Jag kommer köpa en X7500 när jag får råd om en månad lr två. Som du säger, den har grymma fördelar och den har ju allt, videospelare, mp3spelare, GPS osv. Läste och såg i reviews att folk läser böcker och filmer och TV via internet på den.
Den är helt enkelt den grymmaste telefonen du kan köpa idag

Såg den på
Expansys.se för 7900 och det är ju helt grymt prisvärt om man jämför med tex Nokia N95 8GB för 6900 lr HTC TyTn 2 för 6500. HTC X7500 krossar ju båda två helt överlägset med tanke på skärmen, upplösningen, VueFlo, minnet, CPUn, 3.5 hörlursuttag os och det bara för en dryg tusenlapp mer!
Hoppas bara att dom släpper en uppgradering med SSD disk istället för en vanlig, bakljus tangentbord och ännu högre upplösning

EDIT: glömde nämna Nokia E90, den är som sagt den enda som ens kommer i närheten av X7500. För/nack - delen med den är att den inte har löstagbart tangentbord som X7500 har. Andra fördelar med E90 är att den har högre upplösning och mer färger samt bättre camera samt bättre videoinspelning. Sen är ju det där med Symbian VS WM en hel cirkus.. personligen avskyr jag Symbian men det var några år sen jag hade en Symbian telefon men då var Symbian totalt skräp jämfört med WM IMO.
HTC X7500 är dröm telefonen när jag å tjejen ska ut och resa om ngt år, jag kan kolla TV program, kolla filmer, videos, spela musik, ta bilder, läsa böcker, surfa på de flesta vanliga sidor, fjärrstyra min server med remote desktop.
Redigerat av hobs0n, 30 September 2007 - 17:43.