Är helt ny inom HTPC så jag skulle behöva lite hjälp på följande punkter:
* Jag vill koppla min dator till min förstäkare (via en dvi->hdmi adapter och hdmi-kabel) och sedan vidare till min projje (genom hdmi-kabel), vad behöver jag för kablar och adapter? Jag har köpt hdmi-kablar och en sådanhär HDMI till DVI-D adapter (HDMI till 18+1 kontakter), men jag får det inte att funka vad är det som är fel? Adaptern?
* När jag går in på inställningar i mitt grafikkort så hittar den denon 4306 där, så det borde inte vara något fel på kopplingen jag har gjort. Kan det vara en inställning jag måste ändra i min dator?
* Eller måste jag helt enkelt koppla datorn direkt till projjen?
* Hur ska jag få 5.1 ljud till min förstärkere genom datorn.
Väldigt tacksam för all hjälp jag kan få!
Min data spec finner ni här Dell XPS 600
/applehorn
* Jag vill koppla min dator till min förstäkare (via en dvi->hdmi adapter och hdmi-kabel) och sedan vidare till min projje (genom hdmi-kabel), vad behöver jag för kablar och adapter? Jag har köpt hdmi-kablar och en sådanhär HDMI till DVI-D adapter (HDMI till 18+1 kontakter), men jag får det inte att funka vad är det som är fel? Adaptern?
* När jag går in på inställningar i mitt grafikkort så hittar den denon 4306 där, så det borde inte vara något fel på kopplingen jag har gjort. Kan det vara en inställning jag måste ändra i min dator?
* Eller måste jag helt enkelt koppla datorn direkt till projjen?
* Hur ska jag få 5.1 ljud till min förstärkere genom datorn.
Väldigt tacksam för all hjälp jag kan få!
Min data spec finner ni här Dell XPS 600
/applehorn
Sökningen pågår
Avancerad sökning
16 bilder
369 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?