Prisjakt: skjutlister gör det enklare att hitta de bästa produkterna
Postad 12 oktober 2007 - 15:21
Postad 12 oktober 2007 - 15:38
Vore bra om prisskjutlisten var lite mer exakt än 10000,20000... jag vill ha en TV för max 11500 kr, det går inte att ställa in längre.
Du kan skriva in vilket värde du vill i rutan, skriv 11500 och tryck enter/retur så får du den sökningen du vill ha

edit: Hmm, märkte att det krånglade. Det är en bugg som har fixats några gånger, men nu har den visst kommit tillbaka. Jag ska se om vi kan fixa det snabbt.
edit2: Nu ska det vara fixat!
Testa att ladda om sidan så du får den nya javascript-koden (Ctrl + F5 för att ladda om ordentligt).
Redigerat av ktn, 12 oktober 2007 - 15:54.
Postad 12 oktober 2007 - 16:22
*Torkar bort smutsen från läpparna*
Postad 12 oktober 2007 - 18:08
Nu har Sveriges bästa prissajt blivit ännu bättre!
*Torkar bort smutsen från läpparna*
Usch...

Men visst har den blivit bättre...
Postad 12 oktober 2007 - 21:31
Ett litet klagomål från min sida är att mina bevakningar av framtida produkter förstörs i princip varje dag på grund av ändringar som denna.
Postad 13 oktober 2007 - 06:06
Det var ett tungt övervägande, men till slut kändes det som det enda vettiga att ha fördelning av värdena med på skjutlister för att se vad snävare filtrering innebär.Enormt praktiskt, men det ser ganska plottrigt ut.
Inte allsEtt litet klagomål från min sida är att mina bevakningar av framtida produkter förstörs i princip varje dag på grund av ändringar som denna.

Du kan fortfarande göra bevakningar på produkter som inte finns. När du har gjort en sökning som inte finns, ersätts rutan som visar antalet kvarvarande produkter med en ruta som du kan spara sökningen med

Redigerat av jonasbonde, 13 oktober 2007 - 06:09.
Postad 13 oktober 2007 - 06:10
Tack för de värmande ordenSom gert Fylking skulle ha sagt; ÄNTLIGEN
Detta är underbart.

//Jonas
Redigerat av jonasbonde, 13 oktober 2007 - 06:12.
Postad 13 oktober 2007 - 11:05
Peace!
Postad 14 oktober 2007 - 19:08
Postad 15 oktober 2007 - 09:53
Inte allsEtt litet klagomål från min sida är att mina bevakningar av framtida produkter förstörs i princip varje dag på grund av ändringar som denna.
Du kan fortfarande göra bevakningar på produkter som inte finns. När du har gjort en sökning som inte finns, ersätts rutan som visar antalet kvarvarande produkter med en ruta som du kan spara sökningen med
Jo det förstår jag. Det jag menade var snarare att varje gång små ändringar görs så förstörs mina befintliga engångsbevakningar av framtida produkter. Om jag tillexempel väntar på att en produkt skall komma med HDMI 1.3a så får jag plötsligt ett mail om att det finns trots att detta inte är sant. Anledningen är oftast att formatet på hur man väljer HDMI-version har ändrats vilket har lett till att just den delen av min filtrering försvunnit.
Detta kan jag acceptera när det handlar om så stora ändringar som denna. Med alla småjusteringar så blir det dock lite drygt.
Men som många redan påpekat: Ni erbjuder en enormt bra tjänst!
Postad 15 oktober 2007 - 13:20
Postad 15 oktober 2007 - 13:40
Manuell inmatning ska funka lite bättre nu. Vi jobbar också på att förbättra överskådligheten på den typen av egenskaper.Jag tycker att det var mycket bättre innan. Det är alldeles för "plottrigt" ´som tidigare sagts. Jag får fortfarande inte manuell inmatning av pris att fungera. Känns lite kass om man letar proj. och stegen mellan varje prisklass är 10k.
Postad 15 oktober 2007 - 13:43
Hej!Om man ska letar efter en reciever med 3 hdmi ingångar är det inte så praktiskt när stegen är 0,90,210,300 osv. jag vill ha tre ingångar, inte 300. IG!
Du har haft oturen att besöka en kategorisida under några minuter idag som vi gjorde en liten konvetering av vissa egenskaper. Nu ska det vara mer rimliga värden att välja på. :-)
Postad 17 oktober 2007 - 14:43
Jag tycker att det var mycket bättre innan. Det är alldeles för "plottrigt" ´som tidigare sagts. Jag får fortfarande inte manuell inmatning av pris att fungera. Känns lite kass om man letar proj. och stegen mellan varje prisklass är 10k. Det går ju att sålla med ögat, men det var bättre innan. Utöver detta, helt klart sveriges _bästa_ prissajt!
Peace!
Håller med, alldeles för plottrigt.
Var mycket bättre innan.
Annars är ju prisjakt en grymt bra sida..

1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar