Eller finns det andra spelare (förutom clix 2) som är bättre? Priset spelar ingen roll.
Tack på förhand

15 relaterade trådar
Postad 18 januari 2008 - 23:42 Eller finns det andra spelare (förutom clix 2) som är bättre? Priset spelar ingen roll. Tack på förhand ![]() Postad 18 januari 2008 - 23:52 Ett alternativ är irivers D2:a, jag köpte ett par åt mina systrar nyligen. Mycket trevlig spelare med suveränt ljud och roliga extra funktioner(flash teman, spel mm). Den har plats för minneskort vilket jag tycker är väldigt praktiskt(alla mp3-spelare borde ha). Postad 19 januari 2008 - 00:32 Alla orginallurar, till mp3 spelare, mobiler etc är inge vidare bra. Men jag hade helt klart valt sonyn här och köpt nya bättre hörlurar. Postad 20 januari 2008 - 20:05 ![]() Jag ville ha en spelare med bra ljud till musik...skiter i video..vem vill se på video på en 2 tums skärm när det flesta sitter med 42:or hemma ![]() Snygg och extremt lätt är den också...best buy... Postad 21 januari 2008 - 21:29 Postad 22 januari 2008 - 20:31 Postad 23 januari 2008 - 11:45 ![]() Postad 25 januari 2008 - 08:39 Då kan jag svara eftersom jag har kört och jobbat med dem båda (iriver Clix2 och Meizu M6). Clixen spöar Meizun på allt, bortsett från att Clixen inte tar FLAC. Annars har Clixen bättre ljud, bättre support, brutalt mycket bättre skärm och videouppspelning i 30 FPS och inte bara 18 FPS som Meizun har eller strax över 20 (och jo, den är guld värd om man pendlar och jo - det går utmärkt att ha den som filmspelare - allt är individuellt så kommentarer om att 2,2" är alldeles för litet i skärmväg, är bara fånigt). Till det kommer alla teman man kan ladda ner, alla hundratals spel osv. Två års garanti och en sjukt - och jag menar SJUKT mycket bättre radiodel då Meizun fungerar riktigt illa (jo, jag har testat med samma hörlurar och på flera platser i landet). Clixen spöar som sagt Meizun alla dagar i veckan. Räkna in ett års extra garanti på Clixen så är de 400 kronorna försumbara i form av säkerhet. Därtill har Meizun ett riktigt jobbigt navigeringssystem med touch, som säkert en hel del tycker är världens bästa, men jag avskyr det för det är okänsligt (jo, jag vet att man kan ställa in det men det är ändå inte bra) då det räcker med att man är lite fuktig eller svettig för att det ska bli meck. Dessutom är menyerna i Meizun inkonsekventa och "bakåt" betyder inte alltid bakåt i vissa menyer. Vissa menyer väljer du med en knapp, andra med touchpaden osv. På Clixen så använder du enbart höger, vänster, upp och ner i navigeringen - that's it (bortsett från fasta funktioner som att höja och sänka volym som ju är fasta knappar, samt power on/off och knappen man kan programmera till att vrida skärmen. Clixen har dessutom blivit vald till världens bästa MP3-spelare på CNET, som normalt sett är Apple-fanatiker. Hos dem har Clixen fått högst betyg någonsin, av alla märken och alla modeller de har recenserat. Behöver du fler argument eller ska jag sluta såga/hylla? ![]() Redigerat av sean.wiklund, 25 januari 2008 - 08:43. Postad 25 januari 2008 - 11:51 ![]() ![]() Postad 13 april 2008 - 08:10 Steffe 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |