Här kan ni rappotera hur det har gått för era maskiner. Har dom blivt tystare m.m
Postad 22 april 2007 - 20:33
Här kan ni rappotera hur det har gått för era maskiner. Har dom blivt tystare m.m
Postad 03 maj 2007 - 17:30
Problemet med den gamla
Den gick upp i varv, läge 3-4 utan att ha någon film/spel igång i maskinen, sen vägrade den att gå ner i varv när den väl nått läget.
Den nya
Ligger i läge 1 hela tiden i idle-mode i tv-bänken liggandes. Och går inte upp mer än läge 1-2 i spelande/filmtittande och folding. Då är det ändå ganska varmt i rummet, 23-24grader.
Postad 12 maj 2007 - 14:12
Kopplade in hemma, och den var fin och tyst i hela 15 min innan den hoppade upp till läge 3.... Så var det med det...
Postad 30 maj 2007 - 15:35
Postad 31 maj 2007 - 07:49
Den förra jag hade krashade/stannade/frös ibland så jag var tvungen att starta om på knappen på baksidan.
Den nya verkar fungera bra iallafall.
Postad 31 maj 2007 - 08:02
Postad 31 maj 2007 - 22:27
Då fick jag efter ca 1 vecka min gamla tillbaka, men den va inte lagad och står nu i vardagsrummet.
Vet inte vad jag skall göra nu. suck har gått över två månader nu och sitter med samma problem.
Postad 01 juni 2007 - 10:08
jag fick min efter 5 veckor (då en ny) den va likadan så jag lämnade tillbaka den.
Då fick jag efter ca 1 vecka min gamla tillbaka, men den va inte lagad och står nu i vardagsrummet.
Vet inte vad jag skall göra nu. suck har gått över två månader nu och sitter med samma problem.
Jag har en kass med, det är bäst att vänta ett par månader innan du försöker igen. Det verkar fortfarande vara sjukt många högljudda PS3:or i omlopp. Helt asburt är det.
Postad 05 juni 2007 - 07:40
Dessutom fick jag självklart en ny, så jag hade lika gärna kunnat byta in min i butiken istället. Inget meddelande från NF på servicekvittot till elgiganten!?
Denna nya jag fick låter dessutom mer än den jag skickade in! De har inte ens testat den nya de skickade ut till mig!
Jag kommer försöka få pengarna tillbaka. Borde gå bra då jag på över en månad bara använt min PS3 ca 5 timmar!

0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar