Panasonic Plasma 2013
4746 svar till detta ämne
Postad 14 mars 2014 - 12:14
Unregisteredc3031afe
-
Unregisteredc3031afe
-
Användare
-
-
193 inlägg
Nu läste du nog in en del i mitt inlägg som inte fanns där, min poäng vara snarare lämpligheten i att låta Wikipedia vara referens för det svenska språket 
Mer wiki! Du påminner mycket om Cliff Clavin, han gav tragikomiska besserwissrar ett ansikte... Cheers!
Postad 14 mars 2014 - 12:26
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Mer wiki! Du påminner mycket om Cliff Clavin, han gav tragikomiska besserwissrar ett ansikte...
Cheers! 
Vet inte om du hade en svår barndom eller vad som nu gör att du ständigt måste inbilla dig att du är under angrepp och måste försvara dig. Men ha förtröstan, även det förklaras av Wikipedia: Don Quijote
Postad 14 mars 2014 - 12:48
Unregisteredc3031afe
-
Unregisteredc3031afe
-
Användare
-
-
193 inlägg
Vet inte om du hade en svår barndom eller vad som nu gör att du ständigt måste inbilla dig att du är under angrepp och måste försvara dig. Men ha förtröstan, även det förklaras av Wikipedia: Don Quijote 
Hahaha... Det där var kul, jag gillar...  förutom anspelningarna på min barndom, vilket var barnsligt av dig. Så wiki är väl rätt OK, så länge det blir rätt?
Postad 14 mars 2014 - 13:14
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Hahaha... Det där var kul, jag gillar... förutom anspelningarna på min barndom, vilket var barnsligt av dig.
Så wiki är väl rätt OK, så länge det blir rätt?
Håller med om att det var barnsligt, men jag måste leverera enligt publikens förväntningar  Wiki är mer än ok, använder det själv ofta. Min poäng var inte att det var något fel på Wikipedia i sig utan kanske mer då dess lämplighet som ordbok för svenska språket. Med det sagt kanske det är läge att istället fokusera på ett annat wikipedia ämne
Postad 14 mars 2014 - 13:48
Gullberg_89
-
Gullberg_89
-
Användare
-
-
138 inlägg
Snälla, ha er personilga dispyt i ett annat forum... Börjar bli mycket skit i denna tråd om allt möjligt trams som absolut inte rör Panasonic Plasma 2013.
Postad 14 mars 2014 - 20:05
Unregistered2df24d9e
-
Unregistered2df24d9e
-
Lärjunge
-
-
338 inlägg
Nu går ZT för 25.000
Och 65ST för 17.000
Postad 14 mars 2014 - 21:04
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Nu går ZT för 25.000 Och 65ST för 17.000
Jo, lagerrensningen verkar ha börjat nu. Lite sugen på att köpa en ZT60 och hänga upp bredvid min F8505 för att själv kunna jämföra
Postad 14 mars 2014 - 21:13
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2 396 inlägg
Nu går ZT för 25.000 Och 65ST för 17.000
Pekfingret hovrar över "Köp"-knappen för en ZT.
Postad 15 mars 2014 - 07:28
Gullberg_89
-
Gullberg_89
-
Användare
-
-
138 inlägg
Pekfingret hovrar över "Köp"-knappen för en ZT.
Haha, fundera inte utan slå bara till
Postad 15 mars 2014 - 11:25
Unregisteredc3031afe
-
Unregisteredc3031afe
-
Användare
-
-
193 inlägg
Sjukt bra TV, så slå till! Jag tappar hakan var-å-varannan kväll när jag tittar på blu-ray! Telemekano priset 24990:- verkar vara på ett skyltex. Bättre köpa från Hembiobutiken fast 3000:- dyrare.
Postad 15 mars 2014 - 11:37
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Sjukt bra TV, så slå till! Jag tappar hakan var-å-varannan kväll när jag tittar på blu-ray! Telemekano priset 24990:- verkar vara på ett skyltex. Bättre köpa från Hembiobutiken fast 3000:- dyrare.
Kan inte se nån info om att det är ett skyltex, däremot att dom verkar ha den för demo i butiken?
Postad 15 mars 2014 - 11:39
Unregisteredc3031afe
-
Unregisteredc3031afe
-
Användare
-
-
193 inlägg
Kan inte se nån info om att det är ett skyltex, däremot att dom verkar ha den för demo i butiken?
OBS!SKYLT EX.
Postad 15 mars 2014 - 12:41
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
OBS!SKYLT EX.
Ah, nu ser jag det, känns som Telemekano har lite att jobba med när det gäller usability
Postad 15 mars 2014 - 12:43
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2 396 inlägg
Japp, skylt ex. Synd. Hoppas ändå på en sista prisdumpning av övriga butiker innan jag köper en. Min kära Kuros rödtint märks allt för mycket nu så det börja tyvärr bli dags att inhandla nytt.
Postad 15 mars 2014 - 12:47
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Japp, skylt ex. Synd. Hoppas ändå på en sista prisdumpning av övriga butiker innan jag köper en. Min kära Kuros rödtint märks allt för mycket nu så det börja tyvärr bli dags att inhandla nytt.
Noterar att Elgiganten inte längre verkar finnas bland de som säljer ZT60, trots att de hade flera i lager rätt nyligen. T.ex. saldot hos HBB verkar inte rört på sig alls, lite beroende på vad "5+" innebär, men jag antar att det inte innebär typ 38 st
Postad 15 mars 2014 - 13:00
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2 396 inlägg
Försökte luska i lagersaldona i förra veckan genom att lägga 10, 20 eller 30 av dom i varukorgen för att se om det kom en varning om att de inte hade tillräckligt i lager men det skedde inte så antingen har de väldigt många eller så har inte så avancerade lagersystem. Det lutar åt det sistnämnda
Postad 15 mars 2014 - 13:16
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Försökte luska i lagersaldona i förra veckan genom att lägga 10, 20 eller 30 av dom i varukorgen för att se om det kom en varning om att de inte hade tillräckligt i lager men det skedde inte så antingen har de väldigt många eller så har inte så avancerade lagersystem. Det lutar åt det sistnämnda
Hos EG eller HBB? Nu när Samsung inte verkar komma med nån ny toppmodell så är det väl främst OLED som är alternativet till ZT60 på de områden där den är bäst (eller ja, eg är väl VT60 lika bra på det dom båda är bäst på, men ZT60 är mkt bättre i ljusa rum än VT60)
Postad 15 mars 2014 - 13:35
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2 396 inlägg
Hos alla som har/hade den i lager. SIBA verkar inte ha några alls i sina butiker men har inget lagersaldo på hemsidan så det kan ju fortfarande finnas hos leverantören även om jag tvivlar på det
Postad 15 mars 2014 - 14:13
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Hos alla som har/hade den i lager. SIBA verkar inte ha några alls i sina butiker men har inget lagersaldo på hemsidan så det kan ju fortfarande finnas hos leverantören även om jag tvivlar på det
Oj, grymt ambitiöst måste jag säga! Nu kanske det inte var så många som hade just ZT60 i lager fortfarande, men ändå  (Iom att det var ett skyltext som såldes billigare så stämde nog inte mitt tidigare inlägg om att priset dumpats nu)
Postad 15 mars 2014 - 14:51
Tomanista
-
Tomanista
-
Veteran
-
-
2 396 inlägg
Mest för att se hur länge man ska våga vänta
Postad 15 mars 2014 - 16:39
Unregisterede2b4eaab
-
Unregisterede2b4eaab
-
Lärjunge
-
-
372 inlägg
Tjena på er.
Är sjukt nöjd med min vt60 65a men börjar tröttna på fläkten, den stör faktiskt.
Så en fråga, jag vet att man kan gå igenom hela tråden på jakt efter svar men det är ju ändå ett forum så någon ka ske kan ge ett snabbt svar? Vart ringer jag, köpte den på elgig, ringer jag dem eller direkt till Panasonic?
Tack på förhand.
Postad 15 mars 2014 - 19:27
Gullberg_89
-
Gullberg_89
-
Användare
-
-
138 inlägg
Tjena på er.
Är sjukt nöjd med min vt60 65a men börjar tröttna på fläkten, den stör faktiskt.
Så en fråga, jag vet att man kan gå igenom hela tråden på jakt efter svar men det är ju ändå ett forum så någon ka ske kan ge ett snabbt svar? Vart ringer jag, köpte den på elgig, ringer jag dem eller direkt till Panasonic?
Tack på förhand.
Är egentligen inte så svårt att hitta, google finns alt. Panasonics hemsida. Jag gick in på www.Panasonic.se och väljer sedan support och får då fram service center och reservdelar, kan det vara det tro? Om du mot förmodan inte skulle hitta rätt trots de tydliga direktiven här ovan så kan jag vara snäll och fe dig en länk, är ju trots allt helg! http://www.panasonic...vicecenter.htmlLycka till och ha en fortsatt trevlig helg!
Postad 15 mars 2014 - 23:02
amuZed
-
amuZed
-
Amatör
-
-
61 inlägg
Tjena på er.
Om du kollar under support på panasonic.se så hittar du att det är assiskedjan du ska vända dig till. Jag hörde av mig till dem direkt. Först sa de att jag skulle höra av mig till butiken där jag köpte tv:n eftersom jag bor utanför deras "service-zoon". Sedan hörde de av sig och sa att de har ärenden i min stad med omnejd ett par gånger i månaden så då skulle de boka in ett hembesök hos mig också. Får hoppas att det blir en förbättring efter det. Stör mig inte nämnvärt på det när jag kollar på film för då överröstas ljudet av ljudet från filmen men det är oftast när jag kollar på tv som jag hör och irriterar mig på det. Fast det sitter nog mycket i mitt huvud också eftersom jag vet att det finns där. Hoppas du får hjälp.
Redigerat av amuZed, 15 mars 2014 - 23:03.
Postad 16 mars 2014 - 19:33
Primo1
-
Primo1
-
Amatör
-
-
70 inlägg
Har spanat in ZT60 ett tag nu men är fortfarande osäker vad jag ska tro om dess input lagg. hdtvtest.co.uk skriver 23ms vs CRT, medans leo bodnar testet säger 41.5ms och 65.6ms på en annan sida. Är leo bodnar extremt opålitligt eller är det så stor skillnad på TV till TV av ZT60?Tror jag hittade svaret själv. hdtvtest.co.uk's 23ms verkar helt legit och mer pålitligt än leo bodnar testet.
Redigerat av Primo1, 16 mars 2014 - 19:39.
Postad 17 mars 2014 - 00:39
Skvall
-
Skvall
-
Lärjunge
-
-
385 inlägg
Har för mig Leo Bodnar beter sig lite skumt på plasma och om man inte vet hur man ska göra/gör likadant så får man kanske så olika resultat? Hursomhelst så har nog zt helt okej input lag ja.
Postad 17 mars 2014 - 17:42
Explorer45
-
Explorer45
-
Guru
-
-
4 558 inlägg
Om du kollar under support på panasonic.se så hittar du att det är assiskedjan du ska vända dig till. Jag hörde av mig till dem direkt. Först sa de att jag skulle höra av mig till butiken där jag köpte tv:n eftersom jag bor utanför deras "service-zoon". Sedan hörde de av sig och sa att de har ärenden i min stad med omnejd ett par gånger i månaden så då skulle de boka in ett hembesök hos mig också.
Får hoppas att det blir en förbättring efter det. Stör mig inte nämnvärt på det när jag kollar på film för då överröstas ljudet av ljudet från filmen men det är oftast när jag kollar på tv som jag hör och irriterar mig på det. Fast det sitter nog mycket i mitt huvud också eftersom jag vet att det finns där.
Hoppas du får hjälp.
Vet att jag är lite slapp nu och inte läser igenom tråden men hjälper det mycket mot ljudet att få fixen? Antar att de kommer hem till en och fixar det på plats? Lite jobbigt att släpa dit en 55" plasma menar jag
Postad 17 mars 2014 - 18:55
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Vet att jag är lite slapp nu och inte läser igenom tråden men hjälper det mycket mot ljudet att få fixen? Antar att de kommer hem till en och fixar det på plats? Lite jobbigt att släpa dit en 55" plasma menar jag 
Ja. Ja. Och ja
Postad 17 mars 2014 - 20:55
Explorer45
-
Explorer45
-
Guru
-
-
4 558 inlägg
Ja. Ja. Och ja 
Härligt! Då får det bli att ringa då. Tack!
Postad 18 mars 2014 - 14:35
Redfaction
-
Redfaction
-
Lärjunge
-
-
340 inlägg
Prövade detta men får de inte att funka. Måste va nån inställning i ccc som jag missat.
Edit - fick det att funka nu.
Om någon är intresserad så i CCC:
-Image Scaling>Enable GPU scaling: Unticked -Enable ITC processing: Unticked -My Digital Flat-Panels>Scaling Options -Underscan/Overscan: Slide set at 0% -Scaling Values, etc.: Unticked
Jag får fortfarande minimala svarta kanter på ca 5mm runt hela bilden via datorn. Har en amd A6 med inbyggt grafik chip 7410 samt ett 6450HD i en dual graphics lösning. Hade inte detta problem med min PV70. Har samma problem i både 50hz och 60hz. Kör såklart bara Full HD. Måste man kapitulera till Nvidia även på HTPCn för att slippa detta? Kör HDMI från HTPC till Onkyo 508 sen till tvn. Undrar om man skall dra hdmi direkt till tv sen köra HD ljudet via ARC.
Redigerat av Redfaction, 18 mars 2014 - 14:36.
Postad 18 mars 2014 - 16:54
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Jag får fortfarande minimala svarta kanter på ca 5mm runt hela bilden via datorn. Har en amd A6 med inbyggt grafik chip 7410 samt ett 6450HD i en dual graphics lösning.
Hade inte detta problem med min PV70. Har samma problem i både 50hz och 60hz. Kör såklart bara Full HD.
Måste man kapitulera till Nvidia även på HTPCn för att slippa detta?
Kör HDMI från HTPC till Onkyo 508 sen till tvn. Undrar om man skall dra hdmi direkt till tv sen köra HD ljudet via ARC.
Men finns det några pixlar där då eller är det helt enkelt en glipa mellan där panelen slutar och insidan av ramen börjar?
Postad 18 mars 2014 - 19:47
Igelhammar
-
Igelhammar
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Nej då, det skulle säkert se exakt likadana ut men blev bara så imponerad att han verkligen antyder att han har Apple produkter  Med facit i hand så skulle han nog valt en Apple-TV för att knyta ihop säcken så att säga.
Enough said...
Ja jag är körd.. jag har Macbook pro, Ipad, iphone, apple tv och en time capsule. Jag trivs bra med det, precis som när jag grillar med min weber. Till den har jag weber verktyg och weber pizzasten tex. Andra produkter hade säkert gett samma egenskaper på mitt kött, men det är samtidigt trevligt att ha hela kittet. Ja, plasma har sämre ljus, i synnerhet Panna. Bristen i bilden är alltså ett slags plasmabrus (?) som jag aldrig noterat på min gamle 42px70, men funnits där hela tiden? När man har en svart meny så ser man lätt (tom tjejen) ett slags myrornas krig i den producerade ytan....
Redigerat av Igelhammar, 18 mars 2014 - 19:50.
Postad 18 mars 2014 - 21:26
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
För den som är intresserad av en teknisk jämförelse mellan VT60 och F8505 rekommenderas ett antal inlägg från Chad B (en av de mer respekterade kalibrerarna i USA) som nyligen kalibrerat båda med början här:
http://www.avsforum....0#post_24491632
Kan förvarna om att det är mkt siffor hit och ANSI dit och ja, en del nördstrider också
Postad 19 mars 2014 - 02:51
RedMarathon
-
RedMarathon
-
Veteran
-
-
1 883 inlägg
Det ser ut som Panna lyckats sälja sina VT plasmor finns fåtal exemplar kvar men då med saltad prislapp, reaklippens dagar med prisfest verkar vara över.
Vet någon om det finns någon seriös kalibrerare i Umeås omnejd som är verksam?
Postad 19 mars 2014 - 10:00
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Det ser ut som Panna lyckats sälja sina VT plasmor finns fåtal exemplar kvar men då med saltad prislapp, reaklippens dagar med prisfest verkar vara över.
Vet någon om det finns någon seriös kalibrerare i Umeås omnejd som är verksam?
Menar du i USA då för i Sverige har väl inte så skett? Sen är informationen på Prisjakt lite svårtydligt, det ser ut som att priset stigit men jag gissar att det snarare handlar om att den sålt slut hos de som faktiskt hade några att sälja, och att de sen trillat bort ur statistiken med följd av att priset i teorin stigit.
Postad 19 mars 2014 - 11:11
EVOVII
-
EVOVII
-
Veteran
-
-
1 892 inlägg
För den som är intresserad av en teknisk jämförelse mellan VT60 och F8505 rekommenderas ett antal inlägg från Chad B (en av de mer respekterade kalibrerarna i USA) som nyligen kalibrerat båda med början här:
http://www.avsforum....0#post_24491632
Kan förvarna om att det är mkt siffor hit och ANSI dit och ja, en del nördstrider också 
Det där var ju inte allt för smickrande för F8500, den har uppenbarligen tappat både ljusstyrka och svärta sedan introduktionen. Teorierna är ju att Samsung ev. insett att det inte är bra för panelen i längden att kräma ur sig så mycket ljus och att dem även fått lov att offra lite svärta för att få ordning på floating blacks. Frågan är hur pass lika F8500 är vår F8505 är när det gäller FW etc?
Postad 19 mars 2014 - 11:28
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
den har uppenbarligen tappat både ljusstyrka och svärta sedan introduktionen
Var såg du det?
Postad 19 mars 2014 - 12:29
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Var såg du det?
Det framförs i tråden jag hänvisade till ovan. Ska dock sägas att det råder en viss förvirring kring vad man egentligen jämför med vad, varvat med hysteriska personliga strider, så det är inte helt lätt att få nån samlad bild. Tydligen har en klok person med ett användarnamn förvillande likt mitt eget postat ett inlägg som begär klarläggande av som är fakta och vad som är åsikter/inbillning  Men ändå en intressant diskussion, speciellt om man nu inte är ****** och kan acceptera att både Panasonic och Samsung gör bra plasmor, även om de är olika bra på olika saker.
Postad 19 mars 2014 - 12:43
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Aha, läste inte fortsättningen. Blev lite avskräckt av din förvarning...
Det mest intressanta är väl annars att Chad lyckats få till vettig bild i "High" - om jag läste rätt.
Redigerat av pacman, 19 mars 2014 - 12:44.
Postad 19 mars 2014 - 12:52
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Det framförs i tråden jag hänvisade till ovan. Ska dock sägas att det råder en viss förvirring kring vad man egentligen jämför med vad, varvat med hysteriska personliga strider, så det är inte helt lätt att få nån samlad bild. Tydligen har en klok person med ett användarnamn förvillande likt mitt eget postat ett inlägg som begär klarläggande av som är fakta och vad som är åsikter/inbillning 
Men ändå en intressant diskussion, speciellt om man nu inte är ****** och kan acceptera att både Panasonic och Samsung gör bra plasmor, även om de är olika bra på olika saker.
Härligt, ordet "f a n b o y" verkar numera vara censurerat av forumet
Postad 19 mars 2014 - 13:03
EVOVII
-
EVOVII
-
Veteran
-
-
1 892 inlägg
Aha, läste inte fortsättningen. Blev lite avskräckt av din förvarning... 
Det mest intressanta är väl annars att Chad lyckats få till vettig bild i "High" - om jag läste rätt.
Absolut, även om jag personligen kör min långt ifrån max på kontrastreglaget i normala fall så finns det ju tillfällen där det inte skulle skada med lite mer tryck. Undrar vad det är han hittat som ingen annan verkar ha gjort?
Postad 19 mars 2014 - 13:10
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Säg det, jag begriper inte ens hur folk gör för att få vettig bild ur User/Standard-läget i Pio 5090...även om det sägs att det går.
Postad 19 mars 2014 - 14:38
improwise
-
improwise
-
Mästare
-
-
3 696 inlägg
Säg det, jag begriper inte ens hur folk gör för att få vettig bild ur User/Standard-läget i Pio 5090...även om det sägs att det går. 
Kom du ihåg att man måste stå på huvudet och joddla när du ändrar inställningarna, annars blir det lätt fel
Postad 20 mars 2014 - 16:13
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Kom du ihåg att man måste stå på huvudet och joddla när du ändrar inställningarna, annars blir det lätt fel 
Aha, missa det. Men jag är i gott sällskap iaf.
Postad 20 mars 2014 - 20:35
Igelhammar
-
Igelhammar
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Jag är beredd att göra det snart
Postad 20 mars 2014 - 21:37
FFrrEEddRRiiKK
-
FFrrEEddRRiiKK
-
Mästare
-
-
3 247 inlägg
Har sedan några dagar upptäckt ett rätt störande grönstick på min TX-P50VT60Y som framförallt syns i ansikten och lågdagrar. Det verkar vara mer i THX-lägena, än de övriga, men tillräckligt påtagligt att jag kontinuerligt stör mig på det, även min sambo såg det direkt. Det var absolut inte där från början. Skärmen är köpt i slutet på november 2013. Nån som upplevt nåt liknande?
Redigerat av FFrrEEddRRiiKK, 20 mars 2014 - 21:47.
Postad 21 mars 2014 - 08:48
Hassezilla
-
Hassezilla
-
Lärjunge
-
-
260 inlägg
Fick hem en 65ST60 i dagarna, kör med inställningarna från flatpanels recension http://www.flatpanel...&id=1366730214 Tycker dock att bilden är lite väl mörk, ljusa partier ser gråa ut, jämför med min ST50 som ser ljusare ut. Om jag drar upp kontrasten till 80 så blir det bättre. Någon annan som upplever detta, och vilka inställningar kör ni i såna fall?
Postad 21 mars 2014 - 09:03
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Tjaa, kör man de inställningarna så hämtar man inte ut allt så det är inte så konstigt att du tycker den är lite mörk.
Prova "Panal luminance setting:Mid" (High pajjar bilden för alla förutom Chad, som sagt) och mer Contrast än 60 som sagt.
Redigerat av pacman, 21 mars 2014 - 11:05.
Postad 21 mars 2014 - 10:52
Unregistered277056c3
-
Unregistered277056c3
-
Guru
-
-
4 773 inlägg
Undrar varför folk envisas med att använda inställningar de hittat på nätet när det är såpass enkelt att göra en vettig grundinställning själv (för de allra flesta) mha enkla och fritt tillgängliga testsignaler och t o m instruktioner...
Postad 21 mars 2014 - 11:13
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Kan bero på att folk tror att man måste stå på huvudet och joddla när man ändrar inställningarna...
(ärligt talat så är det nog inte så dumt för den ovane att ha något som troligtvis är vettigt att utgå ifrån och sen, som Hassezilla gör, ställa sig frågan, hur gör jag det bättre härifrån?)
Redigerat av pacman, 21 mars 2014 - 11:16.
Postad 21 mars 2014 - 11:33
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Men att ställa in tv hjälpligt med tex DVE måste väl oftast ge mer än att chansa med nån annans inställningar?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|