Kommentarer till Everyone´s Invited av Novve
Startad av
Novve
, Feb 29 2008 17:52
17 svar till detta ämne
Postad 01 April 2008 - 07:08
Funderar på att köpa samma system. Passar nog bra till min Samsung 42" plasma.
Vad tycker du om blue-rayen föresten? Klarar den alla blue-ray filmer?
Vad tycker du om blue-rayen föresten? Klarar den alla blue-ray filmer?
Postad 24 January 2009 - 20:33
En fråga bara. Varför har du en sådan kabelhärva vid högtalarna i taket?
Du skulle ju kunna knippsa av dom till lämplig längd eller gömma härvan bakom stereon.
Ananrs vara det snyggt alltihopa.
Du skulle ju kunna knippsa av dom till lämplig längd eller gömma härvan bakom stereon.
Ananrs vara det snyggt alltihopa.
Postad 03 May 2009 - 04:04
Quote whak ""En fråga bara. Varför har du en sådan kabelhärva vid högtalarna i taket?
Ananrs vara det snyggt alltihopa. End Quote""
-Novve
Kabelhärvan är nu borta, dock ingen bild på det ännu, ska uppdatera bilderna så fort jag kan
Ananrs vara det snyggt alltihopa. End Quote""
-Novve
Kabelhärvan är nu borta, dock ingen bild på det ännu, ska uppdatera bilderna så fort jag kan
Redigerat av Novve, 03 May 2009 - 04:06.
Postad 03 May 2009 - 07:14
får man fråga varför du har satt en nätlist rätt påväggen så synligt som möjligt? dom flesta brukar göra tvärtom.
Postad 03 May 2009 - 15:18
Det beror på att vissa (special) kablar ej är tillräckligt långa och därför finns bara två möjliga platser för den antingen där den sitter nu, eller på golvet precis under tv'n. Skulle självklart ha den gömd någonstans istället men då skulle boxers antennadapter behöva ha en längre sladd.
Det här är något som jag planerar att lösa inom en snar framtid, en längre elssladd är beställd så att grenuttaget kan flyttas bakom tv'n, då kommer man runt problemet att boxeradaptern är för kort
Det här är något som jag planerar att lösa inom en snar framtid, en längre elssladd är beställd så att grenuttaget kan flyttas bakom tv'n, då kommer man runt problemet att boxeradaptern är för kort
Redigerat av Novve, 03 May 2009 - 16:15.
Postad 05 May 2009 - 17:43
Heja Novve - du leder väl Samsung-tävlingen nu ;=) + i kanten för hemmabiosystemet och TV´n!
Postad 09 June 2009 - 21:40
vilken skillnad det blev när fick bort Suprablocket ifrån väggen:) bra jobbat. Gillar din tv Skarpt.
Postad 09 June 2009 - 22:16
Tackar Tackar, blev inte bakom tv'n heller dock, det löste sig genom att jag flyttade den långt till höger under sängen, ur synhåll,
Postad 22 June 2009 - 16:25
snyggt
bra att kablarna i taket försvann! men varför har alla tavlor vid tv.n?
Postad 22 June 2009 - 17:28
Bra städat i kabelhärvan! Fiffiga idéer med TV´ns fotstöd o spikes! Du får behålla 8:an i betyg. Har du Samsung-damsugare också ;=)?
Postad 22 June 2009 - 18:18
Läcker sam uppsättning! Kanon bra jobb med kablaget.. Men jag blir nervös när jag ser din upphängning till bakisarna. =S
Postad 23 June 2009 - 19:37
Shine_on7 - hehe tro mig, när man sätter upp dem så tänker man både en och två ggr, så att de sitter fast ordentligt
, skruvarna sitter ca 3-4 cm i taket, även om de inte är helt i -skruvade, Dessutom, är bakisarna väldigt lätta
Strömkarlen
Di n gammla forumsräv, damsugaren är inte samsung tyvärr
Men jag har samsung Omnia mobil nu sådesså
Strömkarlen
Di n gammla forumsräv, damsugaren är inte samsung tyvärr
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
47 bilder
37 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna