Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommentarer till Några av mina Mobiler som ja har haft. av embu

15 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 16 July 2008 - 23:28

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Kommentarer till Några av mina Mobiler som ja har haft. av embu

Postad 16 July 2008 - 23:28

Unregistered2141
  • Unregistered2141
  • Mästare

• 2530 inlägg
  • 0
Kul med bilder på dom tidiga modellerna, jag minns att Nokia 3210:an var en häftig sak på sin tid, med inbyggd antenn och allt, och den där tidiga Ericsson mobilen som man kunde byta ut antennen mot olika färger.
Har själv en tidig mobiltelefon med en stor skinn väska och antenn med sugpropp som man placerade på biltaket, fast den väger ju ett par kilo om man säger så:D

Postad 16 July 2008 - 23:37

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Kul med bilder på dom tidiga modellerna, jag minns att Nokia 3210:an var en häftig sak på sin tid, med inbyggd antenn och allt, och den där tidiga Ericsson mobilen som man kunde byta ut antennen mot olika färger.

Har själv en tidig mobiltelefon med en stor skinn väska och antenn med sugpropp som man placerade på biltaket, fast den väger ju ett par kilo om man säger så:D

Hahaha jaa absolut.. Mmm de stämmer bra de.. Det var då spelet SNAKE slog igenom :) Jaa va hette den.. har haft 2-3st av dom.. nått med 318 eller nått.. värsting varianten var ju Trippel åttan som var en av dom första med DUAL BAND ;)

Oj jaa du det var ett tag sen dom fanns.. kostade väl runt 17 tusen.. och ja var för ung för att ha så mycket pengar för såna mobiler då ;) ...

Hur länge räckte batteriet ???

Redigerat av embu, 16 July 2008 - 23:39.

Postad 17 July 2008 - 01:16

stereoproffset
  • stereoproffset
  • Användare

• 167 inlägg
  • 0
Verkar vara mycket roligare att vara mobiltokig om man har pengar :)
Jag va mobiltokig jag med, men de va i mellanstadiet, inte hade man pengar då xD
(Inte nu heller, btw, men mobilintresset e ju borta :D)

Postad 17 July 2008 - 01:17

EtZiM
  • EtZiM
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Oj! Det var inte stereoproffset som skrev inlägget nedan, det var jag, fast han va inloggad på min dator tydligen :D

Postad 17 July 2008 - 07:42

Justice
  • Justice
  • Wannabe

• 25 inlägg
  • 0
Rar liten mobilsamling du har där. :-D

Postad 17 July 2008 - 10:51

Stal
  • Stal
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
OT: en hel del telefoner som passerat hos dig. Personligen gillar jag sony´s gamla CMD-Z1 som var den första mobilen som var liten och hade ok batteritid.

Redigerat av Simz, 17 July 2008 - 12:21.

Postad 17 July 2008 - 13:33

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Verkar vara mycket roligare att vara mobiltokig om man har pengar :D

Jag va mobiltokig jag med, men de va i mellanstadiet, inte hade man pengar då xD

(Inte nu heller, btw, men mobilintresset e ju borta :D)

Haha.. ja du.. inte lätt jämt.. ja sommar jobbade en hel sommar för att kunna köpa min första lur.
Så de var så de började för mig :)

OT: en hel del telefoner som passerat hos dig. Personligen gillar jag sony´s gamla CMD-Z1 som var den första mobilen som var liten och hade ok batteritid.

Hahaha jaa några har man hunnit med :D ..
Jaa den kändes väldigt exklusiv när jag köpte den... Kommer ihåg att jag tyckte att den vägde ganska mycket.
Men ja gillade de här med micken att man bara drog ner den så svarade den :D

Rar liten mobilsamling du har där. :-D

Hahaha tack.. Roligt att ni gillar den :blush:

Postad 17 July 2008 - 13:41

Christian12
  • Christian12
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Välkommen till minmobilsida.com.. :)

Postad 17 July 2008 - 14:12

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0
ingen iphone?:)

Postad 17 July 2008 - 14:34

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

ingen iphone?:D

Hahaha nee tyvärr.. Jag personligen ser inte den som en mobil telefon. Den måste verkligen gå ner i pris ifall jag ska få något intresse för den. Har läst o hört att GPS tex är ett skämt. och kameran inte är värd att prata om ens :)

Välkommen till minmobilsida.com.. :D

Hahaha :D jaa ellehur :D

Postad 17 July 2008 - 20:47

gamut
  • gamut
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
hur stor är din mobilräkning?=-)

Postad 17 July 2008 - 20:48

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

hur stor är din mobilräkning?=-)

Hahaha jaa du.. jag kör telenor fast pris :D :)

Postad 17 July 2008 - 21:27

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Hahaha nee tyvärr.. Jag personligen ser inte den som en mobil telefon. Den måste verkligen gå ner i pris ifall jag ska få något intresse för den. Har läst o hört att GPS tex är ett skämt. och kameran inte är värd att prata om ens

Gpsen e inte den bästa, men den funkar, å kameran tycker jag är bland de bättre 2mp kameror.
tycker du borde testa mobilen innan du säger mer:P, de negativa kommer från folk som inte testat den eller inte har möjlighet att skaffa den...

(den har en grymt trevlig änsla)

Postad 17 July 2008 - 21:39

embu
  • embu
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0

Gpsen e inte den bästa, men den funkar, å kameran tycker jag är bland de bättre 2mp kameror.
tycker du borde testa mobilen innan du säger mer:P, de negativa kommer från folk som inte testat den eller inte har möjlighet att skaffa den...

(den har en grymt trevlig änsla)

Ursäkta jag kanske förklarade mig lite kort innan.. Som ja skrev innan så var det vad JAG tyckte.. Och att en mobil som inte kan spela in video i dag finns inte för mig.. Jag menade alltså mer helheten av kameran i Iphone och att den har bara en 2mp kamera är i sig en stor besvikelse. PERSONLIGEN tycker jag inte den är värd hälften av pengarna som folk lägger ner på en iphone.

Ang Gps:n oki visst den funkar till en viss gräns, men du betalar ändå för en gps som du vill ska vara användbar.. inte bara att den ska funka. eller?? :)

Jaag håller med dig att den är skön o snabb i menyerna.
Men de är jue efter smak.. :D

Redigerat av embu, 17 July 2008 - 21:52.

Postad 10 February 2010 - 23:13

Unregisteredeeb3594a
  • Unregisteredeeb3594a
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
haha qtek 7070, den var rolig, har en liggandes här någonstans.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.