Postad 12 februari 2006 - 14:16
Postad 12 februari 2006 - 15:23
Men för att återgå till ämnet, någon som sett denna tv IRL eller läst något om den?
Edit: Länk till LG:s hemsida med info: http://nordic.lge.co...A&model=NOTHING
Redigerat av eeman, 12 februari 2006 - 15:25.
Postad 12 februari 2006 - 17:24
Postad 12 februari 2006 - 21:00
Redigerat av JNilsson, 12 februari 2006 - 21:01.
Postad 14 februari 2006 - 00:19
Postad 15 februari 2006 - 20:04
I svarsmailet jag fick när jag beställde stod det att dom för tillfället hade logistikproblem så istället för normala leveranstiden på 2-3 arbetsdagar var den nu 4-5 arbetsdagar. Vet ej om det beror på årstiden eller trubbel med logistikföretaget, spelar ju dock mindre roll.
Tittade precis på deras lagerstatus som nu har sjunkit 1 enhet sen jag beställde och inne på mitt konto på itservice står det att orden behandlades i måndags den 13/2 så förhoppningsvis kommer den till butiken imorn eller på fredag

Lovar att posta ett första intryck tillsammans med lite bilder när jag fått den... :-D
Postad 17 februari 2006 - 08:48
som LG visar på sin hemsida?
Jag hade för mig att den såg ut som 42PM1M med svart ram.
Postad 17 februari 2006 - 11:52
Stämmer det att det är silver ram på denna plasma
Vet inte om jag ska vara ärlig. Bilden på dialects hemsida där jag beställde visar på en svart ram men som du säger så är den silvrig på LGs sida... Får väl helt enkelt vänta och se

För övrigt ännu inte ett knyst om min TV. Skulle ringa till deras kundservice och höra om den skulle ankomma till butiken under dagen men deras telefontider var 10:00-11:00

Ny tid 15:00-16:00 så ska prova då igen... Trotsallt gått 5-6 dagar sedan jag beställde nu!
Postad 20 februari 2006 - 22:04
Stämmer det att det är silver ram på denna plasma
Vet inte om jag ska vara ärlig. Bilden på dialects hemsida där jag beställde visar på en svart ram men som du säger så är den silvrig på LGs sida... Får väl helt enkelt vänta och se
För övrigt ännu inte ett knyst om min TV. Skulle ringa till deras kundservice och höra om den skulle ankomma till butiken under dagen men deras telefontider var 10:00-11:00skrattretande!
Ny tid 15:00-16:00 så ska prova då igen... Trotsallt gått 5-6 dagar sedan jag beställde nu!
Hejje....Hur har det gått??? fått hem den ännu?
Skulle va najs o se bilder ifall ngn har den. Gärna kommentarer med hur kvaliten är när man matar den med olika signaler??
Redigerat av d1rty, 20 februari 2006 - 22:14.
Postad 21 februari 2006 - 17:35
Blir tokig, sitter i en dryg vecka och väntar så har dom inte ens skickat skiten, GAH!
Hur som helst, kan någon tipsa om en likvärdig plasma i prisklassen 15-20000? Börjar bli desperat nu

[EDIT] Blev en LG-42PX4RV istället, beställd från härliga tyskland (www.medianess.de) för det sammanlagda priset av 14780kr. Enligt deras sida fanns den i lager och borde då skickas så fort dom bearbetat orden... Annars kommer huvuden rulla

Redigerat av eeman, 21 februari 2006 - 20:11.
Postad 22 februari 2006 - 08:55
Ringde till itservice idag och frågade hur det låg till med leveransen av min beställda tv. Efter ett samtal av killen på itservice ner till sitt central-lager konstaterades att dom inte kunde ge svar på när den skulle levereras. Detta kunde dom tidigast svara på i slutet av veckan. Avbokade skiten på studs så är återigen på jakt efter en ny tv...
Blir tokig, sitter i en dryg vecka och väntar så har dom inte ens skickat skiten, GAH!
Hur som helst, kan någon tipsa om en likvärdig plasma i prisklassen 15-20000? Börjar bli desperat nu
[EDIT] Blev en LG-42PX4RV istället, beställd från härliga tyskland (www.medianess.de) för det sammanlagda priset av 14780kr. Enligt deras sida fanns den i lager och borde då skickas så fort dom bearbetat orden... Annars kommer huvuden rulla![]()
Eeman fick du reda på om den var svart eller silver innan du avbeställde?
Postad 22 februari 2006 - 16:50
Ringde till itservice idag och frågade hur det låg till med leveransen av min beställda tv. Efter ett samtal av killen på itservice ner till sitt central-lager konstaterades att dom inte kunde ge svar på när den skulle levereras. Detta kunde dom tidigast svara på i slutet av veckan. Avbokade skiten på studs så är återigen på jakt efter en ny tv...
[EDIT] Blev en LG-42PX4RV istället, beställd från härliga tyskland (www.medianess.de) för det sammanlagda priset av 14780kr. Enligt deras sida fanns den i lager och borde då skickas så fort dom bearbetat orden... Annars kommer huvuden rulla![]()
Hehe blev en 42PX4RV för mig med. Packade upp den idag och jag måste säga att jag är grymt nöjd med den.
Postad 22 februari 2006 - 19:47
Eeman fick du reda på om den var svart eller silver innan du avbeställde?
Tyvärr...
Redigerat av eeman, 22 februari 2006 - 19:47.
Postad 07 mars 2006 - 16:22
Vore kul att se bilder på den isåfall.
Postad 08 mars 2006 - 21:57
Någon som beställt denna tv och fått hem den?
Svarar mig själv.
Beställde den idag och får hem den imorgon så
då får jag väl se hur den ser ut.

Postad 08 mars 2006 - 22:03
Härligt!Någon som beställt denna tv och fått hem den?
Svarar mig själv.

Ser fram emot lite bilder också!

Postad 20 mars 2006 - 09:37
Svarar mig själv.
Nå, är du nöjd med den?

Postad 29 mars 2006 - 12:44
Svarar mig själv.
Hur går det Andy, fått den än?
Postad 30 mars 2006 - 07:32
Svarar mig själv.
Hur går det Andy, fått den än?
Jodå jag har fått den. Har inte varit inne i denna tråden på ett tag bara.
Är väldigt nöjd med den. Kanon bra bild både på digital tv(boxer) och dvd film.
Blev lite fundersam bara när jag fick hem den.
Den var svart precis som 42PM1MA, alla bilder på den är ju silver men inte
mig emot.
Lite trist bara att man inte väntade lite med beställningen nu till den
kraftiga prissänkingen. Men sånt vet man ju aldrig.
Postad 25 juli 2006 - 08:32
Postad 25 juli 2006 - 08:43
Postad 30 juli 2006 - 09:00
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar