Sony PlayStation 3 (PS3) 40GB
(Spelkonsoler)
|
4
|
(530)
|
Inga priser |
Postad 31 October 2007 - 16:46
Postad 31 October 2007 - 17:29
Vad är det för check du pratar om?Sådär, då har man köpt PS3 40 G för 3790 kr på expert. Skönt. (3790 med 5 % check).
Känns som en lagomt pris för burken samt att man slapp postorder eller annat krångel.
//Gus.
Postad 31 October 2007 - 17:31
3990 så blir det köp direkt samt extra kontroll, Bluray fjärren och någe riktigt nice spel
Känns som en trevlig julklapp i förskott !
Postad 31 October 2007 - 17:34
Hehe ja i år är det är nog många som får ett PS3 av sig själva i julklapp!Fyy faan så nice att den har gått ner till 3990 kr. Hoppas nu bara att Onoff i K-holm sänker till samma pris då det bara finns "vanliga" expert här och prisgaranti på onoff lär väl inte funka då närmaste expert stormarknad ligger i norrköping tror jag !
3990 så blir det köp direkt samt extra kontroll, Bluray fjärren och någe riktigt nice spel![]()
Känns som en trevlig julklapp i förskott !
Postad 31 October 2007 - 18:56
Här uppe i Piteå vill inte ens Expert stormarknad sälja det för 3990:-, dem begär 4500:-.
Så jag funderar ifall jag inte på något sätt kan visa dem att andra Expert butiker minsann säljer dem för de lägre priset!?
Postad 31 October 2007 - 19:09
Sådär, då har man köpt PS3 40 G för 3790 kr på expert. Skönt. (3790 med 5 % check).
Känns som en lagomt pris för burken samt att man slapp postorder eller annat krångel.
//Gus.
Faan kom på en sak precis ! Köpte ju en digital kamera med garanti på onoff kortet för ett tag sen.
Då får man ju 10% på nästa grej man köper men max 10% av det som kameran kostade !
Så i mitt fall blir det 270 kr.
Vilket innebär att så fort OnOff sänker priset till 3990 så kommer jag köpa den för 3720 kr, gryymt
Kan ju säga att man längtar lite tills dess !
Postad 31 October 2007 - 19:27
OM OnOff sänker priset till 3990:- vill säga...!!
Hehe säljvfallet ! men frågan är inte OM utan NÄR
Redigerat av Unregistereda8d246d3, 31 October 2007 - 19:27.
Postad 31 October 2007 - 19:35
Är det nån skillnad på en vanlig Expert butik och en Expert stormarknad...??
Citerar mig själv...
Postad 31 October 2007 - 19:53
hahaha...iallafall lite kompensation för att du blev lurad att köpa till försäkring på kameran dåSådär, då har man köpt PS3 40 G för 3790 kr på expert. Skönt. (3790 med 5 % check).
//Gus.
Faan kom på en sak precis ! Köpte ju en digital kamera med garanti på onoff kortet för ett tag sen.
Då får man ju 10% på nästa grej man köper men max 10% av det som kameran kostade !
Vilket innebär att så fort OnOff sänker priset till 3990 så kommer jag köpa den för 3720 kr, gryymt![]()
![]()
Redigerat av e3henri, 31 October 2007 - 19:53.
Postad 31 October 2007 - 19:57
De gamla hederliga expert butikerna är inte expert stormarknad. Expert stormarknad är de gamla Power butikerna som togs över av expertmärket för något år sedan.Är det nån skillnad på en vanlig Expert butik och en Expert stormarknad...??
Citerar mig själv...Ligger en Expertbutik inte långt ifrån men jag har då aldrig hört talas om att den lilla butiken skulle kallas för stormarknad...?? Ska iaf slå en signal dit imon o kolla prisläget...!!
Det är bara att gå på experts hemsida och titta vilka som är stormarknader eller ej, jag tror det rör sig om ungefär 25 butiker av totalt 200.
http://www.expert.se...tenaIframe.aspx
Postad 31 October 2007 - 20:02
hahaha...iallafall lite kompensation för att du blev lurad att köpa till försäkring på kameran dåSådär, då har man köpt PS3 40 G för 3790 kr på expert. Skönt. (3790 med 5 % check).
//Gus.
Vilket innebär att så fort OnOff sänker priset till 3990 så kommer jag köpa den för 3720 kr, gryymt![]()
![]()
haha jo jag vet ! men köper man en kamera till tjejen så har man väl inget val eller ?
sen så kostar försäkringen ju då bara typ 200 ist för 500, och deras försäkringar på digitalkameror e faktiskt inte så fy skam. men men !
Hoppas iaf på att dom sänker !
Postad 31 October 2007 - 20:16
Sitter lite i samma båt fast på Siba. Har 200kr i bonus för en plasma jag handlade i våras (utan försäkring)hahaha...iallafall lite kompensation för att du blev lurad att köpa till försäkring på kameran dåSådär, då har man köpt PS3 40 G för 3790 kr på expert. Skönt. (3790 med 5 % check).
//Gus.
![]()
haha jo jag vet ! men köper man en kamera till tjejen så har man väl inget val eller ?![]()
sen så kostar försäkringen ju då bara typ 200 ist för 500, och deras försäkringar på digitalkameror e faktiskt inte så fy skam. men men !
Hoppas iaf på att dom sänker !
Postad 31 October 2007 - 20:20
Oki siba alltså, ja men så fort någon sänker borde ju alla andra följa efter tycker man. sen borde det komma någe bra paket erbjudande runt jul oxå kan man ju tycka !
Redigerat av Unregistereda8d246d3, 31 October 2007 - 20:21.
Postad 31 October 2007 - 21:12
Postad 31 October 2007 - 21:16
Vad är det för check du pratar om?Sådär, då har man köpt PS3 40 G för 3790 kr på expert. Skönt. (3790 med 5 % check).
//Gus.
Coop medmera premiecheck. Man samlar poäng i coop butiker plus sådana som är anslutna vilket expert nu är. Då kan man använda sin premiecheck för 5% rabatt...
Postad 31 October 2007 - 21:22
Postad 31 October 2007 - 22:13
Postad 31 October 2007 - 22:14
Va till OnOff och påpekade att Expert sålde PS3 för 3990. Lägsta prisgaranti o 500 kr rakt ner i min ficka, man tackar!
Härligt ! då blir det en tur upp till onoff i helgen då kanske !
Postad 01 November 2007 - 19:24
Postad 01 November 2007 - 20:12
Det ska räcka att du går dit så får de ringa till expert kundservice. OM de är grininga så får du gå in på expert och begära ett priskvitto (utan att köpa något). Det är lite pinsamt, men butiken är skyldig att ge dig det.Jag köpte också min på Onoff för 4490:-. Men prisgarantin gäller om man har med sig en annons eller liknande att visa upp. Ni som fått tillbaka pengar från Onoff, hur gick ni till väga? Hur bevisade ni att PS3:an kostar mindre hos elgiganten eller expert? För både på elgigantens och expterts hemsidor står inget om PS3.
Postad 01 November 2007 - 20:12
Postad 01 November 2007 - 20:14
Du är den första som nämner elgiganten. Kostar den alltså 3990 där också?????Jag köpte också min på Onoff för 4490:-. Men prisgarantin gäller om man har med sig en annons eller liknande att visa upp. Ni som fått tillbaka pengar från Onoff, hur gick ni till väga? Hur bevisade ni att PS3:an kostar mindre hos elgiganten eller expert? För både på elgigantens och expterts hemsidor står inget om PS3.
Postad 01 November 2007 - 20:18
Postad 01 November 2007 - 20:54
Finns den verkligen på Elgiganten? Jag ringde dem i går och de sa att den kommer in i december och priset är inte spikat. Skulle gärna handla där eftersom det är öppet köp.Du är den första som nämner elgiganten. Kostar den alltså 3990 där också?????Jag köpte också min på Onoff för 4490:-. Men prisgarantin gäller om man har med sig en annons eller liknande att visa upp. Ni som fått tillbaka pengar från Onoff, hur gick ni till väga? Hur bevisade ni att PS3:an kostar mindre hos elgiganten eller expert? För både på elgigantens och expterts hemsidor står inget om PS3.
Postad 01 November 2007 - 21:45
JAg skulle vilja handla på Siba där jag har rabatt, men de har varken prisgaranti eller någon prissänkning på gång verkar det somFinns den verkligen på Elgiganten? Jag ringde dem i går och de sa att den kommer in i december och priset är inte spikat. Skulle gärna handla där eftersom det är öppet köp.Du är den första som nämner elgiganten. Kostar den alltså 3990 där också?????Jag köpte också min på Onoff för 4490:-. Men prisgarantin gäller om man har med sig en annons eller liknande att visa upp. Ni som fått tillbaka pengar från Onoff, hur gick ni till väga? Hur bevisade ni att PS3:an kostar mindre hos elgiganten eller expert? För både på elgigantens och expterts hemsidor står inget om PS3.
Postad 01 November 2007 - 23:04
Postad 01 November 2007 - 23:05
JAg skulle vilja handla på Siba där jag har rabatt, men de har varken prisgaranti eller någon prissänkning på gång verkar det somFinns den verkligen på Elgiganten? Jag ringde dem i går och de sa att den kommer in i december och priset är inte spikat. Skulle gärna handla där eftersom det är öppet köp.Du är den första som nämner elgiganten. Kostar den alltså 3990 där också?????Jag köpte också min på Onoff för 4490:-. Men prisgarantin gäller om man har med sig en annons eller liknande att visa upp. Ni som fått tillbaka pengar från Onoff, hur gick ni till väga? Hur bevisade ni att PS3:an kostar mindre hos elgiganten eller expert? För både på elgigantens och expterts hemsidor står inget om PS3.
Ska knalla upp till Onoff imorn och hoppas på prisgaranti, närmaste expert stormarknad ligger typ 5 mil härifrån ( norrköping ) hoppas det går ändå, känner några där så kanske.
sen har man ju som sagt lite rabatt att utnyttja på onoff
Postad 01 November 2007 - 23:52
Ska knalla upp till Onoff imorn och hoppas på prisgaranti, närmaste expert stormarknad ligger typ 5 mil härifrån ( norrköping ) hoppas det går ändå, känner några där så kanske.
sen har man ju som sagt lite rabatt att utnyttja på onofffunderar bara på vilket spel jag ska köpa, blir ett till att börja med då man måste köpa bluray kontroll mm. kanske ska ta nhl 08. nån som provat ?
var på onoff ikväll o de hade 40gb för 4490... de sa att de inte visste nå om experts pris.. var tvungen att ha en annons med mig om prisgarantin skulle gälla...surt....
o köp ett extra spel hellre än kontrollen.. den används aldrig här hemma, bara dosan... lika enkel... slös med 400 spänn....
Postad 02 November 2007 - 00:14
sen har man ju som sagt lite rabatt att utnyttja på onofffunderar bara på vilket spel jag ska köpa, blir ett till att börja med då man måste köpa bluray kontroll mm. kanske ska ta nhl 08. nån som provat ?
var på onoff ikväll o de hade 40gb för 4490... de sa att de inte visste nå om experts pris.. var tvungen att ha en annons med mig om prisgarantin skulle gälla...surt....
o köp ett extra spel hellre än kontrollen.. den används aldrig här hemma, bara dosan... lika enkel... slös med 400 spänn....
Vilken Onoff butik gick du till? Så att jag vet vilka som försöker komma undan.
Och ni andra som FICK tillbaka era 500:-, vilka butiker gick ni till (i stockholm)?
Postad 02 November 2007 - 07:28
Postad 02 November 2007 - 07:38
Varför inte handla på Expert då det är dom som sänkt priset och förtjänar att få sälja sina PS3, inte de andra drakarna med högre pris. Bara en reflektion
För att Onoff har lägsta-prisgaranti i 30 dagar så om det kommer mer sänkningar... Tänkte jag iallafall. Är expert bra annars, kundservice o.dyl?
Postad 02 November 2007 - 08:03
Varför inte handla på Expert då det är dom som sänkt priset och förtjänar att få sälja sina PS3, inte de andra drakarna med högre pris. Bara en reflektion
För att Onoff har lägsta-prisgaranti i 30 dagar så om det kommer mer sänkningar... Tänkte jag iallafall. Är expert bra annars, kundservice o.dyl?
Har inte haft några problem alls med dom.
Postad 02 November 2007 - 10:31
Så vad? Får man tillbaka skillnaden då eller en check på onoff, or what?
Postad 02 November 2007 - 11:37
Jag skulle inte köpt Nhl 08 till PS3. EA verkar ha problem med PS3 för tillfället. De flesat av deras sportspel (FIFA, NHL, m.fl) har en uppdateringsfrekvens på 30fps medans Xbox 360-versionerna flyter på i 60fps. För att nämna ett annat spel så är Pro Evolution Soccer nästan ospelbart. Om du har en 360 så köp sportspelen till den och njut istället av Ratchet eller vänta till nästa vecka då Call of Duty 4 släpps.
Redigerat av smellymarq, 02 November 2007 - 11:38.
Postad 02 November 2007 - 11:41
Jag skulle inte köpt Nhl 08 till PS3. EA verkar ha problem med PS3 för tillfället. De flesat av deras sportspel (FIFA, NHL, m.fl) har en uppdateringsfrekvens på 30fps medans Xbox 360-versionerna flyter på i 60fps. För att nämna ett annat spel så är Pro Evolution Soccer nästan ospelbart. Om du har en 360 så köp sportspelen till den och njut istället av Ratchet eller vänta till nästa vecka då Call of Duty 4 släpps.
Hur är det med Fight Night Round 3?
Postad 02 November 2007 - 16:16
Postad 02 November 2007 - 16:50
NHL 08 har inte alls samma problem som PES. Visst kör det 30 fps, men det är inget man lider förskräckligt av. Spelet är svinbra, rekommenderar det starkt.
Oxå hört att det ska vara gryymt !
Men åter till topic nu kanske
Postad 02 November 2007 - 18:28
Den kostade egentligen 4490 men jag hämtade en offert från Expert som säljer den för 3990. Sen så hade jag bonus på mitt kort också.
Bra deal nöjd som fan.
Postad 02 November 2007 - 18:44
Postad 02 November 2007 - 18:50
Jag köpte nyss min 40 GB på Onoff för 3.600 spänn=)
Den kostade egentligen 4490 men jag hämtade en offert från Expert som säljer den för 3990. Sen så hade jag bonus på mitt kort också.
Bra deal nöjd som fan.
är jag trög nu, men med offert menar du typ ett pris kvitto då eller?
Postad 02 November 2007 - 21:03
Snart får vi den för cirka 3196:- 20% procent borde de stora drakarna kunna slå av
Postad 02 November 2007 - 21:38
Nja så stora marginaler har de faktiskt inte...Äntligen ordinarie pris!
Snart får vi den för cirka 3196:- 20% procent borde de stora drakarna kunna slå av
Och det är fortfarande 4495 som är ord pris (eller listpris som det heter), så Expert har redan sänkt ca 10%
Redigerat av e3henri, 02 November 2007 - 21:39.
Postad 02 November 2007 - 22:14
Har tyvärr ingen länk utan fiskar bara
Jag tycker nog ändå att 3995:- inkl. mervärdeskatt börjar vara i det härad som jag kan acceptera. Jag kommer knappt att använda denna device pga tidsbrist utan typiskt bra att ha. För de som verkligen kollar på Film eller är inbitna spelare, får ju definitivt mer value for money än undertecknad. Produkten skall naturligtvis uppfylla de krav (rimliga) som konsument rimligen kan begära. Köp säger jag!
Postad 03 November 2007 - 02:46
Bra deal nöjd som fan.
De fixar en utskrift som bevisar att varan finns i lager, samt pris.
JUST DET, säljaren på Onoff blev förvånad över priset och sa att 3990 är under inköpspris
Redigerat av trailblazer, 03 November 2007 - 02:47.
Postad 03 November 2007 - 03:53
äh bull...han måste ha dragit en vals...har svårt att tänka mig att expert säljer den under inköpsprisJag köpte nyss min 40 GB på Onoff för 3.600 spänn=)
Bra deal nöjd som fan.
JUST DET, säljaren på Onoff blev förvånad över priset och sa att 3990 är under inköpspris
Postad 03 November 2007 - 09:35
Bra deal nöjd som fan.
Oki. ska till onoff om nån timme och kolla om det går, tyvär har jag inget priskvitto men får hoppas det går ändå. Annars får jag väl försöka fixa bra priser på tillbehör så det går jämt ut ändå och sen hoppas på en prissänkning inom 30 dagar så man kan få tilbaka den där femhundringen ändå
Annars väntar jag till runt jul !
Redigerat av Unregistereda8d246d3, 03 November 2007 - 09:35.
Postad 03 November 2007 - 10:13
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4
Playstation Store
33 filmer
32 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?