Postad 25 May 2008 - 20:23
Updated!
Har nu jobbat rätt hårt i 2,5vecka. Fler bilder kommer senare....
Har nu jobbat rätt hårt i 2,5vecka. Fler bilder kommer senare....
Postad 25 August 2008 - 16:14
Ser kanonfint ut. Stark gjort att fixa ett sådant projekt själv. Nu är det väl bara att vi packar bilen o kommer upp o lanar
Postad 29 August 2008 - 17:20
Najs, ser fram emot att spy ner kaminen !!! Snart kommer Finspångarna !!!!!
Postad 12 November 2008 - 19:57
kul och se att se att det fortafarande finns folk som gör det från scratch i detta modulhussamhälle
Postad 28 February 2009 - 19:32
Najs du har det, ser dock ingen fet elektronik !! Kanske skulle skitit i köket å köpt rediga grejor istället
Postad 03 March 2009 - 19:53
Hej hej! Fint hus, ska själv börja bygga ett Domherrehus snart.. blev lite intresserad av erat kök.. tycker det ser himla fint ut.. Var är köket ifrån??
mvh Emma
mvh Emma
Postad 12 March 2009 - 16:41
Okej, Tack. Men få inte riktigt ihop skåpen som blir mot entré väggen. Ha ni ändrat något från hur det är som standard med fönsterna? Mvh Emma
Postad 14 March 2009 - 00:08
Entré väggen? Min planritning ser inte ut som "orginal" domherren 
Det är det som är det fina med lösvirke och när man gör allt själv, man får bestämma allt precis som man själv vill ha det.
Det är det som är det fina med lösvirke och när man gör allt själv, man får bestämma allt precis som man själv vill ha det.
Postad 14 March 2009 - 17:07
okej, vet du va du ha för mått på det fönstret ovanför diskbänken. mvh Emma
Postad 14 March 2009 - 17:45
Fönstret som sitter ovan diskho är 1100*1100mm. Det är flyttat en bit ifrån orginalritningen för att centreras mitt framför diskho (dvs kunna diska och titta ut på naturen). Det lilla fönstret är 600*1100mm också en aning flyttat för att centreras i köket och för att den mittersta spott raden ska vara centrerad med fönstret. ha det!
Postad 14 March 2009 - 17:47
Grymt snyggt, det kallar jag att bygga hus.Göra allt själv inte sätta ihop ett hus i 2 delar.
Som sagt fint hus, får man se lite hemmabio bilder med?
Som sagt fint hus, får man se lite hemmabio bilder med?
Postad 17 May 2009 - 20:46
Snyggt! kul att göra något från grunden, endast då kan man få det som man verkligen vill ha det! ser fram emot lite bilder på anläggningen sen! Mycket snyggt hus! huset får en klar 10a
Postad 18 May 2009 - 14:52
Riktigt snyggt det blev, roligt att se resultatet nu efter denna långa tids byggande
Postad 18 May 2009 - 22:35
fy F*n va fint det blev. skulle också villja bygga ett eget hus, så att man kan få sig en ordentlig bio
, har du gjort platts för bion i ditt nya fina hus då ?
får en 10 av mig.
får en 10 av mig.
Postad 19 May 2009 - 18:48
Nosenone; Spottarna i ryggåstaket är Maxel Kardan II
DVD-ai; Hmmm lång tid.... det vet jag inte, flyttade ju in i mitten av augusti
Some_One; Nä har ingen annan plats än vardagsrummet. Men det lär nog dröja ett tag innan jag fått ordning på den. Först måla huset, sen ska det byggas en "liten" altan.
Tack för alla kommentarer
DVD-ai; Hmmm lång tid.... det vet jag inte, flyttade ju in i mitten av augusti
Some_One; Nä har ingen annan plats än vardagsrummet. Men det lär nog dröja ett tag innan jag fått ordning på den. Först måla huset, sen ska det byggas en "liten" altan.
Tack för alla kommentarer
Postad 01 July 2010 - 19:14
Såja tobbe, nu är sista bilden upplagd. Altanen blev klar förra sommaren, nu har det tillochmed kommit lite gräs
Postad 01 July 2010 - 21:10
Bra jobbat. Men en fundering blev verkligen din altan 90 kubik meter (m3)?
Postad 02 July 2010 - 22:22
Gubbas83; Nope, varken 90m3 eller 90m2... Den blev tillslut 100m2
Tresor; japp
Tresor; japp
Postad 02 July 2010 - 22:28
Mmmm tyckte jag kände igen huset, själv har jag ett likadant fast med övervåning på. Brutet tak så det är ett 1,5 plans domherren.
Skulle vara skoj att se eran planlösning då jag misstänker att gubben som byggde vårat gjort om i stort sett allt.
http://www.styleroom.se/album/13438
Skulle vara skoj att se eran planlösning då jag misstänker att gubben som byggde vårat gjort om i stort sett allt.
http://www.styleroom.se/album/13438
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
42 bilder
4 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?