PM: Nokia 6555 - stilren, vikbar design med klassisk analog klocka
Postad 21 augusti 2007 - 16:21

Postad 22 augusti 2007 - 12:37
ALLA mobil-operatörer i Sverige har även 3G-nät, dvs även om du ringer med Tele2Comviq, Telenor, Telia eller Halebop så kan du köpa denna 3G-telefon och ringa som vanligt.
Kontantkort fungerar också.
Däremot så kanske ditt nuvarande SIM-kort inte är ett 3G-kort, om så är fallet så får man ett nytt SIM-kort gratis från din operatör.
//Fjällman
Postad 22 augusti 2007 - 16:27
Så här står det i Google Reader:
PM: Nokia 6555 - stilren, vikbar design med klassisk analog klocka
from Minhembio.com - PM: 'Sony släpper nio LCD-tv:ar i BRAVIA-serien ...
Hur långe skall "Minhembio.com - PM: 'Sony släpper nio LCD-tv:ar i BRAVIA-serien" stå kvar?
Kan ni inte ordna också så att man ser textutdrag och kanske även en bild från nyheten direkt i RSS-flödet?
Mycket tacksam för RSS-tjänsten men det känns som att ingen uppmärksammar bristerna.
Postad 22 augusti 2007 - 16:41
Bara för att telefonen har 3G-tekniken i sig, så behöver du INTE använda operatören "3".
ALLA mobil-operatörer i Sverige har även 3G-nät, dvs även om du ringer med Tele2Comviq, Telenor, Telia eller Halebop så kan du köpa denna 3G-telefon och ringa som vanligt.
Kontantkort fungerar också.
Däremot så kanske ditt nuvarande SIM-kort inte är ett 3G-kort, om så är fallet så får man ett nytt SIM-kort gratis från din operatör.
//Fjällman
aha ..så ja kan alltså ha kvar mitt gamla telia kontantkort

Postad 22 augusti 2007 - 20:54
Postad 23 augusti 2007 - 10:51
Fliptelefoner är snudd på enda sättet att få plats med användbart stora tangentbord i kombination med en vettigt stor display.Jag trodde det bara Jänkarna som använde sig av dom fåniga vik-telefonerna....Personligen har jag aldrig gillat 2-handsfattning..Idiotisk idé från början till slut !
Postad 23 augusti 2007 - 20:21
Redigerat av Mr Thomson, 23 augusti 2007 - 20:22.
Postad 10 december 2007 - 14:11
Jag trodde det bara Jänkarna som använde sig av dom fåniga vik-telefonerna....Personligen har jag aldrig gillat 2-handsfattning..Idiotisk idé från början till slut !
på 6131an är det ju bara en "fäll"-knapp så det är ju inte viktelefonsdesignen i sig det är fel på. 6131an är för övrigt min första viktelefon och jag är helt såld på konceptet. Ser inte vad som är så idiotiskt med det.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar