Postad 27 June 2006 - 08:36
Tjena CraZyDoG
Mycket skitsnack om att du ska byta tv osv.
Själv tycker jag du kommit en bra bit åt rätt håll på vägen och då speciellt med tanke på din ålder, bra jobbat
En del av mina förvärvsarbetande kompisar sitter med sämre prylar än dig och de har ändå haft dryga 10år av lön, tänk bara på det.
Mvh
Passerati
Mycket skitsnack om att du ska byta tv osv.
Själv tycker jag du kommit en bra bit åt rätt håll på vägen och då speciellt med tanke på din ålder, bra jobbat
En del av mina förvärvsarbetande kompisar sitter med sämre prylar än dig och de har ändå haft dryga 10år av lön, tänk bara på det.
Mvh
Passerati
Postad 03 October 2006 - 20:42
Jag tycker den är bra, är du på väg att köpa en ny eller? Fungerar bra för mig och med mina saker
Postad 03 October 2006 - 20:43
Funderade på att köpa förstärkare. men jag vet inte, kanske blir en hörlursförstärkare istället, jag får se
.
Postad 09 October 2006 - 11:05
hej. Efter att ha läst några betyg som du givit så undrar jag faktiskt. Du har varit ganska otrevlig och givit rak och hård kretik. De är väll okej. Men inte därför. Efter att ha tittat igen så Insåg jag att de va faktiskt inte värt en 7a i betyg. utan en 4a =)
MvH
MvH
Postad 13 October 2006 - 08:17
Står båda brevid tvbänken. har ingenting att driva högtalarna med. vet inte om jag pallar att köpa ny förstärkare. 
Mvh
Mvh
Postad 23 October 2006 - 18:44
Tv:n står på andra sidan väggen.. men den är inte så speciellt vacker.
Inte hunnit få iordning hemmet riktigt än.
oroa dig inte, det lär komma bilder, har planer för rummet kan jag lova
Inte hunnit få iordning hemmet riktigt än.
oroa dig inte, det lär komma bilder, har planer för rummet kan jag lova
Postad 28 November 2006 - 20:54
Xtz funkar väldigt bra! För det relativt billiga priset så ska man vara helnöjd!
Postad 22 December 2006 - 00:20
ang din kommentar.. måste man ha en tv när kategorin heter DATORN? står inget om att man tex MÅSTE ha en tv + hemmabioanl. mod. VÄRSTING... eller gör det detta? =)
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
7 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?