Ny comhem-box: Samsung DCB-B260Z
37 svar till detta ämne
Postad 08 juli 2006 - 15:33
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Jaha, tvingas man shoppa en comhem box då...
Ovanstående box ska tydligen vara det nyaste från Samsung, nån som har denna och säga nått om den ?
Vill minnas att det pratats om RGB-Scart-problem i tidigare Smasung boxar? Att vitt, starka signaler, blöder över eller vad det va. Stämmer det. Låter ju iaf HELT oacceptabelt. edit: läste precis omdömmen om gamla boxen..glöm å dröm. Kan man kanske hoppas att den nya boxen kommit som en lösning på detta problem?
Det enda övriga alternativ jag kan komma på är Force 315C. Som det verkar så verkar den vara på utgång? Nån som hört nått om det? Och är det nån som hört nått om nån uppföljare?
Ja, många frågor, har inte gett mig in denna röra frivilligt...
Redigerat av pacman, 10 juli 2006 - 07:11.
Postad 10 juli 2006 - 07:13
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
Keine, ingen, none, zip, nobody?  Ingen som tjackat senaste samsung.
Finns förvisso intryck av Forcen på annat håll men om nån ägare av en sådan kan uttala sig om denna (i såväl positiva och framförallt negativa ordalag) så går det oxå bra.
Postad 09 augusti 2006 - 15:28
Unregisteredff8f752a
-
Unregisteredff8f752a
-
Användare
-
-
100 inlägg
Keine, ingen, none, zip, nobody? Ingen som tjackat senaste samsung.
Finns förvisso intryck av Forcen på annat håll men om nån ägare av en sådan kan uttala sig om denna (i såväl positiva och framförallt negativa ordalag) så går det oxå bra. 
<{POST_SNAPBACK}>
Jag har nu bestämt mig för att Comhem nog blir bäst i alla fall. I abbonemanget ingick en ny Samsung DCB-B260Z box. Jag har bara haft den i drygt 24h så det är nog för tidigt att ge något omdöme. Så här omedelbart så kan jag i alla fall konstatera att EPG'n verkar bra, och att boxen är ruskigt snabb med kanalbyten och vid zappning. Alltid något ... Jag har ett problem som jag hoppas få hjälp av min lokale handlare i morgon, men någon kanske kan ge ett svar så här direkt. Jag får in alla kanalerna, men ett par saknar ljud, bl.a SVT1 och SVT2. När jag går till kanalen så visas det "DD" på statusraden vid ljudsymbolen. Alla andra kanaler har ett par läppar :-) som symbol. Jag gissar att DD står för Dolby Digital och att de andra kanalernas ljud är i vanlig stereo. Kan det stämma? Samsung-boxen har en optisk audio out som jag har kopplat till min BOSE 3-2-1 optical audio in. Jag misstänker att det finns en "gotcha" med DTS in på Bose-burken, men det ska min handlare få svara på i morgon. Är det någon som har erfarenhet av BOSE 3-2-1 och digital audio in? Det hade varit kanon att ha som input inför morgondagen ... har försökt ringa Bose tech support i sverige, men de är på semester :-) till nästa vecka... För att vara komplett så ser kopplingarna ut så här Koax antenn in -> DVB coax -> DVR (Pioneer DVR520H) -> TV (Samsung 40" LCD) DVB Scart -> DVR DVR Scart -> TV DVB Scart -> TV DVB Optical Audio -> BOSE 3-2-1 BOSE Audio L/R -> TV (röd/vit RCA) BOSE Video out -> TV (gul RCA) BOSE Audio L/R -> DVR (röd/vit RCA) Ha det Anders
Postad 31 augusti 2006 - 14:06
Ludde76
-
Ludde76
-
Användare
-
-
145 inlägg
När man läser specen för denna box står det:
Text-TV on screen: Ja
Text-TV via modulator till annan TV: Nej
Text-TV med turbofunktion: Nej
Text-TV går att förstora (DVB-Text): Nej
Betyder det att den inte skickar vidare text-tv signalen via scart så att man kan använda tv:ns text-tv?
Postad 26 september 2006 - 00:29
Unregistered1103
-
Unregistered1103
-
Guru
-
-
5 967 inlägg
Så .. nu har jag bytat box till denna.. så sätt liv i tråden ..
Helt suverän i jämförelse med min äldre sagem...
Orkade inte invänta hdboxen .. så jag får ha denna tills den kommer ..
då min sagem bara var för tråkig...
Riktigt bra egp och kanalinfo ..
Automatisk acpektjustering fungerar bättre än tvns
Nöjd ...
MaVeRiC
Postad 04 juni 2007 - 16:12
markus68
-
markus68
-
Rookie
-
4 inlägg
Jag har bara haft den här boxen ett par dagar till min Philips 6006 Widescreen 32 tum, men jag har redan irriterat mig på två saker:
1) Textningen är så oproportionerligt stor, större jämfört med Sagemboxen jag är van vid sedan förut. Varför är det så? Går inte att göra någonting åt det heller antar jag.
2) Hur ska den ställas in egentligen, 16:9, och sedan letterhead verkar vara rimligt men då tycks en del av den övre bilden helt försvinna. 4:3-bilden kommer in bredare än i Sagemboxen vilket tycks leda till den effekten, tydligt igår när jag först såg på Canal +, a History of Violence och sedan på CNN då hårfästet försvann först på Viggo Mortensen och sedan på Hillary Clinton och de andra kandidaterna i demokratiska partiet. Så tydlig skillnad så jag inte annat kan vara än besviken över det.
Postad 04 juni 2007 - 17:47
Phredreeke
-
Phredreeke
-
Forumräv
-
-
798 inlägg
Jag har ett problem som jag hoppas få hjälp av min lokale handlare i morgon, men någon kanske kan ge ett svar så här direkt. Jag får in alla kanalerna, men ett par saknar ljud, bl.a SVT1 och SVT2. När jag går till kanalen så visas det "DD" på statusraden vid ljudsymbolen. Alla andra kanaler har ett par läppar :-) som symbol. Jag gissar att DD står för Dolby Digital och att de andra kanalernas ljud är i vanlig stereo. Kan det stämma? <{POST_SNAPBACK}>
Finns en inställning som heter Auto Dolby Digital, stäng av den. Då får du det vanliga stereoljudet. Många "hemmabiopaket" har bara digital avkodning från den egna dvd-spelarn. Pröva att koppla med vanlig röd och vit RCA till den. När man läser specen för denna box står det:
Text-TV on screen: Ja Text-TV via modulator till annan TV: Nej Text-TV med turbofunktion: Nej Text-TV går att förstora (DVB-Text): Nej
Betyder det att den inte skickar vidare text-tv signalen via scart så att man kan använda tv:ns text-tv? <{POST_SNAPBACK}>
Det betyder att du inte kan koppla in boxen via antenningången. (vet inte varför de skrev "text-tv via modulator" då det samma gäller vanlig tv också) Du måste koppla SCART annars kan du inte se digitalt. Hur ska den ställas in egentligen, 16:9, och sedan letterhead verkar vara rimligt men då tycks en del av den övre bilden helt försvinna. 4:3-bilden kommer in bredare än i Sagemboxen vilket tycks leda till den effekten, tydligt igår när jag först såg på Canal +, a History of Violence och sedan på CNN då hårfästet försvann först på Viggo Mortensen och sedan på Hillary Clinton och de andra kandidaterna i demokratiska partiet. Så tydlig skillnad så jag inte annat kan vara än besviken över det.
<{POST_SNAPBACK}>
Sätt Aspect Ratio på Full så ska du få hela bilden på både 4:3 och 16:9.
Postad 04 juni 2007 - 18:11
antar att denna samsungbox inte har en hårddisk.
Om man skall köpa någon box hos comhem överhuvudtaget så skall man köp Humax PVR2000 box
Den har jag haft i över två år nu och den funkar nästintill felfritt samtidigt som det är en inseplningsbar hårddisk med på den som funkar klockrent, dock bara med en tuner.
Perfekt EPG o inspelningsfunktion. den borde man få för mellan 1500 o 2000:- om man tecknar sig för medium 24 månader.
Postad 04 juni 2007 - 19:57
Phredreeke
-
Phredreeke
-
Forumräv
-
-
798 inlägg
antar att denna samsungbox inte har en hårddisk.
Om man skall köpa någon box hos comhem överhuvudtaget så skall man köp Humax PVR2000 box
Den har jag haft i över två år nu och den funkar nästintill felfritt samtidigt som det är en inseplningsbar hårddisk med på den som funkar klockrent, dock bara med en tuner.
Perfekt EPG o inspelningsfunktion. den borde man få för mellan 1500 o 2000:- om man tecknar sig för medium 24 månader.
<{POST_SNAPBACK}>
Humax PVR:en är gammal. Samsung DCB P850Z heter den nya PVR:en. Den har två tuners så man kan spela in ett program medan man tittar på ett annat.
Postad 04 juni 2007 - 20:22
markus68
-
markus68
-
Rookie
-
4 inlägg
Sätt Aspect Ratio på Full så ska du få hela bilden på både 4:3 och 16:9.
<{POST_SNAPBACK}>
Konvertering av bildkvot till Full. Då blir det Widescreenläge på båda, även på 4:3. Jag får då ställa om manuellt till 4:3 men då blir visserligen blir bilden normal. Scartkabel gör att TV:n ska känna av vilket format det är och jag vill inte sitta och byta manuellt hela tiden.
Postad 04 juni 2007 - 20:47
markus68
-
markus68
-
Rookie
-
4 inlägg
Ytterligare en fråga. Har efter köpet flera gånger sett den här boxen omnämnas som en comhem-box. Vad menas med det egentligen`Är det bara com hem som säljer den? Nej. Den säljs ju av andra också. Betyder det att boxen bara kan ta emot digital-Tv från comhem och inte från några andra leverantörer av digital-TV?
Postad 04 juni 2007 - 21:50
Phredreeke
-
Phredreeke
-
Forumräv
-
-
798 inlägg
Ytterligare en fråga. Har efter köpet flera gånger sett den här boxen omnämnas som en comhem-box. Vad menas med det egentligen`Är det bara com hem som säljer den? Nej. Den säljs ju av andra också. Betyder det att boxen bara kan ta emot digital-Tv från comhem och inte från några andra leverantörer av digital-TV? <{POST_SNAPBACK}>
Tja, bra fråga. Gissningsvis innebär "Comhem box" att det är en digitalbox för Comhems kabelnät (som trots allt är det största kabel-tv nätet i sverige). Men man ska vad jag förstått även kunna använda "Comhem boxar" i Tele2visions nät (självklart med Tele2visions kort då, inte comhems).
Postad 05 juni 2007 - 11:06
Unregistered4b026b86
-
Unregistered4b026b86
-
Beroende
-
-
1 292 inlägg
Ytterligare en fråga. Har efter köpet flera gånger sett den här boxen omnämnas som en comhem-box. Vad menas med det egentligen`Är det bara com hem som säljer den? Nej. Den säljs ju av andra också. Betyder det att boxen bara kan ta emot digital-Tv från comhem och inte från några andra leverantörer av digital-TV?
<{POST_SNAPBACK}>
Det innebär det att denna box är en av väldigt få som comhem har "godkänt" att användas på deras nät (även andra boxar för DVB-C kan fungera, men comhem lovar då ingenting). Har haft den här boxen i en vecka och tycker den fungerar bra, saknar HDMI eller componentutgång bara.
Postad 18 juli 2007 - 09:53
danneeeee
-
danneeeee
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Någon som märkt av skuggor vilka verkar vara från andra kanaler som rör sig i bilden (rör sig från vänster till höger) med denna box?
Har antagit att det rör sig om störningar i kablarna så jag har precis köpt lite bättre som jag ska testa ikväll.
Hur som helst, kul att höra om fler märkt av detta med Samsung boxen/Com Hem...
Postad 19 juli 2007 - 09:01
danneeeee
-
danneeeee
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Ska svara på min egna fråga. Bytte som sagt SCART kabel från den man får med boxen till ClickTronic från Kjell & Co. Störningarna försvann helt och jag fick även för mig att bilden förbättrades något utöver detta. Bytte även till ClickTronic antennkabel efter det sitället för den simpla jag hade innan.
Postad 24 juli 2007 - 15:03
wolfman74
-
wolfman74
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Såg på comhem.se att det ska komma en ny mjukvara. Hoppas det löser problemet med att den tappar informationen över vad som sänds på kanalen.
"2007-07-24 09:00 – – Ny mjukvara till Samsung-boxar
Vi utför en mjukvaruppdatering av Samsung DCB-B260 och Samsung DCB-9401Z, vilket leder till förbättrad funktionalitet av boxen. Får du upp ett meddelande som säger att det finns nya uppdateringar att installera så skall du välja att acepptera detta. Din box laddar då ner ny mjukvara vilket normalt tar 2-5 min. Därefter kan du använda din box som vanligt. "
Postad 26 juli 2007 - 10:28
wolfman74
-
wolfman74
-
Amatör
-
-
78 inlägg
Någon som fått ner den nya mjukvaran och som kan kolla vilken version det är på den? På Com Hem's sida så står det att senaste versionen är V115, men den är ju inte speciellt ny då dom boxar som levererades i våras hade den versionen.
Postad 26 juli 2007 - 22:03
golden2
-
golden2
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Någon som fått ner den nya mjukvaran och som kan kolla vilken version det är på den? På Com Hem's sida så står det att senaste versionen är V115, men den är ju inte speciellt ny då dom boxar som levererades i våras hade den versionen.
<{POST_SNAPBACK}>
Har v120 efter uppdateringen, dock vet jag inte vad som har uppdaterats =( Hade hoppats att boxen nu skulle stödja att skicka med i vilket format den aktuella kanalen visas i (4:3 resp. 16:9) men icke. Vill ju att TVn ska sköta detta själv. Det är det jag saknar mest på denna box. Tydligen ska funktionen ha kommit till samsungs PVR box, så det kanske kommer i framtiden till denna box!
Redigerat av golden2, 26 juli 2007 - 22:11.
Postad 26 juli 2007 - 22:44
Unregistered1124
-
Unregistered1124
-
Beroende
-
-
1 000 inlägg
Hade hoppats att boxen nu skulle stödja att skicka med i vilket format den aktuella kanalen visas i (4:3 resp. 16:9) men icke. Vill ju att TVn ska sköta detta själv. Det är det jag saknar mest på denna box. Tydligen ska funktionen ha kommit till samsungs PVR box, så det kanske kommer i framtiden till denna box!
<{POST_SNAPBACK}>
Det klarar ju min gamla Sagem-box. Dvs teven är inställd på 4:3 på scart-ingången för digitalboxen, men sänds något i 16:9-format så tvingar boxen teven att byta till 16:9. Funkar 95 ggr av 100 i alla fall.
Postad 27 augusti 2007 - 08:13
MFelix
-
MFelix
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Någon som har problem med Program guiden ??? Alltså den man får upp när man trycker på den röda knappen på fjärren. Då skall man ju få upp info om vad det är som går på kanalen, när det började o slutar etc. Man kan även få lite kortfattat vad t.ex. en film handlar om etc.
Men när jag gör det så står det information saknas, sen efter en stund så kommer det upp info, men sen så kan det försvinna igen.
Köpte boxen och abbonemangen för 2 veckor sedan och vad jag kan minnas så var det inga problem med det i början. Inte för att jag tänkte så mycke på det då , men har för mig att där fanns info varje gång iaf.
Postad 30 augusti 2007 - 06:37
Unregisteredd50e3ce3
-
Unregisteredd50e3ce3
-
Amatör
-
-
66 inlägg
Någon som har problem med Program guiden ??? Alltså den man får upp när man trycker på den röda knappen på fjärren. Då skall man ju få upp info om vad det är som går på kanalen, när det började o slutar etc. Man kan även få lite kortfattat vad t.ex. en film handlar om etc.
Men när jag gör det så står det information saknas, sen efter en stund så kommer det upp info, men sen så kan det försvinna igen.
Köpte boxen och abbonemangen för 2 veckor sedan och vad jag kan minnas så var det inga problem med det i början. Inte för att jag tänkte så mycke på det då , men har för mig att där fanns info varje gång iaf.
<{POST_SNAPBACK}>
Jag har samma problem, det uppstod när comhem uppgraderade mjukvaran för någon månad sedan. Jag ringde kundtjänst som sa att det skulle komma en ny uppdatering.
Postad 30 augusti 2007 - 07:02
MFelix
-
MFelix
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
OK, då får vi invänta den.
Märkte dock att det blev bättre med infon om man tagit upp EPG:n en stund (för jag har inte att jag fått någon ny mjukvara, för det bör man väl se att man har fått ????
Postad 30 augusti 2007 - 14:27
Gibzon
-
Gibzon
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Någon som vet om denna box går att använda med boxer? Jag vet att de har en box som heter som denna fast V istället för Z på slutet.
Jag prövade söka kanaler utan ett programkort i men hittade ingenting. Måste man ställa in något speciellt för att få det att funka med vanlig antenn, eller är den låst till comhem och tar bara in signal genom "3 hål i väggen" ?
Postad 30 augusti 2007 - 14:44
Phredreeke
-
Phredreeke
-
Forumräv
-
-
798 inlägg
Boxen är till för DVB-C, alltså kabelbunden digital-tv. Om du ska ta emot via marknätet så är det DVB-T som gäller.
Postad 30 augusti 2007 - 15:35
Gibzon
-
Gibzon
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Boxen är till för DVB-C, alltså kabelbunden digital-tv. Om du ska ta emot via marknätet så är det DVB-T som gäller.
<{POST_SNAPBACK}>
Tack för snabbt svar. Då får jag helt enkelt köpa ny box
Postad 02 september 2007 - 11:21
Noobman
-
Noobman
-
Forumräv
-
-
635 inlägg
Hej.
Någon som vet varför min box inte uppdaterar sig till v120? Har satt den i auto läget.
Mvh.
Mats
Postad 08 september 2007 - 14:47
Morris.se
-
Morris.se
-
Rookie
-
3 inlägg
Jag kontaktade Comhem senast idag och frågade om nya mjukvaran... Mannen på Comhem's support
hävdade dock bestämmt att senaste som dom skickat ut var v.115 han sa även att man inte kan uppdatera boxen automatiskt själv utan endast när Comhem skickar ut en signal att det finns mjukvara tillgänglig. Jag själv har oxå provat uppdatera men verkar sitta fast med v.115 jag med.
En annan grejj jag tog upp med supporten är signalstyrkan som jag har ca 50-55% som i mina ögon verkar vara väldigt svag signal. Är det någon som vet vad acceptabel styrka ska ligga på?
Jag kör en DCB-B260Z så klart och har bytt ut antenn samt scartkabel till Clicktronic's lite bättre kablar.
Postad 09 september 2007 - 15:32
Phunky
-
Phunky
-
Forumräv
-
-
675 inlägg
50-55% är bra sålänge som Kvaliteen är 100%
Mjukvaran du pratar om, alltså v120 fungerade inte och drogs tillbaka. Det finns alltså folk med två olika mjukvaror som jag förstår det beroende på om man hade boxen igång och uppgraderade vid uppgraderingstillfället. Det skall vara en ny påväg är det sagt men som supporten sa så får man ingen uppdatering om den inte ligger fri i nätet och när den väl gör det får man automatiskt ett meddelande om uppdatering.
Postad 10 september 2007 - 18:59
Mangz
-
Mangz
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Har en snabb fråga bara, kopplas boxen in med scart till tv´n? hittar inga bilder på dess baksida.
Postad 10 september 2007 - 19:58
Phunky
-
Phunky
-
Forumräv
-
-
675 inlägg
Postad 18 september 2007 - 17:55
mejn
-
mejn
-
Wannabe
-
-
20 inlägg
Det finns ju en loop utgång på Samsung DCB-B260Z boxen som man ska kunna koppla till analog mottagare enligt manualen, borde det då inte gå att koppla in den till tv:n med vanlig antennkabel?
Jag kan inte hitta boxen om jag inte kör med scart,,
Redigerat av mejn, 18 september 2007 - 17:56.
Postad 25 september 2007 - 16:47
Mangz
-
Mangz
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Hej!
Har precis fått min box från comhem.
Tycker bilden är helt ok jämfört med analoga comhem.
Är scart kabeln som man får till en rgb kabel?
Är det värt att köpa en ny, bättre kabel?
Postad 25 september 2007 - 16:52
Noobman
-
Noobman
-
Forumräv
-
-
635 inlägg
Hej!
Har precis fått min box från comhem. Tycker bilden är helt ok jämfört med analoga comhem.
Är scart kabeln som man får till en rgb kabel? Är det värt att köpa en ny, bättre kabel?
<{POST_SNAPBACK}>
Hej. Ja scart kabeln som medföljer är RGB, Och JA det är värt att köpa en ny Mvh. Mats
Postad 02 oktober 2007 - 07:22
kaiserfranz
-
kaiserfranz
-
Användare
-
-
100 inlägg
Funderar på att uppgradera min usla Samsung 9401Z som lider av RGB-problemet, dvs det går inte att köra RGB signal för då blir bilden alldeles för ljus. Således har jag kört composite signal i något år, men nu har jag tröttnat.
Så min fråga till er som har B260Z-boxen, är det någon som stött på problem med RGB-signalen, eller är det numera åtgärdat?
Postad 02 oktober 2007 - 08:55
XYZ
-
XYZ
-
Amatör
-
-
75 inlägg
Funderar på att uppgradera min usla Samsung 9401Z som lider av RGB-problemet, dvs det går inte att köra RGB signal för då blir bilden alldeles för ljus. Således har jag kört composite signal i något år, men nu har jag tröttnat.
Så min fråga till er som har B260Z-boxen, är det någon som stött på problem med RGB-signalen, eller är det numera åtgärdat?
<{POST_SNAPBACK}>
Omkring den 15/10 kommer den nya boxen Samsung DCB-B270Z. Jag ska köpa den så fort den går att få tag på. Det är en efterträdare till Samsung DCB-B260Z så man kan alltid hoppas på att tidigare barnsjukdomar är fixade.
Postad 06 november 2007 - 02:40
genstruktur
-
genstruktur
-
Guru
-
-
5 641 inlägg
Beställde comhem smallpaket + NASNkaneln för jag vill kunna se på en del NHLmatcher till ett hyfsat pris. Samsung DCB-B260Z var boxen jag tog. Nu till min fråga, skall man ha 1 antennkabel in i boxen från jacket i väggen och 1 ut från boxen och in i tvn? Är det så jag måste ha för att se mina "vanliga" gamla analoga kanaler eller räcker det med scarten in i tvn? Undrar för jag har köpt en lite bättre antennkabel sen innan, funderar på om jag får köpa en likadan till nu då  .
Funderar på att köpa en suprascart med, det var en god ide fattade jag det som?
Tacksam för svar.
Genstruktur
Redigerat av genstruktur, 06 november 2007 - 02:44.
Postad 05 januari 2008 - 19:40
DampWall
-
DampWall
-
Lärjunge
-
-
390 inlägg
Någon som vet viken kod det är för att kunna använda sin samsungs tv fjärrkontroll med denna box? testat alla koder som står i manualen.
Postad 17 januari 2008 - 19:13
mege
-
mege
-
Amatör
-
-
93 inlägg
Jag kopplade in samsung 260-boxen i veckan men det var omöjligt att få till en bra bild på min Panasonic PA50!
Vitbalansen är helt överdrivet stark. Kolla bara reklamen med medicin Eese (eller vad den heter), bilden är så vit att man inte ser kanterna på förpackningen mot den vita bakgrunden!
På min gamla Sagembox går det att välja RGB stark eller mellan, där mellan ger den bästa bilden!
Nu är jag väldig noga med bilden och mycket bra på att kalibrera plasma, men här går jag bet. När jag satte kontrast på 0 blev det vita iallafall inte självlysande men det går fortfarande inte att se alla nyanser i det vita!
Tips på inställningar motages tacksamt.
/mege
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Bild
-
→
TV-apparater
-
→
Digital-TV
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|