Mvh//kullander
Postad 10 January 2007 - 02:51
Mvh//kullander
Postad 10 January 2007 - 11:08
"OBS! Efter en grundlig genomgång av denna subben så har vi tyvärr konstaterat att den har leverarats med fel baselement. Baselementet har en för mjuk damper, vilket gör att den passar bäst till en svagt slutsteg, men med ett stark slutsteg som sitter i denna sub slår den igenom alldeles för fort och blir okontrollerad.
Vi kommer att byta ut alla basarna när vi fått hem nya och tills vidare kommer denna subben vara leveransstoppad, men förhandsbeställning går att göra.
De kunder som redan fått basen, kommer få ett nytt baselement skickat till sig när de kommer hem och kommer få behålla det gamla baselementet."
Postad 28 February 2007 - 04:38
Lite intresserad av hur den låter.. speciellt i jämförelse med gamla dynavoice subben (challenger sub10)
Postad 07 January 2008 - 15:22
Postad 07 January 2008 - 23:09
Det hade ingenting me finale 10D subben att göra. Det var SUB10 som hade för mjuk damper i elementet. jag har hört med fynda och denna sub ska vara felfri ! MvhFrån fynda.se
"OBS! Efter en grundlig genomgång av denna subben så har vi tyvärr konstaterat att den har leverarats med fel baselement. Baselementet har en för mjuk damper, vilket gör att den passar bäst till en svagt slutsteg, men med ett stark slutsteg som sitter i denna sub slår den igenom alldeles för fort och blir okontrollerad.
Vi kommer att byta ut alla basarna när vi fått hem nya och tills vidare kommer denna subben vara leveransstoppad, men förhandsbeställning går att göra.
De kunder som redan fått basen, kommer få ett nytt baselement skickat till sig när de kommer hem och kommer få behålla det gamla baselementet."
Postad 08 January 2008 - 22:28
Har själv denna sub och är än så länge mkt nöjd med den.
Fick för inte så länge sedan lite problem med att den slutade spela sporadiskt och felsökningen visade att själva slutsteget inte funkade som det skulle, ett nytt slutsteget skickades till mig på garanti utan några som helst bekymmer av Fynda.se. Utöver detta skickades enl samtal med Joakim på Fynda även ett nytt baselement då denna suben var berörd av att ha ett felaktigt element fabriksmonterat precis som det nämndes i tråden tidigare.
Efter bytet av själva elementet kan jag tycka att basen uppträder tightare och spelar mer kontrollerat vilket är till min förnöjelse
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
4 bilder
100 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?