PM: Nu kommer Sony Ericssons nya supertelefoner
Startad av
Minhembio
, Oct 11 2007 13:36
8 svar till detta ämne
Postad 11 October 2007 - 19:01
Dom där tråkmånsarna kör hårt på att massproducera Cyper-Shot- och Walkmantelefoner.
Suuuuuuck!
Jag tycker att dom kan snygga till sitt operativsystem i telefonerna och sluta hålla på med C-S och Walkman och komma med något nytt.
Kanske en Tablet-PC? Något i stil med HTC's Shift?
Suuuuuuck!
Jag tycker att dom kan snygga till sitt operativsystem i telefonerna och sluta hålla på med C-S och Walkman och komma med något nytt.
Kanske en Tablet-PC? Något i stil med HTC's Shift?
Postad 11 October 2007 - 19:15
Vet inte det ja, 45 resp. 13 miljoner sålda telefoner tyder på att dom lyckats rätt bra att hitta en bra produkt som tilltalar rätt målgrupp... jag hade inte ändrat på den produktionslinan iallafall 
Själv kör jag htc 710, men det är för att jobbet kör htc för telefonbok och outlooksynk - inget självvalt. Gillar den dock riktigt skarpt, faktiskt nästan bästa telefonen hittills och man har ju förbrukat ett otal under åren.
Själv kör jag htc 710, men det är för att jobbet kör htc för telefonbok och outlooksynk - inget självvalt. Gillar den dock riktigt skarpt, faktiskt nästan bästa telefonen hittills och man har ju förbrukat ett otal under åren.
Postad 11 October 2007 - 22:46
W910 verkar lite tuff, men jag har svårt för deras klumpiga design :/ Annars är det ju toppmobiler!
Redigerat av nap, 11 October 2007 - 22:47.
Postad 12 October 2007 - 16:11
Ja Sony Ericsson slår inte Nokia's läkraste telefoner på utseendet.
T.e.x Nokia 8800.
Fast dessa telefoner är väl inte så mycket design telefoner utan man har satsat mer på insidan här.
Verkar finnas en hel del vettiga funktioner i alla fall.
T.e.x Nokia 8800.
Fast dessa telefoner är väl inte så mycket design telefoner utan man har satsat mer på insidan här.
Verkar finnas en hel del vettiga funktioner i alla fall.
Postad 14 October 2007 - 00:10
Fortfarande ingen inbyggd gps
....
Det jag vill ha är snabb uppkoppling, mail och web-browser med möjlighet att se streamat material, bra kamera och en gps.
Sen är det ju bara trevligt om man själv kan lägga till ett antal olika program ytterligare t.ex. gps-koordinater till fotona o.s.v....
Men jag får nog fortsätta hålla mej till WM telefoner ett tag till...
Det jag vill ha är snabb uppkoppling, mail och web-browser med möjlighet att se streamat material, bra kamera och en gps.
Sen är det ju bara trevligt om man själv kan lägga till ett antal olika program ytterligare t.ex. gps-koordinater till fotona o.s.v....
Men jag får nog fortsätta hålla mej till WM telefoner ett tag till...
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
138 bilder
9 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?