Kommentarer till Xbox 360 ( hdmi kabell och digitalt ljud av xtract
Startad av
xtract
, Jan 13 2008 20:56
5 svar till detta ämne
Postad 19 August 2008 - 21:38
najs, löste mitt xbox hdmi/optisk kabel-problem på samma sätt. fick dock leta ett tag på internet innan jag kom fram till det. hade ju varit enklare att bara kika in här lite snabbt om man hade vetat vill säga(:
Postad 02 January 2009 - 02:40
Hur lägger du upp bilderna? har problem med de skulle behöva lägga upp en bild om hur jag ska dra HDMI kablen o VGA kablen
Postad 06 April 2009 - 08:22
Fy fan vad dumt!
Att inte kunna spela med full HD samt att ha 5.1 ljud via optiskt eller koaxial ingång?
Förstår inte varför inte det redan finns en optisk utgång på konsolen?
Att inte kunna spela med full HD samt att ha 5.1 ljud via optiskt eller koaxial ingång?
Förstår inte varför inte det redan finns en optisk utgång på konsolen?
Postad 25 April 2009 - 23:32
Hej, jag skall skaffa en Xbox 360 (med HDMI port då). Jag tänkte koppla in den med min datorskärm med och undrar om jag kommer att behöva sprätta upp sladden såhär för att kunna få vanligt stereoljud (2 högtalare)?
Jag har en utgång för ljud på min skärm så jag tror det skall gå att bara koppla in sladden från xboxen till skärmen men den sladden ser lite mysko ut.

Det ser ju ut som att uttaget till xboxen delar sig till två stycken andra uttag, men jag har inget sånt uttag till hdmi på mina högtalare.
Det är säkert en dum fråga men vad ska jag göra?
Jag har en utgång för ljud på min skärm så jag tror det skall gå att bara koppla in sladden från xboxen till skärmen men den sladden ser lite mysko ut.

Det ser ju ut som att uttaget till xboxen delar sig till två stycken andra uttag, men jag har inget sånt uttag till hdmi på mina högtalare.
Det är säkert en dum fråga men vad ska jag göra?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
15 bilder
11 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?