Kommentarer till Ragnarök - DIY av Crazy_P
Startad av
Crazy_P
, Mar 08 2008 22:10
63 svar till detta ämne
Postad 09 March 2008 - 12:45
Blev jävligt nice.. Får man fråga om du är nöjd med ljudet? Vad har du änvänt för element?
Postad 12 March 2008 - 02:13
Sjukligt "skillat" bygge alltså!!!
Grymt snyggt slutresultat.
Hade varit kul att veta vilka element du har använt dig av och om du är nöjd med ljudet.
Grymt snyggt slutresultat.
Hade varit kul att veta vilka element du har använt dig av och om du är nöjd med ljudet.
Postad 13 March 2008 - 21:23
Extremt snygg design och finnishen verkar utomordentlig.
Ska man hacka på ett så snyggt bygge så skulle jag sett att kablarna gick genom stativet in i lådorna utan att synas och utan extra kopplingar. Skulle gärna se en beskrivning på hur du fick dit faneren så bra.
Ska man hacka på ett så snyggt bygge så skulle jag sett att kablarna gick genom stativet in i lådorna utan att synas och utan extra kopplingar. Skulle gärna se en beskrivning på hur du fick dit faneren så bra.
Postad 21 March 2008 - 10:45
Oj! wow! tänkte jag när jag såg slutresultatet! Hoppas det var värt slitet
Postad 25 March 2008 - 20:00
Ojojoj, helt underbara, otrolig design! Måste bara gratuler till något at det snyggaste DIY jag sett!
Postad 28 March 2008 - 17:31
å va roligt.! finfint blev det ju. hur lyckades du med faneren i alla kanter å rundingar..? /Robin
Postad 30 March 2008 - 11:53
otroligt fint slutresultat. Bara att gratulera med vilket stort tålamod du måste ha. Skit fint
Postad 19 April 2008 - 09:37
Riktigt snygg. Undrade först vad du höll på med, bygga högtaler och träklossar. Men det blev ju jättesnyggt.
Postad 24 April 2008 - 14:04
Aj! Hur orkar du. Hoppas det är värt all tid det måste tatt. Fast bara att titta på dom och veta att "dom har Jag gjort" är ju betalning nog. Hur låter dom?
Postad 04 May 2008 - 14:48
så j*vla läckert...
Skulle vara intressant med bilder på faneringsarbeten osv...
Skulle vara intressant med bilder på faneringsarbeten osv...
Postad 08 May 2008 - 14:47
Nja de ser inte ut att komma från butik, jag har inte sett nåt såhär snyggt i någon butik iallafall. Mycket välbyggt och extremt snygg finish. En naturbegåvning med fräsen tycker jag. När ska du serietillverka dessa?
Postad 14 May 2008 - 13:25
Grymt imponerad!
Ser verkligen ut som en High-End högtalare ska göra.
Kul att du tagit mycket bilder under bygget. Man får faktiskt lite lust att skappa något själv.
Ser verkligen ut som en High-End högtalare ska göra.
Kul att du tagit mycket bilder under bygget. Man får faktiskt lite lust att skappa något själv.
Postad 22 May 2008 - 19:46
WOW. Verkligen imponerad. Stativen föll mig inte riktigt i smaken men själklart får du en 10a ändå.
Postad 12 June 2008 - 14:53
Helt otroligt! grymt snyggt jobbat, hoppas dom låter lika bra som dom ser ut!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
50 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?