Har suttit på en SE K800i lite mindre än ett år och har varit nöjd trots att jag ibland ville att musikspelaren skulle vara en aning bättre. Men, nu härom veckan så gick telefonen sönder för tredje gången, ringde då Tre och började småklaga lite och fick till svar att jag kunde få en ny om jag skrev ett skriftligt brev till dem. Dessutom att jag då kunde få välja vilken jag ville eller samma telefon

Snabbt som attan drog jag in till deras hemsida och har bestämt mig för att köra på en SE telefon igen, de känns mer bättre trots problemen jag hade med min egen... dessutom är det halvsvenskt och så

Nåväl, om jag får lista de positiva delarna med den K800i som jag hade:
+Snygg
+Härligt bra kamera, jag har tagit kort en hel del förut, dock mindre nu efter man har använt den ett tag.
-Musikspelaren, jag har skaffat ett Sennheiser MM50 headset för 600 kr och ett stort minneskort så denna mobil är även min Mp3 spelare. Ljudet vet jag inte om det kan bli så mycket bättre i en Walkman mobil men jag antar det?
De modeller som jag har kikat ser ni nedan..
Alternativen är:
SE k810i - Samma modell dock tunnare vilket alltid är en fördel
SE W880i - Ser väldigt tunn och stilren ut, samt att den verkar ha bättre ljud än K800i genom headset? Hur är kameran för det första? Tar den bra bilder?
SE K800i - Jag kör på samma gamla vanliga..
SE W850i - Walkman mobil dock ser den ut att vara så otroligt fet så den borde skämmas, vad tycks om den?
Vilken passar mina behov och vilken ska jag välja?
Tacksam för svar!
Redigerat av Foxxy, 01 juni 2007 - 20:11.