Som bilden ovan visar så har filmkategorin utökats och DVD-filmer har nu fått sällskap av både HD-DVD-filmer och Blu-ray-filmer.
Nu väntar vi bara ivrigt på att även spelarna ska göra sitt intåg
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Nu möjligt att prisjaga HD-DVD- & Blu-ray-filmer på Prisjakt
Startad av
Minhembio
, Aug 17 2006 12:54
6 svar till detta ämne
Postad 17 August 2006 - 12:54
Prisjakt erbjuder nu våra besökare möjligheten att söka på samtliga av dagens dvd-format.
Som bilden ovan visar så har filmkategorin utökats och DVD-filmer har nu fått sällskap av både HD-DVD-filmer och Blu-ray-filmer. Nu väntar vi bara ivrigt på att även spelarna ska göra sitt intåg Postad 17 August 2006 - 14:47
Jag har inte tänkt på att filmerna är dyrare än vanliga DVD. Hoppas inte dom kommer att hålla den där prislappen när det blir mer vanligt med såna filmer och det börja säljas spelare. Dock så är ju detta importfilmer men ändå.
Redigerat av novumus, 17 August 2006 - 14:49. Postad 17 August 2006 - 15:41
Nice!
Det kan nog betraktas som naturligt att filmerna är lite dyrare så här i början. Om HD-formatet slår igenom (jag hoppas det blir Blue-ray som vinner, och efter att ha läst artikeln med Pioneer-chefen verkar det mycket troligt) lär priserna snabbt sjunka! Postad 17 August 2006 - 22:36
Efter man sett Samsung spelaren så hoppas jag med på HD-DVD, jag hoppas dock mest på en spelare som tar alla format och det tror jag kommer från en Kina tillverkare ganska snart.
Sen har man ju en TV med komponent in och 1080i + en Xbox 360 så jag hoppas verkligen att det kommer fler bra filmer till HD-DVD... Postad 18 August 2006 - 20:02
Jag vill inte ha spelare som stöder båda formaten. Jag vill bara ha ett format!!!
Jag kan leva med vilket som av HD-DVD och Blue-ray, bara det blir ETT som blir standard. Dock vore det dumt att inte välja det format som har störst kapasitet! Vi minns ju alla Bill Gates berömda uttalande om hur mycket kapacitet som "räcker". Dessutom kan man ju inte dömma ut ett format pga den allra första spelaren! Alla nya system har barnsjukdomar...Efter jul kommer nog läget se helt annorlunda ut. Läs gärna denna intervju. Visst, den är partiskt, men säger ändå en del tycker jag. https://www.minhembio.com/nyheter/571 Redigerat av Unregistered4325f859, 18 August 2006 - 20:03. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |