Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Underhållningsprojektor AL-100 (1549:-) på Harald-Nyborg

57 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 05 November 2007 - 13:11

Volkjocke
  • Volkjocke
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Tjenna!

Jag är en 19årig student med inte allt för stor plånbok men ett stort hemmabiointresse, och idag när jag läste igenom reklamen så hittade jag till min förvåning en projektor i Harald-Nyborg katalogen för 1549:-. Jag vet självklart att det inte är någon HD projektor men min fråga är om det är något att ha? Jag är inte särskillt kräsen av mig efter som jag är van vid en 28" 4:3 TV.

Jag har kopierat texten från tidningen:

"Underhållningsprojektor AL-100

Underhållningsprojektor med halogenrör. Den ultimata leksaken för hela familjen. Förstora dina filmer, spel eller foton upp till 80" var som helst i hemmet bara det är mörkt. Robust konstruktion, enkel att transportera och kan kopplas direkt till din spelkonsoll eller DVD-spelare. Innehåller högtalare med förstärkare.

*Visar bilder med en diagonal upp till 80" (200 cm) på vägg eller tak.
*TFT LCD-projektor med 960x 240 upplösning
*Manuell inställning av fokus
*Skärmdisplay for inställning av ljusstyrka och kontrast.
*Phono/Composite-ingång, kablar medföljer.
*12V AC-Adapter medföljer
*Använder standard 35 W MR-16 12V lampa

Bifogad fil  PB050001.JPG   703.71K   7 Antal nerladdningar

Finns även 16:9 dukar i 160x90cm för 549kr

Postad 05 November 2007 - 13:24

Unregistered6675e297
  • Unregistered6675e297
  • Forumräv

• 921 inlägg
  • 0
940*240 upplösning är inte ens i närheten till PAL's 576 linjer äns.
Du skulle nog ha mer kul med tex en Panasonic AE100 som är ifrån stenåldern som du säkerligen kan komma över för samma summa ;).
Ser denna "leksak" som direkt bortkastade pengar.