Postad 02 May 2008 - 21:14
Snyggt kök, men varför går inte skåpen ända upp till taket? Kan säga att det lär ju bli ett **** att städa där uppe. När jag renoverade mitt kök fixade jag så alla skåp gick upp till taket, mycket skönt och praktiskt då jag inte vill springa runt där uppe o städa om det inte behövs.
Som sagt bara ett tips, snyggt annars
Postad 03 May 2008 - 11:10
Snyggt kök, men varför går inte skåpen ända upp till taket? Kan säga att det lär ju bli ett **** att städa där uppe. När jag renoverade mitt kök fixade jag så alla skåp gick upp till taket, mycket skönt och praktiskt då jag inte vill springa runt där uppe o städa om det inte behövs.
Hej!
Konstigt nog så kunde jag inte identifiera några som helst reglar i gipsväggen, så jag beslutade mig för att bara köra med högskåp mot bakre väggen. dessa köptes i den högsta modellen men det räckte inte till då det är en glipa på ca 4,5cm upp till tak. I övrigt så är köket fixat med skåpen dikt an mot taket. Slöheten och andra prioriteringar har gjort att jag inte fått arslet ur vagnen och fixa till fyll bitar som stoppar damm och ger ett snyggare utseende. Men men jag är förlänad långa armar och dito längd så i den mån jag behövt städa av däruppe så har det inte varit något större jobb. Tack för omtanken iaf och trevlig kommentar! Mvh /Calle
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
236 bilder
158 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?