Kommentarer till min anläggning av spacefriend
Startad av
spacefriend
, Nov 29 2007 21:59
16 svar till detta ämne
Postad 22 March 2008 - 10:45
Har också en i-21:a och ska köpa sub. Om du kopplar lågnivå från pre out till lågnivå in på suben, hur gör du då? Dubbla kablar?
Postad 06 July 2008 - 22:26
Kan det bli bättre? Neat och Naim tillsammans, mmm...Kan du berätta mer om dac:en du använder? Jag är nämligen också på väg att köpa mig en Nait och är på jakt efter en bra dac till min Mac mini.
Mvh Mattias
Mvh Mattias
Postad 29 August 2008 - 17:09
Måste säga att jag gillar allt i princip, och Naim är mycket trevliga komponenter! Dessutom otroligt enkel setup, så det ska vara!
Postad 29 August 2008 - 17:21
Cleant och snyggt! Har inte hört hur något av dina prylar låter, men det ser iallafall riktigt bra ut. Vågat att ha soffan på "snedden". toppoäng från mig!
Postad 15 November 2008 - 15:52
Hej.
Ser rikigt bra ut! Men vad använder du för högtalarkablar till Naimen?
Ser rikigt bra ut! Men vad använder du för högtalarkablar till Naimen?
Postad 18 November 2008 - 18:33
Ja det ser jag ju nu! Halvblind måste jag varit den dan
Nej jag har sett ett par andra med Naim som kör högtalarkablar av andra märken, vilket är ett "BIG NO NO" enligt min erfarenhet.
Postad 31 July 2009 - 13:04
Du har fått in mycket teknik i ett litet utrymme (antar att det är en etta med kök?) på ett coolt och stilrent sätt. Kommer ta inspiration av detta.
Postad 25 January 2010 - 11:21
riktigt fint du har det! Skulle vara väldigt kul att testa dom där neat till min nait 5i.
Har hört av flera naim folk att det ska vara en riktigt trevlig kombination.
Har hört av flera naim folk att det ska vara en riktigt trevlig kombination.
Postad 14 May 2010 - 07:03
Snygga högtalare! Man blir inte mindre intresserad att köpa en 5i efter att besökt ditt album, den saken är klar.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?