Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Favoritvapen och perks i Modern Warfare 2

197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Hur spelar du? (71 medlem(mar) har röstat)

Vilket spelsätt föredrar du i MW2

  1. Smyga omkring som en ensamvarg (22 röster [28.21%])

    Procent av omröstning: 28.21%

  2. Springa rakt in och bara mosa ihop med polarna (28 röster [35.90%])

    Procent av omröstning: 35.90%

  3. Spela taktiskt ihop med polare (28 röster [35.90%])

    Procent av omröstning: 35.90%

Rösta Gäster kan inte rösta

#1

Postad 15 november 2009 - 20:18

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0
Jag själv är på level 42, så det har ju dykt upp några favoriter. Gillar ju själv M16 med ACOG och heartbeatsensorn.
Använder perksen: ninja pro, bling pro och den tredje kommer jag inte ihåg(får återkomma med den :( )

Spelade upp M4A1 till marksman 8= 1000 kills direkt. Mest för poängens skull. För dåligt tryck i det vapnet!!

Gillar inte att spela sniper, så bland dom vapnen har jag inte testat så mycket ännu.

Men P90 är en annan favorit på banor med mycket byggnader, bara in o mosa.

Kommer några vapen en bit upp i levelnivåerna som man längtar efter, men återkommer med nya favoriter längre fram!!

Så vad har ni för favorituppsättningar?

#2

Postad 15 november 2009 - 22:25

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Jag brukar blanda vapen ganska mycket, favoriterna är Famas, Aug och M4A1 med olika konfigurationer som ljuddämpare, heartsensor osv.
Perksen jag använder är typ samma för alla uppsättningar, bling, stopping power och steady aim.
Jag är level 32

Edit: Jag kör med flashbangs och claymores också.

Redigerat av derpious, 15 november 2009 - 23:49.


#3

Postad 16 november 2009 - 08:35

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Favoritvapnet än så länge är SCAR-H.
Jag kör med perks:
- Bling Pro (ljuddämpare och Holographic Sight)
- Cold-blooded
- Ninja

Dock så försöker jag låsa upp en del saker på vapen just nu och hittade nedan kombination som var riktigt trevlig.

FAL med Red Dot Sight (tills jag fått Holographic Sight) och claymore
Perks:
- Scavanger Pro
- Cold-blooded
- Ninja

Genom att ha Scavanger som perk så får man ytterligare en claymore så fort man plockar upp ny ammo.

#4

Postad 16 november 2009 - 09:24

ljud
  • ljud
  • Forumräv

  • 847 inlägg
  • 0
Underbar tråd! Jag är på Level 29, kör mest med SCAR-H, antingen med Red Dot eller med ljuddämpare, eller TAR21 med samma alternativ som på SCAR-H.

Igår körde jag med FAL och skaffade Red Dot, fasen vad svårt det är, men jag kör med det mest för att lära mig att sikta bättre och spraya mindre. Jag försökte med G3 i CoD4, men kom alltid fram till att M16A var överlägsen. Jag saknar M16, AK-47 och G36 från 4:an, dom två första kommer jag ju att få senare. Nån som vet om dom är lika effektiva som dom var i CoD4?

Perks är alltid Snabbladdning, Stopping Power och Steady Aim.

#5

Postad 16 november 2009 - 09:40

mocus
  • mocus
  • Forumräv

  • 527 inlägg
  • 0
SCAR-H + ljuddämpare
FAL + ljuddämpare
Vad gäller perks så gillar jag Ninja i övriga perks har jag inte någon riktig favorit enu. Får se...

Det är mina favoriter.
Cod4 så älskade jag G3+ljuddämpare.
FAL är den som är mest lik vad jag har hittat.

#6

Postad 16 november 2009 - 10:17

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 604 inlägg
  • 0
Scar-H med Holographic Sight, är det bästa jag låst upp hittills, är på level 18. Som andra vapen kör jag med shotgun vapen nummer 2, kommer ej ihåg vad det heter men man det är en granatkastare av något slag. Har lyckats döda ett par stycken med granatgeväret och det är alltid lika skönt, men jag måste öva mig mer på det.
Som perks kör jag med faster reloading, light weight och steady aim, det gör gubben väldigt smidig.
Granater är vanliga frag grenades, tycker dom är mycket roligare än sticky, och sen kör jag rök granater. är alltid skoj att röka folk ut ur grottorna :(

#7

Postad 16 november 2009 - 10:27

Laka76
  • Laka76
  • Användare

  • 156 inlägg
  • 0
Jag kör främst med:

M4A1 / PP2000
Bling (Red Dot + Grenade Launcher)
Stopping Power
Ninja
Claymore + Stun Grenade

Alternativt

Barrett .50 Cal + Silencer / PP2000
Sleight of Hand
Cold-Blooded
Ninja
Claymore + Flash Grenade

#8

Postad 16 november 2009 - 10:28

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Jag kör främst med:

M4A1 / PP2000
Bling (Red Dot + Grenade Launcher)
Stopping Power
Ninja
Claymore + Stun Grenade

Exakt samma som mig :(

Har några kills kvar med Full Metal Jacket samt att köra 20 kills med noobtuben sen är M4an fullt upplåst :P

Redigerat av -Palle-, 16 november 2009 - 10:31.


#9

Postad 16 november 2009 - 10:51

ryst
  • ryst
  • Forumräv

  • 908 inlägg
  • 0
Lite olika, men "cold blooded" samt "ninja" är mer eller mindre obligatoriska. Innan man fick "ninja" höll jag på att bli galen på alla ######r med heartbeat sensor :/

Redigerat av ryst, 16 november 2009 - 10:51.


#10

Postad 16 november 2009 - 10:52

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0
Kör med följande perks på 3 klasser

Bling-bling pro
Cold blooded
Ninja pro

På de 2 sista klasserna byter jag ut Bling-bling mot Marathon.

Favoritvapen är tredje vapnet uppifrån på assault rifles samt Barret 50 cal. sniper rifle.

Brukar köra kombinationerna heartbet-sensor + silencer, heartbetsenson + acog
silencer + reddot.


Vad tycker ni om Heartbet sensor, är det bra att den finns med i spelet?

#11

Postad 16 november 2009 - 10:56

ryst
  • ryst
  • Forumräv

  • 908 inlägg
  • 0

Vad tycker ni om Heartbet sensor, är det bra att den finns med i spelet?


Innan jag fick "ninja" avskydde jag den som pesten. Men nu stirrar sig så många blinda på den, så istället för att jag dör får man nu enkla kills :(

#12

Postad 16 november 2009 - 11:28

ljud
  • ljud
  • Forumräv

  • 847 inlägg
  • 0

Innan jag fick "ninja" avskydde jag den som pesten. Men nu stirrar sig så många blinda på den, så istället för att jag dör får man nu enkla kills :(

Jag fattar inte hur långt i sin omgivning den "ser"? Jag har testat den men den förtog lekfullheten i spelet på nåt sätt.

#13

Postad 16 november 2009 - 11:30

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Jag varierar ganska ofta vapen men klass är nästan alltid det samma.

Min favorit är:
SCAR-H (Red Dot)
Stinger
Sleight of Hand Pro
Stopping Power Pro
Ninja pro
Martyrdom (ej på Hardcore)

Redigerat av Lias08, 16 november 2009 - 16:20.


#14

Postad 16 november 2009 - 12:47

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0

Innan jag fick "ninja" avskydde jag den som pesten. Men nu stirrar sig så många blinda på den, så istället för att jag dör får man nu enkla kills :(


Jag kommer förmodligen hata den när jag prestigeat och innan jag fått Ninja. Cold-blooded kommer också va saknat i början... När folk hör Hard-line är ju UAVn uppe titt som tätt. Dock precis som du säger kan man luras ganska mycket... I MW2 är det mycket hus och tak och man kan inte se höjdskillnader på sensorn. Dessutom uppdateras den ganska segt och visar ibland fel, egentligen bara effektiv på campare och folk som rör sig långsamt. Marathon och Lightweight är en bra medicin mot sensorn.

Kan man dock använda den smart så är den ju ganska grym... I början hände det att man döda ett helt lag i s&d bara genom att gå efter sensorn. Nu börjar folk dock lära sig att ha Ninja.


Jag fattar inte hur långt i sin omgivning den "ser"? Jag har testat den men den förtog lekfullheten i spelet på nåt sätt.


Tycker man kan se i vilken riktning fienden är på kanske upp till 50 meters håll men först inom 20 meter man kan se mer exakt.

#15

Postad 16 november 2009 - 15:02

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0
När alla har Ninja-perken blir det slut på trätoffelklampandet!!! :)

#16

Postad 16 november 2009 - 16:27

ljud
  • ljud
  • Forumräv

  • 847 inlägg
  • 0
Ang röstningen i tråden, så röstade jag på "ensam varg" eftersom jag har otroligt svårt att anpassa speltiden efter andra, annars hade det varit klockrent att köra strategier tillsammans med nån. Att bara rusa in i hettan känns lite för mycket "space invaders" för mig, spelet är ju uppbyggt på annat än att bara ha snabb reaktionstid, man kan klara sig långt om man kan banorna är tänker lite slugt.

#17

Postad 16 november 2009 - 17:21

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

  • 411 inlägg
  • 0
Jag är på lvl 42 nu och har kört med TAR och M4A1, men nu när man har låst upp M16 så är det den som gäller :)

M16 med Red dot sight och ljuddämpare.
-Blin pro
-Stopping powder
-Scramble pro (tror jag att den heter)
Sen kör jag med Frag och Flash.

Men jag brukar ändra lite i perks ibland, men just nu ser det ut såhär :)

Jag saknar M16, AK-47 och G36 från 4:an, dom två första kommer jag ju att få senare. Nån som vet om dom är lika effektiva som dom var i CoD4?

M16 tycker jag är lika bra och effektiv som den var i 4:an, men av det lilla jag hunnit köra med den har jag tyckt att den varit lite sämre i närstrider :) men det är inte mkt så det påverkar inte något speciellt.

#18

Postad 16 november 2009 - 18:32

x0m
  • x0m
  • Amatör

  • 81 inlägg
  • 0
M4 - Scielencer - ACOG
Barret - Scielencer
P90 - Reddot - Scielencer

#19

Postad 17 november 2009 - 01:01

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 963 inlägg
  • 0

-Stopping powder

Kastar du det pudret på motspelarna för att stoppa deras kulor?







Förlåt, kunde inte hålla mig.

#20

Postad 17 november 2009 - 02:20

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0

M4 - Scielencer - ACOG
Barret - Scielencer
P90 - Reddot - Scielencer


M4 körde jag med i början, på tok för svagt vapen...

#21

Postad 17 november 2009 - 03:11

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Röstade spela taktiskt med polarna.
Inte för att vi har så jäkla mycket taktik. Vi bara varnar varandra mest typ, han står där, akta dig, jag dog precis där så det står någon och siktarditåt typ av taktik :P .

Jag är inte heller någon som bara köttar på, är lite för långsam för det tror jag och föredrar att komma lite mer "2a" in i striderna, i alla fall på HTDM. I softacore kan jag kötta på lite mer men jag spelar ändå mer taktiskt än bara springer fram. För övrigt märker jag att säkert 30% av alla gånger jag dör är just när jag springer och möter någon som går/crouchar och inte hinner få upp vapnet. Befäster att min taktik att ta det lugnt är den riktigta :lol:

Redigerat av genstruktur, 17 november 2009 - 03:11.


#22

Postad 17 november 2009 - 08:42

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

M4 körde jag med i början, på tok för svagt vapen...

Iaf om man kör med ljuddämparen på.

#23

Postad 17 november 2009 - 09:46

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0

M4 körde jag med i början, på tok för svagt vapen...


Vet inte riktigt om jag kan hålla med dig om detta.
Tycker M4:an är ett otroligt välbalanserat vapen. Visst finns det vapen med större kaliber som är kraftigare. Men tillsammans med stabiliteten i vapnen och en bra eldhastighet gör att du ofta får ned en fiende på en gång även fast det är "svagt".
Jag alternerar ofta mellan M4:an och SCAR-H (som är min favorit än så länge) och tycker de är väldigt lika varandra (kör med både silencer och holographic sight på båda).

Men som alltid så är det snarare en smaksak vilket vapen man spelar bra med! :P

#24

Postad 17 november 2009 - 12:39

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0

Vet inte riktigt om jag kan hålla med dig om detta.
Tycker M4:an är ett otroligt välbalanserat vapen. Visst finns det vapen med större kaliber som är kraftigare. Men tillsammans med stabiliteten i vapnen och en bra eldhastighet gör att du ofta får ned en fiende på en gång även fast det är "svagt".
Jag alternerar ofta mellan M4:an och SCAR-H (som är min favorit än så länge) och tycker de är väldigt lika varandra (kör med både silencer och holographic sight på båda).

Men som alltid så är det snarare en smaksak vilket vapen man spelar bra med! :P


Gillar SCAR-H, men ammon tar slut alldeles för fort!! Fast använder ofta det i Hardcore där det räcker med ett skott i stortån!! :lol:
Men just nu är det M16 som gäller!

#25

Postad 17 november 2009 - 12:53

ljud
  • ljud
  • Forumräv

  • 847 inlägg
  • 0
Ingen som plockat upp AK-47 och lirat några riff? När jag fått den kommer jag inte köra prestige och jag kommer ha alla mina classes med det vapnet. Jag tycker vapnet passar mina små händer.

#26

Postad 17 november 2009 - 13:20

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0

Ingen som plockat upp AK-47 och lirat några riff? När jag fått den kommer jag inte köra prestige och jag kommer ha alla mina classes med det vapnet. Jag tycker vapnet passar mina små händer.


Har testat den när tillfälle funnits. Mycket trevligt vapen!!
Men prestige är tyvärr ett måste för min del, annars tycker jag det känns meningslöst o lira online!!

#27

Postad 17 november 2009 - 14:21

ljud
  • ljud
  • Forumräv

  • 847 inlägg
  • 0

Har testat den när tillfälle funnits. Mycket trevligt vapen!!
Men prestige är tyvärr ett måste för min del, annars tycker jag det känns meningslöst o lira online!!

Det blir nog Prestige för mig också, nu känns det bara så inaktuellt att kliva i i Prestige och bli av med godingarna.

Nu är jag på Level 32 och har spelat lite varje kväll, sendan release, det går långsammare och långsammare ju längre upp man kommer i rank va?

#28

Postad 17 november 2009 - 14:55

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0
Jag går upp 2-3 levels per kväll nu. Tycker det är lagom takt..

#29

Postad 17 november 2009 - 14:57

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Nån som provat både M16 och M4an och kan ge en liten åsikt om för- och nackdelar?

#30

Postad 17 november 2009 - 15:09

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0

Nån som provat både M16 och M4an och kan ge en liten åsikt om för- och nackdelar?

Tycker M16 är klart bäst på längre avstånd, medan M4 är bäst i närstrid, om man väljer mellan dom två alltså!!

#31

Postad 17 november 2009 - 16:36

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Kan hålla med Z-man om det, M16 känns lite bättre på medel till långa avstånd, medans M4 är klen och passar på korta avstånd (känns som en SMG fast utan snabbheten och smidigheten...)

TAR-21 är nog ett av mina favoritvapen, med holographic och silencer helst :P När man ändå har Bling igång så kan man ju lika bra köra med Glock 18 akimbo med ljuddämpare :lol:

#32

Postad 17 november 2009 - 21:13

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Jag har hittat en ny favorit som är helt fantastiskt.

Steyr Aug Hbar
Bling Pro kör med EOTech och Foregrip
Stopping Power Pro
Ninja Pro, varierar med SitRep

M93 Raffica

Frag
Smoke Grenade

#33

Postad 23 november 2009 - 09:27

ljud
  • ljud
  • Forumräv

  • 847 inlägg
  • 0
Vilket Secondary Weapon är bäst? Jag tycker nog PP2000, har inte låst upp allt, men M93 Raffica förstod jag mig inte på.

#34

Postad 23 november 2009 - 09:38

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

  • 2 268 inlägg
  • 0

Vilket Secondary Weapon är bäst? Jag tycker nog PP2000, har inte låst upp allt, men M93 Raffica förstod jag mig inte på.

Kan säga att PP2000 nog är den bössan som är mest överdimensionerad i det här spelet! När jag låste upp akimbo till den började jag använda den som om det var mitt primary vapen! Man förlorar aldrig en närstrid när du springer runt med dem :(

#35

Postad 23 november 2009 - 09:44

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0

Vilket Secondary Weapon är bäst? Jag tycker nog PP2000, har inte låst upp allt, men M93 Raffica förstod jag mig inte på.


usp med tactical knife eller javelin :(

#36

Postad 23 november 2009 - 09:45

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Stinger kör jag med om jag inte har SMGn; alltid skönt att kunna plocka ner folks förbannade helikoptrar. :(

Dock, AC-130n verkar omöjlig att skjuta ner. Drog två stingrar mot en och det enda den gjorde var att skicka ut flares och chaffs och skit. ;)

#37

Postad 23 november 2009 - 10:31

IP-Plan
  • IP-Plan
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0

Stinger kör jag med om jag inte har SMGn; alltid skönt att kunna plocka ner folks förbannade helikoptrar. :(

Dock, AC-130n verkar omöjlig att skjuta ner. Drog två stingrar mot en och det enda den gjorde var att skicka ut flares och chaffs och skit. ;)

Har hört att AC-130 kräver tre skott, då den har flares etc. för de två första. Dock inte sett det in action...

#38

Postad 23 november 2009 - 10:52

ljud
  • ljud
  • Forumräv

  • 847 inlägg
  • 0
Förresten, fick M16 igår, är den lite klenare än i Cod4, eller inbillar jag mig det?

#39

Postad 23 november 2009 - 10:55

eeman
  • eeman
  • Användare

  • 126 inlägg
  • 0

Har hört att AC-130 kräver tre skott, då den har flares etc. för de två första. Dock inte sett det in action...


Tveksam till om detta stämmer. Är ganska säker på att jag dragit iväg både tre och fyra stingers mot en och samma AC-130 utan resultat. Eller, resultatet blev att jag blev nedbombad 3-4 gånger :(

#40

Postad 23 november 2009 - 11:00

stoffe69
  • stoffe69
  • Lärjunge

  • 376 inlägg
  • 0
själv föredrar jag commando pro? den med kniven och falldamage, iaf passar den bra på mitt spelsätt , och beroende på vapen (kör ofta scar och fal) stoping powerpro på fal och scavenger pro, blingpro på scar och hardline pro.

#41

Postad 23 november 2009 - 13:34

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0
Kör de flesta vapen med Thermal och heartbeat, speciellt i hardcore.
Thermalsiktet är ju helt underbart, många fina skjuta i foten-kills med den på bössan i Hardcore!!

#42

Postad 23 november 2009 - 17:06

Litecore
  • Litecore
  • Användare

  • 244 inlägg
  • 0
thermal, är det när alla FI lyser vitt mot en grå bakgrund? körde några rundor precis när den var nyupplåst
men jag kände ingen kärlek alls.. ACOG däremot eller holosight är underbar och jag drar mig för att börja
låsa upp grejer till nästa vapen bara för att jag siktar som ett mongo med originalsiktet på alla vapen ^^

#43

Postad 23 november 2009 - 19:40

lifter
  • lifter
  • Veteran

  • 1 542 inlägg
  • 0
Jag kör med SCAR med antingen Acog eller Eotech och sedan m1014 på ryggen B)

2x flashbangs, stopping power, scavanger och scrambler.

Knappast någon instant-win setup men det är mina älsklingsgrejjor, det känns bara fel om jag byter bort dem.

#44

Postad 23 november 2009 - 20:18

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Ett rätt roligt kit att köra på banan Sub Base:
Riot Shield
USP .45 med tactical knife
Marathon Pro
Lightweight Pro
Ninja Pro
Throwing knife
2x Flash

B)

#45

Postad 23 november 2009 - 21:36

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
SNipersetup som används på Derail och Waste Land:
WA2000 med silencer
TP2000(?) SMG med Red dot
Claymore
2xflash
Sleight of hand
Cold blooded pro
Ninja pro

Assaultsetup som används på de flesta kartor:
TAR 21 med Acog och Silencer
M1014 med Red dot/Javelin
Semtex
2xflash
Bling pro
Cold blooded pro
Ninja pro

Alternativ assaultsetup byter ut Primary mot SCAR-H med Grenade launcher och Acog.

Thermal och heartbeat sensor har jag verkligen inte haft någon nytta av. Upplever att jag tittar med på heartbeat sensorn än omgivningen. Eftersom väldigt många använder Cold blooded så resulterar det oftast i att jag själv blir dödad oftare när jag använderr heartbeat sensor eller thermal.

#46

Postad 24 november 2009 - 00:56

Unregistered79b188d7
  • Unregistered79b188d7
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
Hmm favorit klasser finns det många av B) Kan börja med att säga att jag skjutit ned en AC130 med Javelin, så det är inte omöjligt. Men jag vet inte om någon annan vart på den o nallat innan.

Assult:
M4A1 w/ Red dot + FMJ
M9 w/ Akimbo eller Tactical knife
Bling Pro
Stopping Power Pro
Commando Pro

Sniper:
Intervention/Barret w/ Thermal
M9 w/ Akimbo
Maraton Pro
Cold Blooded Pro
Ninja Pro

Subba:
UMP45 w/ Red dot
M9 w/ Tactical knife
Maraton Pro
Hardline Pro
Commando Pro

I.M.F.
Riot Sheild
M1014 w/ Red dot
Equipment: Throwing knife + Flash bang
Maraton Pro
Light weight Pro
Last stand Pro

lilla lisa
M240 w/ Grip + Red dot
Javelin
Bling Pro
Stopping power Pro
Steady aim Pro

Silent
Tar21 w/ Silencer + Red dot
M9 w/ Silencer
Scavanger Pro
Cold Blooded Pro
Ninja Pro

Killstreaks:
Predator > Harrier Strike > Chopper Gunner

Finns juh så sjukt många kombinationer man kan göra i spelet, omöjligt att inte hitta något som passar :P
Dock skulle jag vilja ha fler Class Slots, vet att man får 1 extra vid första prestige men får man fler efter varje nivå?

Redigerat av Unregistered79b188d7, 24 november 2009 - 00:58.


#47

Postad 24 november 2009 - 11:14

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Verkar schysst, gick prestige igår så nu har man en sjätte custom class att använda B)

Jag använder liknande killstreaks, Pretador missile, Harrier Strike, AC-130

#48

Postad 24 november 2009 - 11:25

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
AC-130 är bullshit. B)

Mest för att jag aldrig kommer upp i de siffrorna som krävs för att få en AC-130.

Kör med Carepackage, Predator och Harrier...

Fast jag har börjat träffa Harriern rätt ofta nu, kanske skulle uppgradera sig...

#49

Postad 24 november 2009 - 12:40

xxManiacxx
  • xxManiacxx
  • Forumräv

  • 519 inlägg
  • 0
Snacka om att ligga i lä. Jag har tur om jag kan köra uav: )

#50

Postad 24 november 2009 - 13:17

Unregistered6b8ff32e
  • Unregistered6b8ff32e
  • Lärjunge

  • 321 inlägg
  • 0

Snacka om att ligga i lä. Jag har tur om jag kan köra uav: )



Haha, samma här. Snacka om att man suger.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-06-09 10:29:57
  • tnorlund
    2024-06-09 08:43:45
  • Kurben
    2024-05-21 17:40:13
  • Kurben
    2024-05-21 17:39:36
  • Vad är detta för märklig sak?
    Kurben
    2024-05-21 17:36:48
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.