Postad 08 december 2005 - 13:07

Em Sofforna Monroe
Postad 02 januari 2006 - 10:55
Postad 11 juni 2006 - 11:27
Lite bitterhetsvarning här från dig känns det som Mr. 5,4 i snittbetyg!
Postad 11 juni 2006 - 18:58
Bilden var bra på projjen, var har du fått det ifrån att den inte skulle vara det??? Sen gillar man inte fotboll så behöver man inte rösta på något som har med fotboll att göra, inte heller eftersom man inte har egna bilder i sitt galleri.
Lite bitterhetsvarning här från dig känns det som Mr. 5,4 i snittbetyg!
Klart att bilden inte var bra, svärtan måste ha lyst med sin frånvaro..

Att jag har 5.4 i snittbetyg är bara pågrund av att jag är den enda ärliga individen på detta forum och helt klart en av de få som kritiserar även om många har bättre saker än mig. Jag kritiserar om jag tycker att saker låter dåligt eller om jag tycker att det ser taskigt ut i förhållande till mängden pengar som lagts ut.
Postad 18 juni 2006 - 23:46
Madrass, vet jag inte om det låter som men vilken modell menar du egentligen Proson´s eller B&W´s? Tror nog att B&W modellen, trots budget utförandet, har lite bättre komponenter för ljudbilden än den, inte dåliga men ack så billiga proson centern. Du kanske skulle lägga ut dina egna grejer och redovisa dem, samt ge dina synpunkter på ljudkvaliteten här på din sida så du får utlopp för din kritiska ådra.
Mvh
/Calle
Postad 13 augusti 2006 - 02:12
Men visst uppskattar jag din ärlighet, det är sant att några schysstare högtalare vore på sin plats.
Bör nog tillägga att jag är väldigt stolt med vad jag har dock, det är inte lätt att finansera saker och ting utan någon större inkomst, tyvärr

Postad 13 augusti 2006 - 02:14
Visst är inte högtalarna de snyggaste men de fungerar väldigt bra för en student som jag. Billiga, tar lite plats och spelar tillräckligt bra + ger surround. Finlyssning sker vid hörlursanläggningen som jag investerat betydligt mer i.
Men visst uppskattar jag din ärlighet, det är sant att några schysstare högtalare vore på sin plats.
Bör nog tillägga att jag är väldigt stolt med vad jag har dock, det är inte lätt att finansera saker och ting utan någon större inkomst, tyvärr
Med såpass bra elektronik du har så är den värd mycket bättre högtalare än sånt där. tex Concept serien från dali.
Postad 13 augusti 2006 - 02:21
Yes, har kikat på Concept 8 t ex, men kommit fram till att det är onödigt tills vidare att satsa på några vettigare högtalare. Är inte direkt akustiskt behagligt to begin with här. MegaWorks-högtalarna duger mer än gott. Hade ett par satelliter från Klipsch tidigare som var betydligt mer tilltalande än dessa och dessutom tvåväg men skall vara ärlig och säga att dessa spelar minst lika bra, så ljudmässigt är jag faktiskt nöjd som det är nu.Visst är inte högtalarna de snyggaste men de fungerar väldigt bra för en student som jag. Billiga, tar lite plats och spelar tillräckligt bra + ger surround. Finlyssning sker vid hörlursanläggningen som jag investerat betydligt mer i.
Med såpass bra elektronik du har så är den värd mycket bättre högtalare än sånt där. tex Concept serien från dali.
Inser givetvis att ett par fina golvare skulle spela bättre, men i grund och botten är det bara surround-funktionen jag vill åt tills vidare.
Concept är mycket fina i varje fall, har du någon aning om Dali planerar någon uppföljare eller är det en relativt ny serie?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar