Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gästbok för jontep

7 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 12 September 2005 - 16:25

jontep
  • jontep
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Välkommen till min gästbok

Postad 30 November 2005 - 14:53

Yakusoku
  • Yakusoku
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Tjenare!

Orkar din hemmabioreciever med dom där klossarna? för jag har sen en tid tänkt köpa högtalarna och sen nad förstärkare, men varit otroligt osäker på om hemmabio receivern orkat. Funderat på att köpa stereoförstärkaren på 150watt per kanal så man verkligen får ut max. Men du kanske får ut max?

mvh Chrille

Postad 01 December 2005 - 23:02

jontep
  • jontep
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

Tjenare!

Orkar din hemmabioreciever med dom där klossarna? för jag har sen en tid tänkt köpa högtalarna och sen nad förstärkare, men varit otroligt osäker på om hemmabio receivern orkat. Funderat på att köpa stereoförstärkaren på 150watt per kanal så man verkligen får ut max. Men du kanske får ut max?

mvh Chrille

<{POST_SNAPBACK}>

Tjena!
Jag har min anläggning i ett ganska litet rum så jag vet faktiskt inte. det blir lite svårt att höra. inne på hifi-klubben sa dem att den skulle klara av det, men i minsta laget. jag beställde online och fick inte så mycket information så när jag kom in till butiken och sa va jag hade för anläggning sa de att jag helst skulle ha köpt T763 för 10 000. men de är ju försäljare och vill kanske sälja det dyra. :)
vad kostar stereoförstarkaren?
men jag tycker att det låter bra. det dunkar på bra som fan! ångrar inget!

Ha de

Postad 02 December 2005 - 12:00

Yakusoku
  • Yakusoku
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Allright! men du får de tillfredställande iaf? nad c372 som jag nog tänker köpa kostar 7000, samma som din reciever fast med 150watt per kanal

Postad 02 December 2005 - 13:00

jontep
  • jontep
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Åh ja, de får jag. vill man inte ha hemmabio så är ju det alternativet ett bra val.
nad och cerwin vega passar ju bra ihop.
lycka till med ditt köp!

Postad 03 December 2005 - 14:25

Yakusoku
  • Yakusoku
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
hehe tack! ja hoppas de blir bra!

annars låter högtalarna bra? diskanterna är väl inte vassa? de verkar vara rätt mycket dålig kritik om dom på detta forum men jag är ingen audiofil och vill mest ha hög volym så ja tror de blir bra

Redigerat av Yakusoku, 03 December 2005 - 15:52.

Postad 03 December 2005 - 15:57

catalyst7
  • catalyst7
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Mina prisbevakningar verkar vara borta

Postad 04 December 2005 - 21:17

jontep
  • jontep
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0

hehe tack! ja hoppas de blir bra!

annars låter högtalarna bra? diskanterna är väl inte vassa? de verkar vara rätt mycket dålig kritik om dom på detta forum men jag är ingen audiofil och vill mest ha hög volym så ja tror de blir bra

<{POST_SNAPBACK}>

Jo dom låter bra! Men det väl inte som alla säger att de kan spränga väggar och fönster direkt! men man kan spela väldigt högt och det låter bra. jag är inte heller nån audiofil så jag vet inte va jag ska säga om diskanterna. men de ska tåla mycket!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.