Jag söker efter någon vänlig som har en sådan GPS eller kanske tom. känner någon som har så jag kan få lite input om vad som är dåligt (något finns det säkert)
Alla tips är mycket välkommna.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Efterlysning:ägare till Fujitsu Loox N100
Startad av
kotten33
, Jan 21 2007 16:35
2 svar till detta ämne
2 relaterade trådar
Postad 21 January 2007 - 16:35
Jag har tänkt att köpa mig en Fujitsu Siemens Loox N100 i veckan (måste ha en GPS till heögen)
Jag söker efter någon vänlig som har en sådan GPS eller kanske tom. känner någon som har så jag kan få lite input om vad som är dåligt (något finns det säkert) Alla tips är mycket välkommna. Postad 29 July 2007 - 10:33 Köpte en innan vi for på semester till Polen. OK kartan i Polen var väl inte den bästa, men det beror på hur mycket av landet som finns med. Annarfs en mycket bra o smidig GPS. Mycket prisvärd. Enda nackdelen är att den tar tid innan den har logat upp sig mot sateliter när man startar upp den Annars klockren Rekomendrar varmt Postad 29 July 2007 - 14:16
Det finns en annan välfylld tråd om den här apparaten:
https://www.minhembi...199&searchtime= *** Jag föreslår att den här tråden avslutas *** 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |