Kommentarer till Silverstone LC17 HTPC av SweMart
Startad av
SweMart
, Oct 30 2007 10:44
5 svar till detta ämne
Postad 30 October 2007 - 10:44
ser det att du va i allfall smart o byta ut fläktarna på baksidan dom levde om som fan
Postad 30 October 2007 - 10:48
Ser ut som ett riktigt gediget bygge!
Ser att du hyllar Noctua NH-U9F och jag kan bara instämma i detta. har en sådan sittandes i min server utan fläkt (E4300) och den kyler så att processorn har en max temp på ca 35 gr. Riktigt imponerande.
Ser att du hyllar Noctua NH-U9F och jag kan bara instämma i detta. har en sådan sittandes i min server utan fläkt (E4300) och den kyler så att processorn har en max temp på ca 35 gr. Riktigt imponerande.
Postad 08 June 2008 - 18:05
Hur mycket marginal är det till locket ovanför cpu-kylaren?
Jag har också en Silverstone LC17 fast med Intel-CPU istället för AMD. Jag funderar på att köpa en Noctua NH-U9B (variant av NH-U9F) eftersom den medföljande CPU-kylaren låter väldigt mycket.
Jag har mätt i min låda och jag tycker det verkar väldigt trångt att få plats med Noctua-kylaren utan att den slår i locket.
Cirkus
Jag har också en Silverstone LC17 fast med Intel-CPU istället för AMD. Jag funderar på att köpa en Noctua NH-U9B (variant av NH-U9F) eftersom den medföljande CPU-kylaren låter väldigt mycket.
Jag har mätt i min låda och jag tycker det verkar väldigt trångt att få plats med Noctua-kylaren utan att den slår i locket.
Cirkus
Postad 22 July 2008 - 16:57
Hur mycket marginal är det till locket ovanför cpu-kylaren?
Cirkus
Tror att det är ca 3-4mm marginal mellan flänsen och chassit.
Postad 22 August 2008 - 22:33
Tack för infon om höjden på kylaren.
Jag köpte en Noctua NH-U9B kylare till min Intel E8400 CPU och det är inga som helst problem att få plats på höjden. Tror att jag har över en centimeter i marginal.
Jag tycker att det passar väldigt bra med Noctua-kylaren i denna låda.
Jag köpte en Noctua NH-U9B kylare till min Intel E8400 CPU och det är inga som helst problem att få plats på höjden. Tror att jag har över en centimeter i marginal.
Jag tycker att det passar väldigt bra med Noctua-kylaren i denna låda.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
29 bilder
49 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?