PlayTV
329 svar till detta ämne
Postad 22 augusti 2007 - 20:18
Swebreeze
-
Swebreeze
-
Lärjunge
-
-
250 inlägg
För er som inte uppmärksammat nyheten! PLAYTV UNLOCKS FREE DIGITAL TV ON PLAYSTATION 3 Watch, record and replay TV shows on demand
Turn PS3 into a digital personal video recorder and record programmes to watch anytime, anywhere
Leipzig, 22 August 2007. At Games Convention today, Sony Computer Entertainment Europe announced the introduction of PlayTV - the software that turns PLAYSTATION®3 (PS3™) into a Personal Video Recorder (PVR). PlayTV will be available in UK, France, Italy, Germany and Spain early in 2008, with other PAL territories to follow in due course.
With the ability to watch, pause and record live TV from a huge range of free channels, PlayTV reinforces PS3’s rightful place in the Living Room at the heart of the family’s entertainment needs. Whether it is recording a programme whilst watching another, simply recording a entire series1 at the touch of a button or for watching programmes on the go via remote play on PSP™ (PlayStation®Portable), PlayTV offers a simple solution to it all.
* Two High Definition-ready TV tuners: both able to view, record and play TV in High Definition as well as standard definition.
* Electronic Programme Guide2: an incredibly user-friendly, seven-day interface, that provides the navigation for programming the PVR features of PlayTV – it’s fast and simple to use with either PS3’s SIXAXIS™ controller or the Blu-ray Remote Control.
* Compatibility: PlayTV operates on the widely available Digital Video Broadcasting – Terrestrial (DVB-T) format.
* Easy to use: Intuitive controls, single button help features, tutorial videos and simple navigation make PlayTV a joy to use compared with the complex navigation of other PVR models.
Optional on-screen graphical display provides a wealth of information about the status of PlayTV and provides quick access to programme information, stored TV programmes and the controls to pause or record live TV.
PlayTV will also set the correct interface for either Standard Definition or High Definition displays automatically for a hassle-free viewing experience.
* Portable viewing with PSP: Seamless PSP connectivity allows you to set recordings, watch Live TV and recorded TV programmes remotely on the PSP via a WiFi connection (using Remote Play feature) – or you can transfer video files to your PSP via USB cable.
* It’s future-proof: PlayTV will evolve with time – with new features added and updated via the PLAYSTATION®Network.
PLAYSTATION 3 was already more than a games console; now, it’s a TV tuner as well – PlayTV is one more reason why PS3 should be right at the centre of the living room. Källa: http://threespeech.com/blog/?p=555
Postad 22 augusti 2007 - 21:24
T_Tiger
-
T_Tiger
-
Användare
-
-
104 inlägg
Låter onekligen lockande. Det får nog bli en PS3 framöver.
Postad 22 augusti 2007 - 21:49
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Gillar egentligen inte påhängsmoduler så mycket, men den lär ju pluggas in via USB-porten så det går ganska enkelt att gömma den. Vad blir priset månne?
Det gäller alltså enbart fria marksända TV-kanaler i SD och HD, inget CI. I svedala väntas beslut om 1-2 HD kanaler i marknätet... ett gigantiskt utbud framöver MAO.
PS3 fick EISA-pris för bästa Media Center, och detta utökar onekligen den funktionaliteten. Men moduler för DVB-C och framföallt DVB-S2 vore trevligare, och då med CI.
Sätt igång med on-demand för film, det är DET vi väntar på.
EDIT: PSP med location free blir ju riktigt bra med detta! Portabel TV på riktigt. =)
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 augusti 2007 - 21:51.
Postad 22 augusti 2007 - 23:08
Unregistered8147b14e
-
Unregistered8147b14e
-
Veteran
-
-
2 473 inlägg
en fin kontring mot nyheten/spekulationen om att 360n skall få DivX/Xvid stöd i nästa firmware... hoppas Sony följer efter.
Postad 22 augusti 2007 - 23:15
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
en fin kontring mot nyheten/spekulationen om att 360n skall få DivX/Xvid stöd i nästa firmware... hoppas Sony följer efter.
<{POST_SNAPBACK}>
Sony Electronics kör med DivX i alla sina DVD-maskiner så det borde vara snabbt fixat. I dessa HD-tider så är det inte lika farligt längre, ett x264-stöd lär nog dröja på sig länge.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 22 augusti 2007 - 23:15.
Postad 22 augusti 2007 - 23:21
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Xvid/divx är last gen. Är det ngn som fortfarande använder det?
Redigerat av Unregistereddc471864, 22 augusti 2007 - 23:21.
Postad 23 augusti 2007 - 05:56
gusax
-
gusax
-
Beroende
-
-
1 425 inlägg
Tycker PlayTV verkar vara en god idé, men så länge de inte stödjer kodade kanaler så känns det rätt begränsat. Dock kanske man kan hoppas på en lösning via linux på den problematiken. Xvid/divx är last gen. Är det ngn som fortfarande använder det?
<{POST_SNAPBACK}>
Tänk på att vi är bortskämda med snabbt bredband i Sverige, vilket gör att vi också kan tanka hem större filer. De flesta sitter på lägre hastigheter och sannolikheten är då mycket högre att de kör med divx. Sen har ju inte alla PS3-ägare en HDTV. Även för dessa personer räcker ju divx gott och väl.
Postad 23 augusti 2007 - 07:38
Dr Cain
-
Dr Cain
-
Lärjunge
-
-
492 inlägg
Postad 23 augusti 2007 - 07:52
Unregistered0650da58
-
Unregistered0650da58
-
Beroende
-
-
1 220 inlägg
http://kotaku.com/ga...p?autoplay=true
Lite mer info.
<{POST_SNAPBACK}>
Drool, drool, drool... Ser onekligen nice ut ocg gör PS3 till en mer fullfjädrar mediecenter, skall bli kul att se hur det fungerar och kanske framför allt vad den kommer kosta.
Postad 23 augusti 2007 - 08:09
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Sedan lanseringen av 80GB PS3:an i Korea så har jag gått och hoppats på att denna modul skall komma i fler utförande än endast DVB-T, men det verkar ju tyvärr inte så. Jaja, får väl hitta något annat.
Postad 23 augusti 2007 - 08:09
izikiel
-
izikiel
-
Veteran
-
-
2 254 inlägg
Tycker PlayTV verkar vara en god idé, men så länge de inte stödjer kodade kanaler så känns det rätt begränsat. Dock kanske man kan hoppas på en lösning via linux på den problematiken.
Xvid/divx är last gen. Är det ngn som fortfarande använder det?
<{POST_SNAPBACK}> Tänk på att vi är bortskämda med snabbt bredband i Sverige, vilket gör att vi också kan tanka hem större filer. De flesta sitter på lägre hastigheter och sannolikheten är då mycket högre att de kör med divx. Sen har ju inte alla PS3-ägare en HDTV. Även för dessa personer räcker ju divx gott och väl.
<{POST_SNAPBACK}>
lite av grejen med .h264 är ju att du kan få dvd kvalite på mycket mindre filer så det lär ju gagna dom som inte har så snabbt bredband
Postad 23 augusti 2007 - 08:19
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Precis därför man tagit fram det. För att få bra kvalitet vid låg bitrate.
Postad 23 augusti 2007 - 14:20
Unregisteredb0b4b564
-
Unregisteredb0b4b564
-
Användare
-
-
133 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Sony Electronics kör med DivX i alla sina DVD-maskiner så det borde vara snabbt fixat. I dessa HD-tider så är det inte lika farligt längre, ett x264-stöd lär nog dröja på sig länge.
<{POST_SNAPBACK}>
x264 stöd finn redan nu, upp till level 4.1. Är det mkv kontainer du tänkte på eller ?
Postad 23 augusti 2007 - 16:16
Evil_E
-
Evil_E
-
Användare
-
-
175 inlägg
Gillar egentligen inte påhängsmoduler så mycket, men den lär ju pluggas in via USB-porten så det går ganska enkelt att gömma den. Vad blir priset månne?
Det gäller alltså enbart fria marksända TV-kanaler i SD och HD, inget CI. I svedala väntas beslut om 1-2 HD kanaler i marknätet... ett gigantiskt utbud framöver MAO.
PS3 fick EISA-pris för bästa Media Center, och detta utökar onekligen den funktionaliteten. Men moduler för DVB-C och framföallt DVB-S2 vore trevligare, och då med CI.
Sätt igång med on-demand för film, det är DET vi väntar på.
EDIT: PSP med location free blir ju riktigt bra med detta! Portabel TV på riktigt. =)
<{POST_SNAPBACK}>
Jag ser ingen anledning att köpa denna modul för PS3 om det bara rör sig om fria kanalerna... sitter man som många med ComHem och deras digitala utbud eller annan kabelleverantör med kort så är det ointressant... synd, hade verkligen varit riktigt trevligt om man kunnat skippa annan enhet och enbart kunnat köra med PS3:an för TV...
Postad 23 augusti 2007 - 16:24
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> Sony Electronics kör med DivX i alla sina DVD-maskiner så det borde vara snabbt fixat. I dessa HD-tider så är det inte lika farligt längre, ett x264-stöd lär nog dröja på sig länge.
<{POST_SNAPBACK}>
x264 stöd finn redan nu, upp till level 4.1. Är det mkv kontainer du tänkte på eller ?
<{POST_SNAPBACK}>
Ja
Postad 23 augusti 2007 - 16:30
Bertilsson
-
Bertilsson
-
Beroende
-
-
1 058 inlägg
Den här prylen kommer ju garanterat att bli en stor hit i Sverige.
Vem vill inte ha möjlighet att spela in både svt och tv4 på sin Playstation 3?!?!
Postad 23 augusti 2007 - 20:54
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1 134 inlägg
Hehe. Ibland undrar man hur folk är funtade på storföretagen. OK, jag kan köpa att de nöjer sig med DVB-T (även om jag skulle vilja se DVB-C), men att inte kunna stoppa in ett kort??!!
Postad 23 augusti 2007 - 22:06
andypandyswe
-
andypandyswe
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Kan inte så mycket om digitalTV men är det inte möjligt att det kommer ngn addon med kortplats för boxer?
Gör ju skillnaden mellan att plötsligt (ha potential att bli) det kompletta mediacentret och bara vara en smårolig men lite onödig gadget...
Postad 24 augusti 2007 - 21:04
Kimpost
-
Kimpost
-
Beroende
-
-
1 134 inlägg
Jo, man kan ju hoppas. Jag gillar prylar, och köper ofta sånt som min flickvän tycker är onödigt, men just den där gadgeten måste jag strunta i att köpa. Fan, kommer förakta mig själv om jag köper den ändå. Ska inte... i-n-t-e... hmmm.... kanske...
Postad 26 augusti 2007 - 08:46
andypandyswe
-
andypandyswe
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
Trodde nog detta skulle bli en enorm tråd men den verkar glida neråt i listan på väg mot självdöden... Bump , Bump, Bump!
Fattar inte folk hur coolt detta kan bli, vilken revolution... bara det tillkommer en kortplats så...
Titta på filmen i länken ovan ni som inte sett den!
/A
Postad 26 augusti 2007 - 08:58
dabman
-
dabman
-
Lärjunge
-
-
325 inlägg
Fattar inte folk hur coolt detta kan bli, vilken revolution... bara det tillkommer en kortplats så...
Exakt bara det kommer en kortplats. Annars kommer det inte vara till nytta alls.
Postad 26 augusti 2007 - 09:50
pacman
-
pacman
-
Über-Guru
-
-
22 887 inlägg
ja avsaknad av kortplats var bra snålt... I vilket fall som helst borde den bli bra billig, det är väl ingen större skillnad på en (ja, två då) HD tuner som en SD tuner. Och så nått gojs som omvandlar bitströmmen till nått man kan skjuta genom USB. Allt annat är ju "bara" (inte för att mjukvaru-uteckling är nått billigt iofs..) mjukvara, inkl decoding av mpeg2/4 vilket annars skulle innebära en rätt fet krets. edit: skulle det vara så att månen rammlar ner och vargen leker med lammen, dvs att det finns två (säg SVT HD och TV4 HD) marksända HD-kanaler i gratisform nästa sommar så är det ju ett givet köp - sport i 720p rules!
Redigerat av pacman, 26 augusti 2007 - 09:52.
Postad 26 augusti 2007 - 11:45
B8
-
B8
-
Guru
-
-
4 536 inlägg
Trodde nog detta skulle bli en enorm tråd men den verkar glida neråt i listan på väg mot självdöden... Bump , Bump, Bump!
<{POST_SNAPBACK}>
Tja, vad kan man säga mer än att jag vill ha. VILL HA!! Tillför inte tråden så mkt tyvärr...  Försökte googla efter liten prisindikation utan resultat. Någon som sett ngt om uppskattat pris?
Postad 26 augusti 2007 - 13:48
Swebreeze
-
Swebreeze
-
Lärjunge
-
-
250 inlägg
Titta på filmen i länken ovan ni som inte sett den!
/A
<{POST_SNAPBACK}>
Finns inte så mycket att tillägga för närvarande... Bara att inse att det är en grymt bra ide från sony med otrolig potential! Nackdelen är som tidigare sagts, ingen kortplats....vad vi vet ännu. Till vintern vet vi mer!
Postad 26 augusti 2007 - 15:08
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Tja, vad kan man säga mer än att jag vill ha. VILL HA!! Tillför inte tråden så mkt tyvärr... 
Försökte googla efter liten prisindikation utan resultat. Någon som sett ngt om uppskattat pris?
<{POST_SNAPBACK}>
Jag såg på någon av feber.se sidorna att den skulle landa runt 1000-1500:- men jag kan inte hitta var jag såg det nu så jag kanske bara drömt det hela. Inte så imponerad som sagt, inget kort-stöd så vad skall man titta på?!? Att den sedan bara har DVB-T är ju också värdelöst som jag sade förut. Sedan har jag samma ställning som till HD-DVDn till XBOX360, jag avskyr påhängs produkter, då jag vill ha det rent och snyggt och prydligt.
Postad 26 augusti 2007 - 17:49
Unregistered75bcd13c
-
Unregistered75bcd13c
-
Rookie
-
8 inlägg
Hoppas att det kommer mer info snart och att det kommer finnas kortplats. Det är ju PS3 vi snackar om trots allt (som sonygubben skulle sagt i presskonferensen). Med kortplats är ett köp så givet som det går att bli.
Redigerat av Unregistered75bcd13c, 26 augusti 2007 - 17:53.
Postad 27 augusti 2007 - 06:37
andypandyswe
-
andypandyswe
-
Lärjunge
-
-
415 inlägg
jag avskyr påhängs produkter, då jag vill ha det rent och snyggt och prydligt.
Tittar man på filmen så ser den ju rätt liten ut... ska nog gå att trycka in i kabeltrasslet bakom bänken. /A
Postad 27 augusti 2007 - 15:25
mrhansson
-
mrhansson
-
Wannabe
-
-
22 inlägg
Ja det vore ju dystert om man bli tvungen att ha en pryl till för att kunna se på kodad TV.
Jag kan inte fatta att det ska vara så svårt att får detta att fungera, Se bara på DreamBox 8000 som många gått och väntat på i över 1,5 år.
Det känns som om det inte finns någon ultimat media burk framme vid TV:n det faller alltid på något. i PS3 fall ingen TV, och nu när det kommer en så saknar man kort plats.
Man kan bara hoppas att det kommer några olika modeller, och en med kortplats.
Postad 28 augusti 2007 - 13:06
londonjohan
-
londonjohan
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
I sverige finns inte sa manga marksanda digitalkanaler. Men har i england har jag iaf ca 14 st som jag tittar pa (finns over 30, men manga ar skit). Sa detta blir ett givet kop, sen att fa BBC i HD nar man ska kolla pa deras fina dokumentarer skadar ju inte.
Postad 28 augusti 2007 - 14:19
Scrapanatchi
-
Scrapanatchi
-
Beroende
-
-
1 061 inlägg
I sverige finns inte sa manga marksanda digitalkanaler. Men har i england har jag iaf ca 14 st som jag tittar pa (finns over 30, men manga ar skit). Sa detta blir ett givet kop, sen att fa BBC i HD nar man ska kolla pa deras fina dokumentarer skadar ju inte.
<{POST_SNAPBACK}>
BBCHD ja om den ens kommer ... 6 timmar per dag eller nå när bbc3, bbc4 mfl samt interaktiva strömmarna inte är på är ju förslag på till 2012
Redigerat av Scrapanatchi, 28 augusti 2007 - 14:20.
Postad 28 augusti 2007 - 14:48
londonjohan
-
londonjohan
-
Wannabe
-
-
48 inlägg
<{POST_SNAPBACK}> BBCHD ja om den ens kommer ... 6 timmar per dag eller nå när bbc3, bbc4 mfl samt interaktiva strömmarna inte är på är ju förslag på till 2012
<{POST_SNAPBACK}>
Aha, ar det sa langt kvar. Hade for mig att de testkorde bbchd och att den skulle komma ut snart. Far val racka med de kanalerna jag har.
Postad 04 september 2007 - 05:07
elik163
-
elik163
-
Rookie
-
4 inlägg
Altså, nu är det nog bara jag som är dum men om man bor i lägenhet då? Jag vet att det står "för fria kanaler" men det som jag får i tv'n är ju inte kodat på något vis. Kanske funkar...
Fin villa, Play tv, fin villa, play tv. hmm svårt val, hehe.
Postad 04 september 2007 - 08:00
Phindus
-
Phindus
-
Mästare
-
-
2 854 inlägg
Altså, nu är det nog bara jag som är dum men om man bor i lägenhet då? Jag vet att det står "för fria kanaler" men det som jag får i tv'n är ju inte kodat på något vis. Kanske funkar...
Fin villa, Play tv, fin villa, play tv. hmm svårt val, hehe.
<{POST_SNAPBACK}>
PlayTV har DVB-T (digitalt marksänd TV) och eftersom det inte finns någon kortplats är utbudet ganska knapert här i Svedala. Det du får in i lägenheten är väl fortfarande analoga kanaler skulle jag gissa.
Postad 21 september 2007 - 20:09
Anwest
-
Anwest
-
Amatör
-
-
65 inlägg
"Fy fan vad coolt" tyckte jag först, men sedan när det uppdagades att det bara är det fria marknätet man kommer åt så är den ju snudd på värdelös då jag har Com Hems digital-tv-utbud och givetvis vill åt det isf.
Postad 17 oktober 2007 - 14:50
Besve
-
Besve
-
Wannabe
-
-
31 inlägg
Postad 17 oktober 2007 - 14:54
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Finns inget att spela in ändå med det värdelösa kanalutbudet vi har i Sverige
Redigerat av Unregistereddc471864, 17 oktober 2007 - 14:54.
Postad 17 oktober 2007 - 15:06
Lindholm R
-
Lindholm R
-
Beroende
-
-
1 194 inlägg
Ja, hade man kunnat spela in från ComHems utbud hade det ju varit högintressant! Fast borde inte det gå att lösa? Man har ju redan signalen avkodad på ett sätt i systemet.
Postad 17 oktober 2007 - 15:07
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24 891 inlägg
Framgår inte vad det är för ingångar. Om det är vanlig antenningång så kan man ju skicka in precis vad som helst.
Postad 02 november 2007 - 09:09
Dalla
-
Dalla
-
Användare
-
-
135 inlägg
Framgår inte vad det är för ingångar. Om det är vanlig antenningång så kan man ju skicka in precis vad som helst.
Vet inte om detta är en prototyp eller något, men det ser onekligen ut som en antenningång? Kolla här
Redigerat av Dalla, 02 november 2007 - 09:19.
Postad 02 november 2007 - 09:49
JockeJ
-
JockeJ
-
Beroende
-
-
1 482 inlägg
Jo skicka in kan man väl göra, frågan är väl vad den kan ta emot? Compatibility: PlayTV operates on the widely available Digital Video Broadcasting - Terrestrial (DVB-T) format
Vilket säger att det är marksända digitala signaler den tar emot, inget annat.
Postad 02 november 2007 - 10:13
Frenetick
-
Frenetick
-
Användare
-
-
166 inlägg
För oss som har boxer hade det ju varit ett sureshot köp.
Men utan kortplats är den ju värdelös för oss svenskar.
Postad 07 november 2007 - 13:51
JOEKO
-
JOEKO
-
Användare
-
-
172 inlägg
Kortplats hade varit bättre, men möjligheten att spela ni 1, 2, 4, 6, Barn & Kunskapskanalen och SVT HD räcker gått åt mig.
Postad 20 november 2007 - 11:58
Frenetick
-
Frenetick
-
Användare
-
-
166 inlägg
Ingen som hört något än om kortplats?
Kollade runt lite, men hittade inte något.
Hade varit äckligt grymt att kunna spela in tv på PS3:an speciellt nu när divxsupport också kommer.
Postad 22 november 2007 - 20:33
JOEKO
-
JOEKO
-
Användare
-
-
172 inlägg
Det finns tydligen USB kortläsare.
Alltså inte helt otroligt att koppla in en sådan om en uppgradering av mjukvaran kommer!
Jag hoppas!
MVH
JE
Postad 22 november 2007 - 23:50
Unregistered1331
-
Unregistered1331
-
Veteran
-
-
1 676 inlägg
Det finns tydligen USB kortläsare. Alltså inte helt otroligt att koppla in en sådan om en uppgradering av mjukvaran kommer!
Jag hoppas!
MVH JE
Synd att USB-porten sitter på framsidan.. Kan man inte streama genom en dator? Bara en idé.. jag är jättedålig på hur det där går till och vad som funkar.. Christian
Postad 23 november 2007 - 09:56
Frenetick
-
Frenetick
-
Användare
-
-
166 inlägg
Det finns tydligen USB kortläsare. Alltså inte helt otroligt att koppla in en sådan om en uppgradering av mjukvaran kommer!
Jag hoppas!
MVH JE Synd att USB-porten sitter på framsidan..
Kan man inte streama genom en dator? Bara en idé.. jag är jättedålig på hur det där går till och vad som funkar..
Christian
Tror han menar att PLAYTV-modulen har en USB läsare. Känns hyfsat dumt annars att koppla in PLAYTV via USB och sen en CA-Modul via USB likaså.
Postad 23 november 2007 - 16:10
Unregistered3ece8f6f
-
Unregistered3ece8f6f
-
Beroende
-
-
1 069 inlägg
Idén i sig är ju inte helt fel, att spela in och titta på tv genom sin ps3. Men den här lösningen är ju rena skämtet, i synnerhet för oss som redan kör htpc hemma. Jag skulle dock inte köpa det här även om jag var utan en htpc....det är inte bara det att den saknar kortläsare utan även det faktum att det är en i mina ögon jäkligt ful lösning. Vem vill ha den där hockeypucken liggandes på tv-bänken. Samma sak gäller för usb-hårddiskar....helt obegripligt att Sony valde att smäcka dit alla usb-portarna på framsidan.
Det skulle varit två usb-portar fram, två usb-portar bak och en firewire. Då hade man kunnat gömma anslutna enheter under eller bakom en tvbänk och fortfarande haft en clean lösning där hemma. I det läget hade jag kunnat tänka mig att "bygga ut" konsolen till att kunna hantera flera funktioner än i dagsläget.
Som det är nu är ps3 en förträfflig spelkonsol och en fantastisk blu-ray spelare....resten är bara tramsfunktioner som för de flesta är helt ointressanta.....Jag är helt nöjd med detta! Ge mig lite flera bra spel i stället för att hitta på meningslös hårdvara som är omodern innan den ens är släppt.
Postad 25 november 2007 - 18:25
nborve
-
nborve
-
Forumräv
-
-
964 inlägg
Det finns väl idag ingen CA modul för ps3an?
Men om det bara är så jag kan se SVT HD så skall jag köpa denna
Ingen datum?
Redigerat av nborve, 25 november 2007 - 18:25.
Postad 29 december 2007 - 00:36
Dalla
-
Dalla
-
Användare
-
-
135 inlägg
Någon som har hört något mer om detta? Är det lanserat kommersiellt ännu?
Postad 04 januari 2008 - 13:43
Unregistered646e20b6
-
Unregistered646e20b6
-
Användare
-
-
128 inlägg
Går det inte att ha en Com Hem HD-box framför PlayTV enheten? Då kan man ju iaf använda PVR funktionen i PlayTV.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
-
Ny surround JTR Noesis 110HT
mange87a
2025-05-14 12:44:27
-
Nya versionen av bion med nya surroundhögtalare och akustik från vicoustic
mange87a
2025-05-14 12:39:27
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|