Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Nokia 112T mediamaster blinkar rött - fungerar ej

16 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Postad 16 November 2006 - 21:12

dinc
  • dinc
  • Rookie

• 1 inlĂ€gg
  • 0
Hej!

Är det nĂ„gon som vet vad som har hĂ€ntmin digitalbox nokia 112T mediamaster? SĂ„ fort jag pluggar i strömsladden sĂ„ börjar den blinka rött. HĂ€nder ingenting med den. Typ helt död. Har testat att trycka in resetknappen, kopplat ur den en lĂ€ngre tid osv. Men inget hĂ€nder. NĂ„gon som har haft liknande problem eller vet vad det betyder nĂ€r den blinkar rött? Har inte hittat nĂ„gon info pĂ„ nĂ€tet.

Mvh L

Postad 20 December 2006 - 08:43

Lynott
  • Lynott
  • Rookie

• 1 inlĂ€gg
  • 0
@Dink: Vad var det för fel?......jag har nÀmligen fÄtt samma problem...sÄhÀr lagom till jul :blink: .

Redigerat av Lynott, 20 December 2006 - 08:44.

Postad 20 December 2006 - 13:49

Grief
  • Grief
  • Amatör

• 97 inlĂ€gg
  • 0
98% av alla trafos till just 112T dör för eller senare. Har ni garanti kvar Àr det bara gÄ till inköpsstÀllet och fÄ en ny.

Postad 23 June 2007 - 21:00

ejwbegysv
  • ejwbegysv
  • Wannabe

• 24 inlĂ€gg
  • 0
SAmma problem, inge garanti kvar..

Postad 27 June 2007 - 23:43

delorian
  • delorian
  • Rookie

• 1 inlĂ€gg
  • 0
Min första box dog första dan.
Min andra har fungerat bra men blivigt vÀldigt varm.
Den visar rött men nÀr jag skall slÄ pÄ den sÄ blinkar det bara?
Boxen Àr2 Är Àr det bara att kasta?

Postad 28 June 2007 - 07:34

eddgge
  • eddgge
  • AnvĂ€ndare

• 233 inlĂ€gg
  • 0