Hej igen!
Tack så mycket alla för hjälpen, fått mycket av precis den informationen som jag behövde. Vad som återstår för mig är att gå och kika på några fler DLP projektorer och verkligen känna efter hur mycket jag störs av RBE. Om det inte är något större problem så kommer jag nog satsa mina slantar på en 7800 och om jag känner att jag störs mycket satsar jag i stället på en Z3, för som det verkar är det ingen som slår dessa två i prisklassen, med andra ord ett ganska delikat problem

. Känns iofs som om 7800 är ändå mer projektor för pengarna (Båda ligger i nuläget på ca 13.000 på nätet EDIT: 7800 ligger på 14000, sorry) men 7800 var väl betydligt dyrare när den kom om jag minns rätt!?
Vet någon en bra och seriös återförsäljare där man kan få kika på både en Z3 och en 7800. Verkar som om BenQ inte har så många återförsäljare i Sverige!?
Finns det någon som kan svara på hur bra dessa två är när man kopplar till dator. Som jag förstått det är Z3 med sin höga upplösning riktigt riktigt bra ihop med dator men hur pass bra är 7800?
Har också övervägt att köpa någon av dessa beg (bla från B8 men han hade tyvärr sålt sin

) Någon som kan ge några bra råd vid beg köp av dessa två, något man bör ha lite extra koll på. Är det någon skillnad mellan LCD och DLP i detta sammanhang? Vad är en lämplig maxtid på lampan och ett lämpligt pris?
Återigen tack för hjälpen.
JJ
Redigerat av johanjohanjohan, 08 August 2005 - 20:08.