Postad 30 mars 2008 - 15:16
Bra idé men är den hållbar verkligen? Jag tror inte det kommer slå så hårt som dom hoppats. Men det är ju bara mina egna spekulationer

/Christian
Postad 31 mars 2008 - 12:30
Postad 31 mars 2008 - 14:21
Men jag fattar inte vart man laddar hem avsnitten? Det var väl bara visning i deras flashspelare?Trolige är det fortfarande inte upskattat att man torrentar hem avsniten efttersom de känar pengar på reklamen på siten. jag för min del kommer att ta dem från siten så att de kan göra mycket nytt kul. Förhoppningsviskommer andra att följa om detta visar sig vara inkomstbringande!
Postad 03 april 2008 - 01:06
Men jag fattar inte vart man laddar hem avsnitten? Det var väl bara visning i deras flashspelare?Trolige är det fortfarande inte upskattat att man torrentar hem avsniten efttersom de känar pengar på reklamen på siten. jag för min del kommer att ta dem från siten så att de kan göra mycket nytt kul. Förhoppningsviskommer andra att följa om detta visar sig vara inkomstbringande!
Suveränt att man kan kolla på avsnitten på deras sida! Tror dock inte att man kan ladda ner dom utan endast kolla på sidan i deras spelare. Spelar väll ingen roll egentligen men tyvärr så hackar det och går trögt som fan när jag kollar, sitter med telias 24mbit uppkoppling så det borde räcka till tycker jag..... Andra som har problem med att det laggar?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar