Kommentarer till Bygge av HTPC - Omaura TF5 av Bjurte
Startad av
Unregistered7f845a46
, Jul 20 2008 13:01
8 svar till detta ämne
Postad 20 July 2008 - 20:27
kalaset landar på ca 11000:- när jag skaffat Omaura IR-kit och Omaura OLED display. Ska jag ha ett till floppyDTV så blir summan ca 13500:-
Postad 22 July 2008 - 22:00
Hoppas att det inte blir en massa "luft ljud" då det är så dåligt med utrymme till locket från CPU fläkten
Fint bygge =P
Fint bygge =P
Postad 23 July 2008 - 09:10
Den är förvånandsvärt tyst faktiskt. Men den blir varm! Jag kan inte ha den i min TV-bänk. Då blir det så varmt att man knappt kan ta i chassit.
Postad 18 August 2008 - 08:45
Det är en slim slot-in DVD-brännare. Kan ta vilken som helst... Blu-ray slot-in är alldeles för dyrt än så länge.
Postad 18 August 2008 - 09:00
hejsan har ett tips till er andra som vill spara in på pengar då det gäller processor fläkten. jag plockade bort intels orginalfläkt o skruva dit en amd fläkt , använde dock flänsen o fästerna från intels orginalfläkt. Nu kanske vissa har problem att få tag på en amd 70cm fläkt ja , har ni en datorbutik i närheten av där ni bor så går det altid o fara dit o höra om dom har en orginal(stock) amd kylare liggandes sen skruvar man bara bort fläkten o skruvar den på intels fläns. Om den lever om ja inte så farligt trots allt den snurrar i 2500varv/min o för attsnurra det tycker jag den är bra nog tyst.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
28 bilder
75 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?