för att hitta buggar/förbättringar etc. Kan inte ställa några krav på en beta. Sen kan man kanske bli lack på Dvico att dom inte släpper en komplett FW där "Allt" funkar på så slipper dom ödsla tid/resurser på att plocka fram beta modeller var o varannan månad men det ligger mycket mer bakom vad jag förstått med licenser etc. Själv upplever jag inte några problem med den gamla 1.2.5.2 releasen men jag böt till 1.3.5.2 nu för att just testa om det blev någon förbättring/försämring, har dock bara testat lite inställningar och snabbt testat en MKV samt en ISO några minuter. jag spelar inga MP3:or, kollar aldrig på kort, jag använder Tvixen till film och "so far" kan jag inget annat än att prisa denna produkt varje gång jag använder den. I love it... Har t.o.m fått mina arbetskamrater att fråga vad det är för grym maskin jag har, och ungarna har börjat tjata på mitt X om att "hos pappa har vi en grym tvix" så nu har hon börjat fråga var man kan köpa en sån vad det kostar etc.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
HTPC
-
→
Mediaspelare
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|