Kommentarer till Mitt TV/Biosystem av Flipper630
Startad av
Flipper630
, Apr 29 2008 08:00
16 svar till detta ämne
Postad 29 April 2008 - 08:00
Inte helt fel 
lägg till lite produktkoplingar bara så återkommer jag med ett betyg
lägg till lite produktkoplingar bara så återkommer jag med ett betyg
Postad 29 April 2008 - 10:51
Tja Sligi
Mina Produktkopplinga ska finnas uppe till höger...
Hade '
Flipper
Mina Produktkopplinga ska finnas uppe till höger...
Hade '
Flipper
Postad 29 April 2008 - 13:32
Riktigt snyggt, härligt rum med härlig utsikt. Trevligt till mer än hemmabio.
Postad 04 May 2008 - 09:38
Detta rum vill man bara ha, så läckert..mitt eget lilla rum känns rätt ynkligt i gemförelse, tack för det :-)
Postad 04 May 2008 - 10:32
Fy fan vad häftigt, min pappa hade just dom där TLX8:orna, sånt j*vla tryck i dom minns jag! Härligt och snyggt alltsammans!
Postad 04 May 2008 - 12:07
Ja dom JBLen e' lite svåra att släppa måste ja säga därav att jag behöll dom men Basen e lite klen så Subbarna blev ett bra komplement. :-)
Ps.Tack för alla trevliga kommentarer kul att höra när man har lagt ner Ganska mkt. tid på bygget :-)
Ps.Tack för alla trevliga kommentarer kul att höra när man har lagt ner Ganska mkt. tid på bygget :-)
Postad 15 June 2008 - 20:51
hmm,jag tycker inte riktigt att taket matchar med väggarna,ska du måla taket möjlitvis,betyget får stanna på en 8.a då jag vill ha lite mer bilder!
Postad 15 July 2008 - 21:12
Taket är målat en gång .... vill inte ha vit färg då blir rummet för ljust.
Fönstret är mot Norr så det kommer aldrig in någon sol så de e helt ok med ljuset .
Fönstret är mot Norr så det kommer aldrig in någon sol så de e helt ok med ljuset .
Postad 24 July 2011 - 21:25
Mysigt men jag skulle tycka att det blev lite för ljust när tvn låg så nära de stora fina fönstrena.
Postad 29 December 2011 - 23:13
TLX8 startade jag mitt hifi intresse med 1988. Så de har ju hängt med ett tag. Jag modifierade mina med lite mera dämpull i, o bättre kabel som jag lödde. Ett klart lyft blev det. Mkt trevlig ställe du fått till. Men är inte TV i minsta laget? O sitter lite nära golvet?
Ser ut att vara 4-5meter soffa>tv. Jag har 4,5m o har 50". Var stort när den köptes men inte nu längre. Man vänjer sig snabbt med stor tv, som kan vara ändå större hahaha.
Ser ut att vara 4-5meter soffa>tv. Jag har 4,5m o har 50". Var stort när den köptes men inte nu längre. Man vänjer sig snabbt med stor tv, som kan vara ändå större hahaha.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
53 bilder
8 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?