Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Mina bilder av BjörneE

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 27 juni 2008 - 07:35

BjörneE
  • BjörneE
  • Rookie

• 0 inlägg
  • 0
Kommentarer till Mina bilder av BjörneE

Postad 27 juni 2008 - 07:35

Advance Acoustic
  • Advance Acoustic
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Komentar till Cinema Replicas:

Jag mailade dem förra veckan om de hade öppet i dag Söndag samt datum och jag fick ett kortfattat svar direkt: Öppentiderna står på hemsidan! ( inget annat )

Så jag skrev tillbaka att det står att de har öppet 12-17 i butiken men inte vilka dagar så jag tolkar ditt svar som att det är öppet alla dagar 12-17. Samt varför jag mailade var för att jag inte hade lust att åka 12 mil för att komma till en stängd butik så jag åkte dit. Det var stängt men det fanns ett nummer på dörren och jag ringde det men det var en annan butiks nummer och han sa att det var samma sak förra veckan ( att det var kunder som trodde att det var öppet )

När jag kom hem så skickade jag ett mail och skrev detta till Cinema Replicas och svaret jag fick var att de har öppet tis-fre men de har inget i butiken utan man får beställa över internet... Ett par dagar senare upptäckte jag att jag var bannad från deras forum... Inga som jag skulle rekomendera kunder att handla från......!!!!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Baffelväggen
    Globe
    2025-04-28 19:31:57
  • 2st Slutsteg till köket
    Anton
    2025-04-27 22:56:09
  • MadVR Core videoprocessor
    Globe
    2025-04-26 20:58:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.