Postad 25 February 2008 - 18:30
Precis den setup jag tänkte köpa förut. Nu har jag dock bestämt mig för XTZ 99.36 istället (och Class A100 DII givetvis). Hur som helst riktigt nice med XTZ.
Postad 27 February 2008 - 11:59
Är riktigt nyfiken på att höra XTZ-setupen, speciellt när man kör deras förstärkare. Har hört goda omdömen om deras högtalare i billiga serien. Skulle vara kul att lyssna på premium-grejjerna också!
Postad 27 February 2008 - 16:32
Bra foton! Håller med alla andra. Är riktigt snyggt och skulle vilja höra dessa högtalare:)
Postad 28 February 2008 - 10:26
Tack för kommentarerna alla. Kan tillägga att jag är väldigt nöjd med helheten, spelar fint tillsammans och väldigt detaljerat. Sub har jag inte haft till musik innan men det fungerar bra, har båda portarna igen så den är tillräckligt snabb. Annars var det första jag slogs av när jag spelade 99.26orna första gången hur mycket bas det var! Imponerad.
Postad 02 March 2008 - 07:52
Har disse höyttalerne selv og begynner å bli meget imponert nå som de begynner å bli spilt inn. Dette er virkelig mye kvalitet for pengene. Nydelig oppsett, Kåke.
Postad 02 March 2008 - 10:16
Det är fint hos dig jag gillar ju även jag XTZ setupen, detta för att jag lever med ett par 25:or själv och vet hur enormt trevligt det låter. Hur bra är suben egentligen? Kan du inte skriva lite mer/fler intryck av hur du uppfattar den till musiklyssning..?
Redigerat av Unregisteredacabe273, 02 March 2008 - 10:16.
Postad 25 August 2009 - 15:22
mkt trevlig elektronik och framförallt väldigt bra bilder! snart kommer 99.26 hem till mej också, men i det "nya" utförandet
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
166 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?