Kommentarer till Gamla biorummet av PiZZaMaN
Startad av
PiZZaMaN
, Feb 12 2008 10:32
7 svar till detta ämne
Postad 11 August 2008 - 09:43
ser trevligt ut och du har säkert lika behagligt ljud med jbl PRECIS som jag! 10a
Postad 13 September 2008 - 06:40
haha mjo eller inte. Tidigare ägare hade tyvärr hört att det inte gick att måla kopparrörer. Det hade inte varit snyggt ändå men mkt snyggare än nu.Kan bli riktigt bar när det är klart!! BTW Fina rördragingar
Ljuslådor med spotlights ska upp på sidorna samt att ett svart akustiktak ska in så alla rör i taket kommer "försvinna" =)
Postad 18 September 2008 - 01:02
tack för kommentaren =)
ditt ser väldigt bra ut tungt med biosystem =) keep up the good work =)
ditt ser väldigt bra ut tungt med biosystem =) keep up the good work =)
Postad 02 March 2009 - 16:51
Jag satt och läste din beskrivning och det låter som det kommer bli jättesnyggt! Innan jag gifte mig i somras hade jag gjort mitt vardagsrum till nån slags bio och det var mycket praktiskt att ha DVD/förstärkare m.m vid sidan av soffan. dessutom slipper man ha stereobänk framme vid duken och man får det mycket snyggare... (det är ju inga apparater vid duken när man e på Biografen 
Jag ser fram emot uppdatering och hur det kommer att bli. Så snart som vi kan köpa oss en villa så kommer jag själv gå i samma planer! Lycka till!!
Jag ser fram emot uppdatering och hur det kommer att bli. Så snart som vi kan köpa oss en villa så kommer jag själv gå i samma planer! Lycka till!!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
39 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?