Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

PM: Bose WAVE music system lanseras i Sverige genom nya säljkanaler

11 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 september 2007 - 15:00

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

• 34 inlägg
  • 0
Läs mer här

Postad 26 september 2007 - 16:34

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4 120 inlägg
  • 0
hehe fjärren såg ju gedigen ut. ;)

//Loofy

Postad 26 september 2007 - 18:06

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

• 728 inlägg
  • 0
snyggaste köksstereon, synd bara att mitt kök bara är på typ 6kvm :lol:

fjärren såg lite klen ut, men de e förståeligt, den e ju trots allt väldigt slimmad och fin ändå. påminner lite om bankdosan eller fjärr till bilstereo ;)

undrar hur pass bra ljudet är i den där, skulle vilja prova... är det verkligen värt 7000kr? iofs är designen fin, men ändå :D

Postad 26 september 2007 - 18:55

blucher
  • blucher
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Hmm...jag förstår inte deras argument för att bara sälja den via weben. Ta reda på information och prata med kompetenta människor kan man ju göra ändå! Det känns ju faktiskt en aningens vinklat om man ska ringa/maila någon som faktiskt jobbar på Bose och höra om produkten är bra.

Föredrar nog faktiskt att kunna provlyssna och kanske behöva prata med någon halvintresserad butikssäljare på Siba el dylikt och få en egen uppfattning ;)

Postad 26 september 2007 - 19:22

Mr Thomson
  • Mr Thomson
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Ser asgrym ut ! Men jag undrar hur man ska kunna provlyssna på den.Man kanske ska lita på callcenter när dom säger att det är bra ljud och köpa den rakt av och sedan när man kommer hem DÅ så får man äran och avgöra ;)

Postad 26 september 2007 - 21:32

Unregistered6e2456b8
  • Unregistered6e2456b8
  • Användare

• 155 inlägg
  • 0
Hehe, klart att de måste vara anställda av BOSE för att kunna prata bra om dem;)

Ingen annan vill ta i dem med tång. Sälja skräp med ruggig marginal gör man bara en gång, sen får man ragga nya naiva kunder eller lura på amerikanska flygvapnet skräpet.

Redigerat av Unregistered6e2456b8, 26 september 2007 - 21:32.

Postad 26 september 2007 - 22:14

Akoa
  • Akoa
  • Amatör

• 87 inlägg
  • 0
Snygg är den, men frågan är om den är snygg dyr och sådär ljud?

Postad 26 september 2007 - 23:21

Yoshimitsu
  • Yoshimitsu
  • Forumräv

• 728 inlägg
  • 0

Hmm...jag förstår inte deras argument för att bara sälja den via weben. Ta reda på information och prata med kompetenta människor kan man ju göra ändå! Det känns ju faktiskt en aningens vinklat om man ska ringa/maila någon som faktiskt jobbar på Bose och höra om produkten är bra.

Föredrar nog faktiskt att kunna provlyssna och kanske behöva prata med någon halvintresserad butikssäljare på Siba el dylikt  och få en egen uppfattning :)

<{POST_SNAPBACK}>

du får ringa callcenter och be dem provspela den genom telefonen så får du bilda dig en uppfattning :) hahaha

Postad 27 september 2007 - 06:03

Unregistered42611
  • Unregistered42611
  • Guru

• 4 120 inlägg
  • 0
grabbar, grabbar - iom distansavtalslagen så har ni fulla rättigheter att skicka tillbaka maskinen om ni inte är nöjd.... inom 14 dagar;
OM, och endast om, ni vid beställningstillfället blir informerade om att den gäller -
annars kan ni prova den i ett år från inköpsdatum.

Chris eller Thomas; Har jag förstått lagen rätt?

//Loofy

Redigerat av Unregistered42611, 27 september 2007 - 06:05.

Postad 28 september 2007 - 20:51

Mr Thomson
  • Mr Thomson
  • Användare

• 116 inlägg
  • 0
Bose var ett aktat namn för ett antal år sedan,man kanske kunde gämförställa dom med Tjobang olefssen..(ok jag har tagit en helgbira)Liksom Philips så har dom gått i brechen för ljud och bla.bla..
Faktum är att nu finns det mer konkurens än någonsin..Frågan är inte vad som levereras utan vad vill vi konsumers ha....Men att sälja Anden i lådan e väl ändå att ta iiiiii....Man är bra på att va först men liksom Philips så är det vidareutveckilng som gäller och där finns det såååå mycket mer än yougurt och fil som gälller....I pojkrummet så tror jag att man kan köra Bose men i stora rum till en rimlig kostnad så blir nog bosse lite väl överköpt av konkisarna ! Det jag har sett av och hört är bose lite klen i sammanhanget,men jag gillar Designen och den är säkert tidlös för en si sådär 3 år frammåt...själv har jag ingen värsting till Syster men det är iallafall dyrt att testa bara för att :::::::
Bye the Way.Den enda leverantören som jag vet säljer Bose är EXpert alltså typ ONOff stuket iallafall i Sverige...Har jag missat något sååååå SSSSkååål. !

Redigerat av Mr Thomson, 28 september 2007 - 20:57.

Postad 01 oktober 2007 - 02:44

Duvan
  • Duvan
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Någon som vet om man måste använda fjärren för att höja/sänka volymen, byta låt eller radiostation. Isf är det ju lite tråkigt om är fjärren borta eller batterierna slut... Ringer det i telefonen vill man ju enkelt kunna sänka ljudet fort och inte leta efter den j-vla fjärren. Vissa projektorer (även bilstereo) har en liknande fjärrkontroll och de är ingen höjdare. Men om själva radiolådan är utrustad med knappar är jag väldigt sugen på att köpa en.

Postad 06 oktober 2007 - 18:12

forsaken
  • forsaken
  • Användare

• 153 inlägg
  • 0
Buy Other Sound Equipment :)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Nya Hifi-bänken
    joga
    2025-05-02 18:25:13
  • JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.