Mvh//Christian
Redigerat av Some__One, 04 May 2008 - 08:57.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 04 May 2008 - 08:54
Tjenare. jag kommer få hem en 47PFL9603 i veckan, problemet är nu bara att jag inte vet villket väggfäste som kommer att passa och vart jag ska köpa den. i Info bladet så står det att det ska vara "VESA-fäste 400 x 400" är det någon som vet villka fästen som passar?
Mvh//Christian Redigerat av Some__One, 04 May 2008 - 08:57. Postad 05 May 2008 - 09:14
VESA är en standard för väggfästen som de flesta följer. 400 x 400 anger avståndet mellan hålen i millimeter (horisontellt x vertikalt). De flesta väggfästen passar alltså, inklusive "universalfästen".
Postad 05 May 2008 - 09:40
okey fan va bra. det står inget om detta väggfäste men kan det fungera ? http://www.elgigante...mEAAAEOqIFZtSzG
sen så undrar jag om det är någon ide att ha ett tilltbart väggfäste eller om det är helt onödigt. kommer att ha TVn på väggen i en lagom höjd. Postad 05 May 2008 - 10:29
Det ska funka, men det finns billigare på typ Kjell & Co, Clas Ohlson eller Biltema. Jag tycker själv inte tiltbart är ett krav om TVn hänger på lagom höjd.
Postad 12 May 2008 - 09:30
Har du fått hem TV:n än? Jag är lite sugen på den modellen själv, så dela gärna med dig av dina synpunkter t.ex ljud- och bildkvalitet mm. Hur funkar den med SD? (Jag har Com Hem kabel TV). 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |