Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

KOMPLETT har en 40 tums full HD för endast 7990

39 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 01 July 2008 - 06:43

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
Tjena ta en titt på denna

http://www.komplett....aspx?sku=333304

ÄR DEN BRA FÖR KONTRASTEN ÄR LÅG? (sorry caps) märker man skillnad om man lägger till 2000 på en tv och får en sony D3500 istället eller liknande? tacksam för svar =) köpet sker idag så alla tips e värdefulla =)

tack gubbar ! ;)

Postad 01 July 2008 - 09:53

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0
Hur vet du vad kontrasten (egentligen omfånget) är? ;)
Men ja, den ligger väl på max 1500:1 och ja det är ganska lågt men helt ok för att vara LCD.

Som datorskärm kanske den funkar bra, för film/video skulle jag välja nått annat (har inte sett just N87 men jag vill minnas att det är en lätt avskalad M87 och den är inte mkt att hänga i granen). Är rätt säker på att du får mer för pengarna om du lägger till några tusingar (eller kikar på en Panna PX80, om det är film/video som är prio).

Postad 01 July 2008 - 10:04

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Hur vet du vad kontrasten (egentligen omfånget) är? ;)
Men ja, den ligger väl på max 1500:1 och ja det är ganska lågt men helt ok för att vara LCD.

Som datorskärm kanske den funkar bra, för film/video skulle jag välja nått annat (har inte sett just N87 men jag vill minnas att det är en lätt avskalad M87 och den är inte mkt att hänga i granen). Är rätt säker på att du får mer för pengarna om du lägger till några tusingar (eller kikar på en Panna PX80, om det är film/video som är prio).

DET ÄR MER PLAYSTATION 3 SOM E PRIO / DIGITAL TV =) INTE DATA SKRÄM (sorry caps igen) men i 10 k klassen är de sony som gäller då? eller är de samsung man skall pröjsa på =)

Postad 01 July 2008 - 10:35

Kazutoyo
  • Kazutoyo
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
Wow, väldigt fint pris! ;)

Den har fått bra omdömen på prisjakt osv.
https://www.prisjakt...kt.php?p=200585

Postad 01 July 2008 - 11:10

bigbadboogie
  • bigbadboogie
  • Forumräv

• 819 inlägg
  • 0
Hmmm, sitter precis och letar efter en PC-skärm.
Tänkte mig en 26-28" LCD, men de kostar ju bra mkt mer än denna 40" 1080p display ;)
Det är något med marknade på PC-skärmare som är skevt numera.Ok för en studiomonitor att man kan behöva lägga upp 10-15K, men en rätt så std 26" lossnar ju först vid runt 8K...

Boogie

Postad 01 July 2008 - 11:21

Unregisterede2a9c094
  • Unregisterede2a9c094
  • Forumräv

• 507 inlägg
  • 0
Tror knappast du behöver ha fullHD som krav, om det är 40´´ du vill ha.
Vill du ha det bästa, titta på Sony W4000 eller Toshiba ZF355.

Postad 01 July 2008 - 11:26

KeeKe
  • KeeKe
  • Användare

• 180 inlägg
  • 0
jag funderar med på att köpa den, och koppla med datorn..
men hur är den med filmer? 8ms...

och med fotboll? i digital signal..

mvh

Postad 01 July 2008 - 12:18

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
ähh köpte denna iaf, 2000 kronor får man en bättre tv för men denna duger nog =)

Postad 01 July 2008 - 17:18

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

• 12561 inlägg
  • 0
40" full hd får man sitta ganska nära då.

Postad 01 July 2008 - 19:38

Above
  • Above
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Funderar på en sån här TV..

Ska iväg imorron o se om jag kan hitta en återförsäljare i stan, eller i närheten, och titta på den o kolla inställningar o.s.v..
eller rättare sagt, en kompis till mig ska kolla inställningar o sånt.. jag ska bara pröjsa. :D

är det en bra apparat så ska jag beställa en till detta priset.

Kommer tyvärr inte kunna hämta ut den direkt.. men det struntar jag i, bara den ligger o väntar på posten så är jag glad. :)

Postad 01 July 2008 - 21:59

_green_
  • _green_
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0
Har beställt den. Verkar vara OK TV. Slipper lite av det värsta blänket som man får i M86/M86 eftersom den har matt skärmyta. Tror att skillnaden i deras uppgivna kontrast kan ha å göra med att det är den lite trevligare matta skärmytan.

Vill man kolla på film så kör man ju ändå projektor. Den här TVn skall slötittas på och spela PS3-spel när man inte har lust att mörklägga för projektorn.
För det priset är det en riktig guldklimp.

Återkommer med omdöme när jag hunnit få hem och testa den lite.

Edit: felstavningar rättade.

Redigerat av _green_, 01 July 2008 - 22:00.

Postad 01 July 2008 - 23:11

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Har beställt den. Verkar vara OK TV. Slipper lite av det värsta blänket som man får i M86/M86 eftersom den har matt skärmyta. Tror att skillnaden i deras uppgivna kontrast kan ha å göra med att det är den lite trevligare matta skärmytan.

Vill man kolla på film så kör man ju ändå projektor. Den här TVn skall slötittas på och spela PS3-spel när man inte har lust att mörklägga för projektorn.
För det priset är det en riktig guldklimp.

Återkommer med omdöme när jag hunnit få hem och testa den lite.

Edit: felstavningar rättade.

tar tvn av exakt samma anledning, har bara projektor idag o de känns onödigt att ha allt på den o slita på den, så man skall sätta denna tv på väggen bakom duken =)

Postad 02 July 2008 - 12:04

schjak
  • schjak
  • Forumräv

• 644 inlägg
  • 0
Typisk full-hd hysteri... Hur kan ni vara så besatta av att få full-hd att ni fullkomligt struntar i hur bra bilden är? UTan att ens titta på bilden med egna ögon? Full HD är ingen garanti för bra bild. Full-HD för ett sånt här lågt pris borde snarare vara en varningsflagga för att något är allvarligt fel!
Att tillverka en bra LCD-panel med 1920x1080 pixlar är inte billigt - och att få sådana här drömpriser är bara möjligt om man köper begagnat.

För 8000 så ska man inte köpa full-hd. Du får en bättre bild om du lägger pengarna på en HD-ready istället. Panasonic PX80 för cirka 8000-9000 kr har en alldeles utmärkt bild som kan tävla med full-hd LCDer som kostar upp till 15k. Vill man inte ha plasma så har samsung sin R87-serie och jag är ganska övertygad om att den är bättre.
Detta låter som ett försök att utnyttja faktumet att "full-hd säljer" genom att göra en budget-tv med full-hd. På bekostnad av den faktiska bilden...
Kan låta fördomsfullt men 9 omdömen säger mig ingenting. Är inte säkert att de som har satt omdömet har jämfört med andra apparater. Skulle valt R87-serien istället som är en betydligt mer beprövad modell, om jag fick välja mellan de två. Överlag i prisklassen skulle jag fortfarande valt PX80 som jag har själv.

Redigerat av schjak, 02 July 2008 - 12:07.

Postad 02 July 2008 - 13:40

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Typisk full-hd hysteri... Hur kan ni vara så besatta av att få full-hd att ni fullkomligt struntar i hur bra bilden är? UTan att ens titta på bilden med egna ögon? Full HD är ingen garanti för bra bild. Full-HD för ett sånt här lågt pris borde snarare vara en varningsflagga för att något är allvarligt fel!
Att tillverka en bra LCD-panel med 1920x1080 pixlar är inte billigt - och att få sådana här drömpriser är bara möjligt om man köper begagnat.

För 8000 så ska man inte köpa full-hd. Du får en bättre bild om du lägger pengarna på en HD-ready istället. Panasonic PX80 för cirka 8000-9000 kr har en alldeles utmärkt bild som kan tävla med full-hd LCDer som kostar upp till 15k. Vill man inte ha plasma så har samsung sin R87-serie och jag är ganska övertygad om att den är bättre.
Detta låter som ett försök att utnyttja faktumet att "full-hd säljer" genom att göra en budget-tv med full-hd. På bekostnad av den faktiska bilden...
Kan låta fördomsfullt men 9 omdömen säger mig ingenting. Är inte säkert att de som har satt omdömet har jämfört med andra apparater. Skulle valt R87-serien istället som är en betydligt mer beprövad modell, om jag fick välja mellan de två. Överlag i prisklassen skulle jag fortfarande valt PX80 som jag har själv.

alltså såklart man förstår att den inte är den bästa tvn om den kostar 8000 men den duger för dem som kanske inte måste ha allt perfekt, bilden kommer ju självfallet inte vara dålig, sedan är plasma tv bättre , men den har även sina brister , sen om man vill ha tv som dataskräm eller liknande så har plasma för låg upplösning (de i den låga prisklassen) notera även att denna tv kostar 11000-12000 på andra ställen

Postad 02 July 2008 - 16:45

Above
  • Above
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Håller med dig lite..

Så jag beställde faktiskt en sån här TV idag, sen körde jag runt o leta någon som har TV'n..
(varför jag beställde o sen gav mig ut på jakt var för att igår så skulle de ha 170 preliminärt, sen 117, och nu idag var de nere på 19 i lager... nu är de tydligen uppe i 50-99 i lager. :) så jag trodde de blivit sålda och ville därför beställa en o vara säker på att jag verkligen fick en om jag ville ha en, annars kunde jag avbeställt den om den var kass..)

kom fram till varför Komplett säljer den så billigt.

Det är en utgående modell, en gammal modell med andra ord.

Jag var på Onoff, Expert & Elgiganten och kollade.. På Elgiganten fick jag mest hjälp(iofs bara där jag frågade om hjälp) och de sa då att modellen är på väg att utgå/har utgått. Dom som fortfarande säljer den säljer sina sista exemplar typ.

Men vi frågade om en liknande modell, han visade oss en annan Samsung och sa att det är inte riktigt likadan bild på dem, men det är hyffsat snarlikt iallafall.

nu var det en 32" som vi fick titta på, och jag tyckte bilden är bra. Nu visade de en film(ingen aning om enbart DVD eller HD-DVD) men det var inte HDMI och uppdelat på en hel del apparater där.
Och jag tyckte bilden var helt okey som jag redan sagt.

Vi frågade snubben som stod där om han tyckte TV'n var värd sina pengar, han sa faktiskt att de var bättre o lägga till någon tusenlapp o köpa en utav den nyare serien. Vi frågade priset på den o han sa 15 000 så vi bara "uhm.."
Det är det dubbla, han sa typ ursäkta?
Berättade att Komplett har N87 för bara 8000.. Då sa han att om den är svensk så är den helt klart värd pengarna.. Är den tysk eller så, så var den inte riktigt lika bra.. Men BD var väl nån sorts garanti på att den var "sweded"(för er som sett "Be kind, Rewind". :D) ^^
eller det var bara BDX? aja.. har för mig jag läst det, mycket möjligt att jag drömt det.. eller jag bara inbillat mig det.. xD

Postad 02 July 2008 - 22:07

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
nu har man testat denna billiga skönhet =) kan säga såhär kort

analoga tv nätet med antennsladd = total katastrof suddigt och fruktansvärt fult

PS3 = grymt snyggt

digital tv = snyggt

det med analoga tv nätet blir de alltid så dåligt med högupplösta tv apparater?

Postad 02 July 2008 - 22:27

_green_
  • _green_
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0

Tja, FullHD-hysteri eller inte. Har kollat bilden, tycker den klart duger för TV och TV-spel, det är ju ändå bara en liten 40-tummare. Jag har kollat in denna och systermodellerna M86/87 sedan knappt ett år och har tyckt att de ger en klart OK bild. Att just denna modell inte har fler omdömen finns bara ett skäl till och det är att det inte varit någon som sålt modellen i stort sett. Folk vill ha glossy-skärm har branschen bestämt och därför har M86/87 sålts istället. (Folk verkar bevisligen vilja ha blänkande skärmar med tanke på hur många omdömen det finns på M86/87.) ;)

För mig passar det att alla bildvisare kan ta emot och visa samma upplösning, därför är det viktigt med Full-HD i mitt fall. Men projektorn är den som jag tycker är viktigast att lägga krut på därför har jag väntat på att N87 och M86/87-serierna skulle reas ut för att ge plats för nästa generation TV-apparater.

Har du tittat på hur bilden på en R87 ser ut??? Den ser fördj-lig ut i jämförelse med M86/87 och N87. Att R87 skulle vara mer beprövad kan jag hålla med dig om i den bemärkelsen att den har sålt bra, men det är en riktig budget-TV = inget vidare bra bild.

Att priset är lågt, är på grund av att de vill få undan apparaterna så snabbt som möjligt så att man kan börja sälja den nya A5XX serien som motsvarar denna klassen i stort sett men med ny design och några nya funktioner som skall få alla att tro att det är bättre att betala 13k+ för dem. Att det skulle vara en jättedålig modell bara för att priset är lite lägre än vad klassens 40-tummare tidigare sålts för är nog nått du fått om bakfoten. ;)

Vill man ha "top of the line"-bild så hade man nog inte tittat på denna modell i vilket fall som helst. För det finns TV-apparater som har klart bättre bild men då kostar de också väldigt mycket mer. Denna modell är däremot ett riktigt fynd om man är ute efter något i mellanklassen och inte gillar glossy-skärmarna.

Full-HD-paneler är inte dyrare att tillverka än de gamla icke-Full-HD panelerna. Det som eventuellt kostar mer är bildbehandlingskretsarnas minne och processor. :P

Men som jag redan försökt göra klart, så är detta en utgående modell som man säljer slut på det innestående lagrena på, därav det otroligt låga priset.

Jag gissar att det kommer ganska många nya omdömen de närmsta veckorna på denna modell. :P

Skulle jag endast ha en TV och ingen projektor hemma så hade jag klart kollat på både större (tum-mässigt), bättre bildbehandling och bättre panel. Någon plasma hade det dock inte blivit. Men, den diskussionen tänker jag inte gå in på här.

Vad gäller din kommentar om att Full-HD inte är en garanti för bra bild så håller jag med dig till fullo! Men ibland finns även andra parametrar att ta hänsyn till än den perfekta bilden. :P

Redigerat av _green_, 02 July 2008 - 22:33.

Postad 02 July 2008 - 22:31

_green_
  • _green_
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0

nu har man testat denna billiga skönhet =) kan säga såhär kort

analoga tv nätet med antennsladd = total katastrof suddigt och fruktansvärt fult

det med analoga tv nätet blir de alltid så dåligt med högupplösta tv apparater?

Ja, så är det. Man kan liksom inte trolla fram bildkvalitet ur en dålig bildkälla. Men, jag hoppas du inte tänker använda den till analog TV?! Eller har du analog kabel bara?

Kul att du fick den så snabbt. Min skickades idag. :P

Postad 02 July 2008 - 22:54

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0

Ja, så är det. Man kan liksom inte trolla fram bildkvalitet ur en dålig bildkälla. Men, jag hoppas du inte tänker använda den till analog TV?! Eller har du analog kabel bara?

Kul att du fick den så snabbt. Min skickades idag. :P

nej men man testade bara =) , notera att jag har en sony projektor med, den lyckades väldigt bra med att få bilden fin o slät ifrån analog, men denna tvn är som sagt katastrof!!! när de gäller de anloga som sagt =)

men du denna tvn är inte bäst alls, om du lägger 2 tusen till får du en tv som är lite bättre 6000 till en om e mycket bättre, men de är inte något man tänker på om de inte är bredvid varandra, spelar MGS 4 nu på den och de är riktigt grymt =) 8000 bara jösses...

någon som känner till kalibrerning osv vad som e bäst? =) är ny inom detta

Postad 02 July 2008 - 23:09

_green_
  • _green_
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0

nej men man testade bara =) , notera att jag har en sony projektor med, den lyckades väldigt bra med att få bilden fin o slät ifrån analog, men denna tvn är som sagt katastrof!!! när de gäller de anloga som sagt =)

men du denna tvn är inte bäst alls, om du lägger 2 tusen till får du en tv som är lite bättre 6000 till en om e mycket bättre, men de är inte något man tänker på om de inte är bredvid varandra, spelar MGS 4 nu på den och de är riktigt grymt =) 8000 bara jösses...

någon som känner till kalibrerning osv vad som e bäst? =) är ny inom detta

Vad gäller bättre TV för några kronor till, lite bättre för några till: :P

Vad gäller kalibrering så kan du kolla i dessa två trådar:
Samsung™ M86+M87 • firmware & mainboard & settings
eller
Samsungs nya lcd-serier, S8, R8 och M8

Ja, vad gäller analogbild så har jag ingen analog mottagning alls så jag kommer inte ens kunna testa den.

Postad 02 July 2008 - 23:12

dunde
  • dunde
  • Mästare

• 3094 inlägg
  • 0

Men komigen, att det alltid är någon som ska flama sönder trådar likt denna med sina pannor...

Postad 02 July 2008 - 23:16

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

• 1820 inlägg
  • 0

Men komigen, att det alltid är någon som ska flama sönder trådar likt denna med sina pannor...

Får hålla med Dunde här. Tråden handlar om 40 tums LCD, och inget annat. Det är ok att tipsa, men inte att älta eller pracka på. Vissa användare bör kanske läsa på forumsreglerna igen. :P

Postad 03 July 2008 - 13:13

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
ja men sådana finns alltid , de måste uttala sig o matt det dem har är bäst, om de inte känner det får dem panik =) och klagar på allt annat =) typiskt svenskar :P

Postad 03 July 2008 - 13:59

schjak
  • schjak
  • Forumräv

• 644 inlägg
  • 0

ja men sådana finns alltid , de måste uttala sig o matt det dem har är bäst, om de inte känner det får dem panik =) och klagar på allt annat =) typiskt svenskar :P

Nu är det nog snarare du som gått in i defensiv ställning för att du är orolig att du gjorde ett förhastat köp. Förlåt att jag nämnde att du kunde få en riktigt bra 42" för samma pris. Jag ser ingen som har ältat eller prackat på någon någon panasonic, det togs upp två exempel på HD-readyapparater som antagligen är lika bra eller bättre än denna. Men ok, strunta i panasonic, kolla på samsungs q97a istället. Eller LG PG6000?

Att bilden på denna "duger" är väl bra men om det finns tv-apparater som är bättre för samma pris så är det viktigt att veta om det. Det finns många som kan bli lurade av hysterin som bildas över denna tv i denna tråd och det är bra om någon lugnar ner det lite så att inte alltför många gör förhastade inköp, speciellt utan att jämföra bilden själv först. Jag säger inte att detta inte är en prisvärd apparat, men det finns fler prisvärda apparater därute, utan full-hd, för mig låter full-hd som varning för ett minus i denna prisklass.

_green_: Jag har sett R87 och den är det inget fel på, det är inte omöjligt att den du har sett har varit under dåliga förutsättningar. Enda gången M87 är bättre än R87 är till 1080p-material, men så stor skillnad är det inte. När det gäller sd-material så är det samma tv. Vad gäller paneltillverkning så är det garanterat dyrare att tillverka en 40-tums 1920x1080-lcd än en 1366x768. Ju fler pixlar desto större risk att pixlar blir defekta vid tillverkning, och då måste panelen kasseras eller göras till en mindre. Dvs större spill vid tillverkning av Full-hd-paneler, det är detta som kostar, bildhanteringkretsarna är dyra att utveckla men är billiga att massproducera, ingen större prisskillnad där.

Redigerat av schjak, 03 July 2008 - 14:02.

Postad 03 July 2008 - 17:25

Enkal
  • Enkal
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Så vitt jag vet är 8000kr för denna TVn en kampanj för denna veckan. Den kommer hoppa tillbaka till ordinarie pris (11000kr) from måndag morgon.

Angående paneler har jag för mig att de tillverkas i 2x2 meter eller tom 4x4 meter (det rör sig iallafall om väldigt stora substrat) som sedan skärs ned till önskade storlekar. Vore väldigt oekonomiskt att tillverka paneler som "styckevara". Precis som när man tillverkar IC-kretsar. :)

Enligt min mening har TV-försäljare försökt pracka på konsumenter de lågupplösta skärmarna i åratal. Jag köper hellre en 1080p som räcker lite istället för en med lägre upplösning som jag senare kommer vilja byta ut. Pengar i sjön. :P

Jag beställde en sån här igår, tycker att det är ett prisvärt erbjudande. ;)

Postad 03 July 2008 - 21:02

Above
  • Above
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Så vitt jag vet är 8000kr för denna TVn en kampanj för denna veckan. Den kommer hoppa tillbaka till ordinarie pris (11000kr) from måndag morgon.

Precis vad jag också tänkte säga..
och som jag nämnt förut, det är en utgående modell.. Enligt personal på Elgiganten vid Mobilia i Malmö iallafall.

så Schjak, om vi nu säger att denna ligger på normalpriset, alltså runt en 11 000..

Skulle den vara mycket bättre då?

Du kan ju knappast säga att "full-hd" i denna prisklassen är en varning, Rea produkter är en varning alltså?
Skulle du vilja köpa en ny dammsugare så har du bestämt dig för en för 1500kr, när du går till affären är den på rea och kostar bara 700kr. Då väntar du till rea'n är slut o köper din dammsugare då eftersom en dammsugare i den prisklassen kan ju knappast vara nått o ha?

Eller?

Postad 03 July 2008 - 21:22

Skogga
  • Skogga
  • Forumräv

• 840 inlägg
  • 0
Tänk på att Komplett har usel garanti på sina gråimporterade apparater, ingen 2års pixelgaranti och ingen 2års garanti på Sony & Samsungs apparater som man får hos andra som tar via Svenska importörerna. Får du en TV med pixelfel från Komplett så är det bara att acceptera. Har själv köpt apparater därifrån, som jag fått krediterad efter över 2 månader på service, och kommer aldrig göra det igen.

Postad 04 July 2008 - 18:46

wizzler
  • wizzler
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
fick tv'n igår och jag kan själv säga att det är helt klart värt pengarna! Xbox via HDMI är SUPER! har inte testat 1080p film än men ikväll smäller det. Ska bara kalibrera panelen först.

Postad 05 July 2008 - 11:29

Above
  • Above
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Tänkte bara bumpa upp tråden o verkligen bekräfta vad jag sagt förut..

Komplett la igår, Fredag, till följande på sidan

"4/7: Erbjudandet gäller endast så långt lagret räcker! Utgående modell."

i skrivande stund är där 9kvar, så skynda fynda. :)

Postad 05 July 2008 - 12:47

wizzler
  • wizzler
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Någon som har bra kalibrerings-inställningar för att titta på film via VGA anslutningen? Gärna tips på Xbox360 via HDMI.

Postad 05 July 2008 - 17:41

ESAFESA
  • ESAFESA
  • Forumräv

• 750 inlägg
  • 0
nu finns den inte mer =) sorry för dem som tvekade =)

åter igen kalibrera :).. kollad epå de länkarna någon gav stog bara en massa nummer osv där :S

Postad 05 July 2008 - 18:30

ebola66
  • ebola66
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0
Hej
Jag hann med att få hem en N87 från komplett. Blev överraskad över att det är såpass bra bild på LCD. Jag jämför med en PS50Q97 plasma och freeview.
Kort sagt mycket nöjd!

Postad 07 July 2008 - 15:54

Above
  • Above
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0
Tja.. okey, har som sagt beställt en sån här TV som ligger i Hämtbutiken i Malmö, ska hämta ut den på Onsdag.

Men har en fråga till de som fått hem en sån TV redan..

Har ni kvar lådan(kartongen) och kan ni mäta hur stor den är?

Alltså Höjd, Bredd & Djup. ;)

Tack på förhand.

///Micke

Redigerat av Above, 07 July 2008 - 15:55.

Postad 07 July 2008 - 17:50

_green_
  • _green_
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0

Tja.. okey, har som sagt beställt en sån här TV som ligger i Hämtbutiken i Malmö, ska hämta ut den på Onsdag.

Men har en fråga till de som fått hem en sån TV redan..

Har ni kvar lådan(kartongen) och kan ni mäta hur stor den är?

Alltså Höjd, Bredd & Djup. ;)

Tack på förhand.

///Micke

Hej Micke
Kolla samsungs hemsida med info om denna TV, där står alla mått även boxens mått.

Postad 07 July 2008 - 18:14

Above
  • Above
  • Wannabe

• 41 inlägg
  • 0

Hej Micke
Kolla samsungs hemsida med info om denna TV, där står alla mått även boxens mått.

oj de visste jag inte. Tack så mycket. ;)

Postad 08 July 2008 - 00:34

_green_
  • _green_
  • Lärjunge

• 443 inlägg
  • 0
Har fått hem mitt ex nu. Vilket sanslöst trevligt fynd! Jag är verkligen glad att jag väntade till utförsäljningen kom. Alla barnsjukdomar borta och ett lågt pris.
Vill bara gratulera alla andra som fick tag i denna TV från Komplett.

Postad 13 July 2008 - 23:09

Quattros
  • Quattros
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Jag har problem med att kunna få fram mera brunt.. antingen är alla mäniskor vinter bleka eller så blir dom knall röda!!
Ni andra som köpt denna TV'n har ni solbruna människor eller är dom blek/röda ?

Har provat både med inbyggda digitalboxen och med en separat via scart ingången.
Och provat alla möjliga inställningar..

Redigerat av Quattros, 13 July 2008 - 23:13.

Postad 14 July 2008 - 08:38

Enkal
  • Enkal
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Det finns en tråd gällande M87/R87 med färginställningar här på minhembio som jag kan rekommendera. Jag hittade lite bra värden där som jag ställde in och då blev färgerna mycket bättre. :)

Postad 31 July 2008 - 20:55

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

• 2387 inlägg
  • 0
Ett tips: Inwarehouse.se (samma ägare som komplett) kör nu med 7990:- erbjudandet - Länk

Postad 04 August 2008 - 11:14

erik_83
  • erik_83
  • Användare

• 131 inlägg
  • 0

Ett tips: Inwarehouse.se (samma ägare som komplett) kör nu med 7990:- erbjudandet - Länk

Dom kör fortfarande med erbjudandet och har 100+ i lager!
tänkte bara tala om ifall nån är sugen!

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.