Postad 17 April 2008 - 19:57
Visste att jag kände igen väggmålningen från nånstans när jag såg på tv
hehe Snygg väggmålning om inget annat
Postad 17 April 2008 - 20:14
Nu blir du kändis....!!
Visste att jag sett det rummet med baren och väggmålningen, gratulerar till att du fått styr på ekonomin, det är inte alltid lätt att hålla fingrarna i styr när man ser nå nytt....! Och förresten.... Snygg väggmålning!!!
Visste att jag sett det rummet med baren och väggmålningen, gratulerar till att du fått styr på ekonomin, det är inte alltid lätt att hålla fingrarna i styr när man ser nå nytt....! Och förresten.... Snygg väggmålning!!!
Postad 17 April 2008 - 20:28
Riktigt snygg väggmålning, Man känner igen sig själv så mycket när man såg på lyxfällan. Det får en att börja tänka efter lite extra, Det lilla extra som behövs
Postad 18 April 2008 - 18:30
jag visste väl att jag hade sett den där väggmålningen nånstanns.. satt och tänkte på minhembio när jag såg den på tv.. för övrigt är det väldigt snyggt
Postad 15 May 2008 - 07:49
Jäkligt snygg väggmålning! Din brorsa var noggrann när han målade ;-) Kolla in min väggmålning på ett annat motiv.
Postad 17 May 2008 - 17:40
fin målning:) tyckte jag kände igen den, å ja det var lyxfällan:) hur gåre me prylarna nu då?
Postad 17 June 2008 - 09:59
haha.. för det första var det inte min bror som målade. det var jag.. för det andra tro inte på allt ni ser på tv
det är ju TV 
ja allt går bra och har alltid gjort.. att man är lite prylgalen går att göra bra program på bara man klipper och klistrar lite
...
precis köpt min nya bio anläggning ewp-tw700 104" ramspänd duk och sonys dav IS10 system..
och nee inte på avbetalning
ja allt går bra och har alltid gjort.. att man är lite prylgalen går att göra bra program på bara man klipper och klistrar lite
precis köpt min nya bio anläggning ewp-tw700 104" ramspänd duk och sonys dav IS10 system..
och nee inte på avbetalning
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9 bilder
43 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?