Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

MythDora 5.0, Mythbuntu 8.041, KnoppMyth R5.5

13 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara

Postad 28 July 2008 - 15:40

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlĂ€gg
  • 0
Hej !

Jag har under en lÀngre period kört MythDora 3.2 som har fungerat riktigt bra.
Jag har nu kommit till en punkt dÄ en uppgradering skulle vara bra och jag lurar pÄ vilken av ovanstÄende "distar" man ska satsa pÄ.
Burken kör MythTV (front och backend) 100 % av tiden, sÄ av den anledningen spelar det kanske ingen roll vilken som vÀljs. Jag vill dock kunna uppdatera grafikdrivrutiner pÄ ett smidigt sÀtt, och dÀr verkar Ubuntu ha en fördel framför Fedora om jag inte har fÄtt allt om bakfoten. KnoppMyth verkar dock ha en stor fördel av sitt webbgrÀnssnitt som Àr (eller har varit) mer utbyggt Àn i de andra "distarna".

Installationen kommer att göras pÄ en nyköpt 640GB Sata disk, sÄ att min gamla fungerande version Àr intakt. Hur gör jag smidigast för att fÄ över det som nu ligger i MySQL-basen samt mina inspelade TV-program. Jag vill helst inte tappa bort dessa. Jag misstÀnker att jag kan mounta hÄrddisken med Myth 3.2 installationen efter att den nya installationen har utförts pÄ den nya disken...men dÄ jag inte Àr sÄ vass pÄ Linux överhuvudtaget sÄ skulle jag gÀrna ta emot lite hjÀlp med detta sÄ att det flyter pÄ sÄ bra som möjligt.

mvh Manor

Redigerat av Manor, 28 July 2008 - 15:41.

Postad 29 July 2008 - 09:27

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14167 inlĂ€gg
  • 0

Hur gör jag smidigast för att fÄ över det som nu ligger i MySQL-basen samt mina inspelade TV-program. Jag vill helst inte tappa bort dessa. Jag misstÀnker att jag kan mounta hÄrddisken med Myth 3.2 installationen efter att den nya installationen har utförts pÄ den nya disken...men dÄ jag inte Àr sÄ vass pÄ Linux överhuvudtaget sÄ skulle jag gÀrna ta emot lite hjÀlp med detta sÄ att det flyter pÄ sÄ bra som möjligt.

Har för mig att man i princip kan flytta en mysql-db rakt av via filsystemet, men annars finns det bla ett kommando som heter mysqldump för att göra en filsystemsdump av databasen.

Postad 29 July 2008 - 09:44

Unregistered977be0c4
  • Unregistered977be0c4
  • Amatör

• 84 inlĂ€gg
  • 0

Har för mig att man i princip kan flytta en mysql-db rakt av via filsystemet, men annars finns det bla ett kommando som heter mysqldump för att göra en filsystemsdump av databasen.

För att dumpa ut information frÄn databasen kör man nÄgot i stil med:
mysqldump -u mythtv -p -t mythconverg record recorded \ oldrecorded recordedprogram recordedrating \recordedmarkup recordedseek > recordings.sql
Import till den nya databasen görs enligt
mysql -u mythtv -p mythconverg < recordings.sql
Jag kopierade ovanstÄende frÄn http://www.mythpvr.c...recordings.html. Jag rekommenderar att du lÀser innehÄllet pÄ den sidan innan du gör nÄgot eftersom jag sjÀlv inte har gjort det och inte kan sÀga med sÀkerhet att det fungerar :) .

Postad 30 July 2008 - 18:31

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlĂ€gg
  • 0
Tack för svaren :unsure:.

NÄgon som kan tipsa om en "dist"?

mvh Manor

Postad 01 August 2008 - 11:07

erlandi
  • erlandi
  • LĂ€rjunge

• 345 inlĂ€gg
  • 0
Jag kör MythBuntu 8.04 och Àr nöjd med den. Vad gÀller grafikdrivrutiner sÄ Àr det enkelt sÄ lÀnge du anvÀnder de som kommer med distributionen, skall du dÀremot kompilera ihop det allra senaste som Àr slÀppt frÄn Nvidia/AMD(ATI) sÄ Àr jag dock inte sÀker pÄ att det Àr sÄ mycket enklare, jag har dock inte testat MythDora sÄ jag vet inte hur krÄngligt det Àr dÀr.

I MythBuntu finns det numera grafiskt anvÀndargrÀnssnitt för att Àndra de mesta instÀllningarna sÄ lÀnge du bara skall sÀtta upp en standard MythTV burk. Det man kan fÄ rota i textfiler kring enligt min erfarenthet Àr:
- LCD skÀrm/IR fjÀrrkontroll konfigureringen om ingen av standard fjÀrrkontrollkonfigurationerna som följer med fungerar
- TV-kort drivrutiner om du har ett nytt kort som inte stödjs i den kÀrna som ingÄr i MythBuntu 8.04

Just den grafiska konfigurationen Àr nÄgot som blivit mycket bÀttre i 8.04 jÀmfört med MythBuntu 7.10.

Kan har inte kört MythDora eller KnoppMyth sÄ jag vet tyvÀrr inte hur de stÄr sig i jÀmförelse.

Jag tror man skall tÀnka till lite nÀr det gÀller att föra över information i MySQL databasen. MythBuntu skapar nÀmligen upp sin databas vid installationen och om de har Àndrat i tabell strukturen mellan MythTV 0.21 och den MythTV version du har nu kan du fÄ problem. Det jag gjorde var att jag gjorde en total dump av databasen i min gamla MythTV installation, inte bara vissa tabeller. Sen efter att jag installerat MythTV sÄ stÀngde jag ned MythTV och rensade databasen och lade in min backup istÀllet. MythTV fixar dÄ sjÀlv att uppgradera databasen till MythTV 0.21 strukturen.
OBS, det Àr inte sÀkert att det blir nÄgra problem om man bara tar backup pÄ vissa tabeller, jag bara sÀger att det kan nog finnas en risk att det blir det om dessa tabeller Àr förÀndrade.

SĂ„ lĂ€nge man inte byter distribution och inte gör en ny ren installation utan bara en uppgradering, sĂ„ fĂ„r du troligtvis med dig databasinformationen automatiskt, det Ă€r i alla fall sĂ„ i MythBuntu vid uppgraderingar. Jag skulle dock alltid rekommendera att man gör en full backup av databasen före en uppgradering, dĂ„ vet man i alla fall att det GÅR att fĂ„ tillbaka det genom att i vĂ€rsta fall Ă„terstĂ€lla den gamla installationen:
mysqldump -u mythtv -p mythconverg >mythbackup.sql

Postad 04 August 2008 - 19:17

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlĂ€gg
  • 0
Hej igen !

Efter en hel del micklande sÄ har jag kommit sÄ hÀr lÄngt. Alla installationer har gjorts pÄ en ny SATA-disk sÄ att min originalinstallerade MythDora 3.2 disk kunde hÄllas intakt.

KnoppMyth R5.5
Nja, jag Àr inte sÄ imponerad. MythTV installationen innehÄller dock en hel del smakfulla saker sÄsom utökade webbfunktioner vid uppkoppling frÄn en annan PC. Den gör Àven vissa MythTV instÀllningar automatiskt exempelvis sÄ lades mina TV-kort till utan att jag gjorde nÄgot.

MythBuntu
Jo, riktigt hygglig faktiskt...men av nÄgon outgrundlig anledning sÄ hackade grafiken och det blev en mer Àn lovligt dÄlig bild vid TV-tittande. Varför...ingen aning...och det skulle sÀkert gÄ att fÄ till med lite micklande, men jag gick vidare.

MythDora 5
Detta var den "dist" som jag till slut valde. Bilden blev bra, den innehöll vÀl det mesta jag ville ha och grÀnssnittet var jag van vid sedan min tidigare MythDora 3.2. Dock hade jag problem med brÀnningen av DVD-ISO-filen...trodde jag, men det visade sig vara lite buggigt. Om jag vid installationen valde Sverige, svenskt tangentbord etc. sÄ dog installationen dÄ nÄgon "repository" fil verkade saknas. Jag löste detta till slut genom att vÀlja US och engelskt tangentbord. Location kunde dock vÀljas som Europa/Stockholm. Efter installationen sÄ var det lÀtt att byta sprÄk och tangentbordsvariant via det grafiska grÀnssnittet.

Jag tog dÀrefter en backup pÄ MySQL databasen MythConverg (frÄn MythDora 3.2 disken) via kommandot:
mysqldump -u mythtv -pmythtv mythconverg -c > mythtv_backup.sql

Jag stÀngde dÀrefter av HTPC:n igen och vÀxlade över till MythDora 5 disken och MythDora 3.2 kopplades in pÄ en annan SATA-kontakt. MythDora 5 startades upp pÄ nytt.

Hur skulle jag nu fĂ„ tag pĂ„ filerna frĂ„n MythDora 3.2 disken. Även om jag inte direkt Ă€r vass pĂ„ Linux sĂ„ vet jag att det inte fungerar lika smidigt som under Windows. Nu verkar det ocksĂ„ vara mer eller mindre standard att nĂ„got som kallas LVM anvĂ€nds, vilket Ă€r ett smart sĂ€tt att kunna utöka diskutrymmet genom att koppla till mer disk till en logisk partition. Jag fick sitta och söka lĂ€nge pĂ„ Internet innan jag hittade instruktioner för hur jag skulle gĂ„ vidare. MĂ„nga instruktioner beskrev hur man lade till en disk, men dĂ„ var den oftast ny och skulle Ă€ven formateras...och det ville ju inte jag.

Det som tillslut löste mitt problem var att anvÀnda kommandot:
vgchange -a y
...som möjliggjorde att jag kunde MOUNT:a den logiska volymen som skapats automatiskt vid uppstarten av MythDora 5 (baserad pÄ Fedora core 8). Det hÀr Àr vÀl inga problem för de hÀndiga Linux-nissarna...men nÀr man sitter dÀr som en n00b och inte ens fattar i vilken Ànde man bör börja sÄ Àr man rejÀlt stolt nÀr man fÄr till det.

NÄvÀl, nu nÀr jag Àntligen kom Ät mina filer frÄn MythDora 3.2 disken sÄ körde jag nedanstÄende kommando frÄn katalogen dÀr min backup-fil lÄg:
mysql -u mythtv -pmythtv mythconverg < mythtv_backup.sql

DÀrefter kopierade jag allt frÄn "recordings"-katalogen till den nya disken.

Vid ett nytt försök att starta mythtvsetup sÄ dök ett meddelande upp om att databasen skulle "konverteras" mellan tvÄ olika scheman. Det gick tyvÀrr inte som tÀnkt...jag körde dÄ mythtvsetup frÄn terminalfönstret istÀllet och kunde se att det problem jag fÄtt gÀllde tabellen upnpmedia. Jag DROP:ade dÄ denna tabell manuellt och körde pÄ nytt om mythtvsetup...och voila nu verkade det gÄ bÀttre.

DĂ€refter startades mythtv upp och jag kunde nu se mina gamla inspelningar...och all kanalinformation verkade vara helt intakt.

NÄgra felmeddelanden har dock dykt upp avseende att inspelningsservern inte kan nÄs. Jag hade dock micklat runt lite hÀr och dÀr...sÄ efter en ombootning sÄ verkade allt fungera bra.

Av det jag sett hittills sÄ Àr jag vÀldigt nöjd med Fedora core 8 grejerna. Jag har kunnat uppdatera en hel del saker med "automatik" via pakethanteraren och det ser snyggt och prydligt ut. MythTV skiljer sig vÀl dock inte sÄ mycket frÄn versionen 0.20 som jag körde tidigare. DÀremot sÄ saknar jag "Àndra bildaspekt till 4:3 zoom" som var ett fast val som jag tidigare kunde vÀlja. Trots namnet sÄ gav detta en hygglig 16:9 bild för de program som spelats in med 16:9 fast utskickat i 4:3 format pÄ kabelkanalen (det lÄter rörigt...och det Àr det vÀl ocksÄ). Nu kanske detta Àr nÄgot som fungerar pÄ ett annat sÀtt i MythTV 0.21, det blir jag nog snart varse.

Det blir till att labba vidare och se att allt fungerar lika bra och stabilt som i MythDora 3.2...den disken kommer jag att behÄlla ett tag till :(.

Tack för alla tips och rÄd.
mvh Manor

Postad 02 October 2008 - 21:47

Slangare
  • Slangare
  • ForumrĂ€v

• 661 inlĂ€gg
  • 0
Manor,

Intresanta inlÀgg..
SjÀlv testade jag Mythbuntu i vÄras och rÄkade ocksÄ pÄ problem med grafiken.
Hoppande TV-bild pÄ samma sÀtt som du beskriver.
Jag Àr ocksÄ Noob pÄ Linux, men man mÄste ju försöka.. :P

Jag trodde att mitt problem var att drivarna till mitt Intel G35 grafikchip inte installerades korrekt.
TyvÀrr stöder min LCD endast 1080i officiellt (via EDID, men gÄr att lura) vilket jag tror gjorde att de drivare som installerades var vanliga VGA och jag fick aldrig ner de riktiga till Intel..

Lite frĂ„gor ang Myth, dĂ„ jag TYVÄRR Ă€r lĂ„st pĂ„ MCE..
Funkar DVB-S2?
Hur hanteras betalkanaler? Kan man dela betalkort mellan tuners?
Mjukvarucam och hoenixlÀsare funkar vÀl?
H.264 HD?
HÄrdvaruacceleration av H.264?
Fler kanaler ur samma MUX frÄn en tuner?

Tror (nÀr?) man att G45 kommer att stödjas?

Man kanske inte skall ge upp utan testa MythDora 5.0 istÀllet? Var den svÄrare att installera och fÄ igÄng Àn Mythbuntu?

Tackar..

Redigerat av Slangare, 02 October 2008 - 21:47.

Postad 07 October 2008 - 13:19

devis
  • devis
  • Amatör

• 57 inlĂ€gg
  • 0
Det kan i sammanhanget vara vÀrt att notera att om man har en lite Àldre burk sÄ kan det löna sig rejÀlt att kompilera MythTV sjÀlv sÄ att koden optimeras för den processor som sitter i just din burk.

Jag har en gammal DELL-laptop som front-end och med max upplösning gick CPU'n i taket dÄ jag slÀngt in Debian's MythTV-paket. NÀr jag kompilerade hela rasket sjÀlv sjönk den till 50% och den slutade hacka.

/Devis

Postad 31 December 2008 - 11:47

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlĂ€gg
  • 0

Manor,

Intresanta inlÀgg..
SjÀlv testade jag Mythbuntu i vÄras och rÄkade ocksÄ pÄ problem med grafiken.
Hoppande TV-bild pÄ samma sÀtt som du beskriver.
Jag Àr ocksÄ Noob pÄ Linux, men man mÄste ju försöka.. :blink:

Jag trodde att mitt problem var att drivarna till mitt Intel G35 grafikchip inte installerades korrekt.
TyvÀrr stöder min LCD endast 1080i officiellt (via EDID, men gÄr att lura) vilket jag tror gjorde att de drivare som installerades var vanliga VGA och jag fick aldrig ner de riktiga till Intel..

Lite frĂ„gor ang Myth, dĂ„ jag TYVÄRR Ă€r lĂ„st pĂ„ MCE..
Funkar DVB-S2?
Hur hanteras betalkanaler? Kan man dela betalkort mellan tuners?
Mjukvarucam och hoenixlÀsare funkar vÀl?
H.264 HD?
HÄrdvaruacceleration av H.264?
Fler kanaler ur samma MUX frÄn en tuner?

Tror (nÀr?) man att G45 kommer att stödjas?

Man kanske inte skall ge upp utan testa MythDora 5.0 istÀllet? Var den svÄrare att installera och fÄ igÄng Àn Mythbuntu?

Tackar..

Sorry, jag hade helt missat din frÄga :).

Nej MythDora 5.0 Àr lika lÀtt att installera som de andra paketen. De problem som jag hade var att jag ville fÄ över tidigare inspelade TV-program samt MySQL-tabellerna frÄn den tidigare installationen av MythDora 3.2 som jag hade liggande pÄ en egen disk. Jag har nu kört MythDora 5.0 skarpt i 5 mÄnader och det fungerar vÀldigt bra. Jag har vÀl fÄtt nÄgon hÀngning nÄgon gÄng, men det har bara varit att boota om PC:n. Jag kör 3 analoga Hauppauge TV-tuners, AMD 3200+, 2 GB RAM, 640GB disk och allt fungerar helt förtrÀffligt faktiskt. NÀr det gÀller TV-guide, in- och uppspelning av TV-program sÄ finns det egentligen inget som saknas. Inspalningarna kommer man ocksÄ Ät via exempelvis en Playstation 3 dÄ MythTV-burken poppar upp som en mediaenhet som kan vÀljas. En ASUS EEE PC gick ocksÄ bra att köra som MythTV-fromtend, och det finns avspelare Àven för WindowsvÀrlden som fungerar förtrÀffligt.

Jag Àr nu pÄ gÄng att bygga en till HTPC (men utan tuner-kort). Tanken Àr hÀr att kunna köra bilspel (typ Race07), titta pÄ film samt spela upp inspelade grejer frÄn MythTV-burken. Det blir ett Gigabyte GA-MA78GM-S2H samt en AMD 4850e med 4 GB RAM. Det blir dock inte ett HTPC-chassi denna gÄng utan mer en standardlÄda av mÀrke Hiper Anubis som sÄldes vÀldigt billigt frÄn Komponentcenter (PC-City) 594:-. HÀr blir dock basen Windows XP (pga spelönskemÄlet) men om jag lessnar sÄ blir det nog nÄgon Linuxvariant Àven hÀr dÄ det fungerar sÄ otroligt stabilt.

mvh Manor

Postad 19 September 2009 - 15:33

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlĂ€gg
  • 0
Ännu en uppdatering av denna trĂ„d.

MythDora 5.0 har fungerat mer eller mindre perfekt till dags datum.
Nu börjar det dock bli dags för ny hÄrdvara i vardagsrummets HTPC. Det blir prylarna frÄn den tidigare beskrivna spel-PC:n som nu ska in i MythTV-burken. Planen Àr att börja med MythBuntu 9.04 denna gÄng och hoppas att stödet ska vara bra/bÀttre med den nya hÄrdvaran. Jag tÀnkte Àven se om det fanns nÄgon ny MythDora version, men dess hemsida verkar vara svÄr att komma Ät (Ätminstone idag).

Den nya hÄrdvaran har inbyggt grafikkort med HDMI-utgÄng och med den effektivare processorn sÄ hoppas jag pÄ lite mindre vÀrmeutveckling och möjlighet att sÀnka flÀkthastigheten i chassiet. Dock finns det indikeringar pÄ diverse forum att nordbryggan bli rejÀlt varm...om sÄ Àr fallet eller om det Àr en bugg i redovisningen (jag har inte haft nÄgra egentliga bekymmer) vet jag dock inte.

Installationen kommer förhoppningsvis att kunna pÄbörjas denna helg, eller senast nÀsta helg...det Àr dock lite annat som ska fixas ocksÄ men intensionen Àr att komma igÄng med installationen Ätminstone.

mvh Manor

Postad 19 September 2009 - 20:38

psGandalf
  • psGandalf
  • Amatör

• 67 inlĂ€gg
  • 0
Ett litet inlÀgg vad det gÀller Mythbuntu. Mythbuntu Àr sedan lÀnge införlivad i Ubuntu. Dvs. kör en installation av din *buntu eller derivat (har testat Mint Linux7 med lika bra resultat). Via synaptic söker man pÄ Mythbuntu och hittar deras kontroll center. Via den sköter du sedan all installation av Mythtv. Enkelt och smÀrtfritt.

Postad 27 September 2009 - 19:27

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlĂ€gg
  • 0
...ja inte tusan hann man med nÄgon installation denna helg heller :).

Jag börjar dock vackla lite. Jag har försökt att lÀsa in mig lite mer pÄ diverse MythTV forum och fokuserat pÄ de som anvÀnder samma hÄrdvara (eller egentligen moderkort) som jag ska basera mitt bygge pÄ. Det Àr ett Gigabyte MA78GM-S2H med inbyggt grafikkort (ATI HD3200). Det visar sig att Linux generellt fortfarande slÀpar efter nÀr det gÀller drivrutiner till ATI. Det trodde jag var ett minne blott...men sÄ verkar inte vara fallet. I princip sÄ Àr slutklÀmmen i de "trÄdar" jag lÀst att man ska köpa ett NVidia kort och montera, för de har gett upp att fÄ till det inbyggda grafikstödet.

Jag börjar nu fundera pÄ att ge Media Portal en chans. Mina krav Àr ju egentligen inte sÄ höga...jag vill att hÄrdvaran jag har supportas...jag vill kunna spela in tre olika kanaler samtidigt som jag tittar pÄ ett tidigare inspelat program. Detta senare har ju inte varit nÄgot problem i MythTV med min gamla och sÀmre hÄrdvara.

Är Media Portal nĂ„got som ni andra Myth:are har kollat pĂ„ nĂ„gon gĂ„ng. Om JA...vad var er uppfattning om det?
...och nej, jag har inga som helst problem att köra Windows som operativsystem, mÄlet Àr ju bara att fÄ till nÄgot som fungerar lika bra som min nuvarande MythTV-burk och bygga vidare dÀrifrÄn. Om det inte gÄr sÄ blir det att gÄ tillbaka till en MythTV installation igen. Den enda kostnaden Àr ju egentligen bara tid...nÄgot som det tyvÀrr Àr en bristvara av för nÀrvarande...

mvh Manor

Postad 28 September 2009 - 07:27

par-joha
  • par-joha
  • ForumrĂ€v

• 780 inlĂ€gg
  • 0

[...]
Jag börjar nu fundera pÄ att ge Media Portal en chans. Mina krav Àr ju egentligen inte sÄ höga...jag vill att hÄrdvaran jag har supportas...jag vill kunna spela in tre olika kanaler samtidigt som jag tittar pÄ ett tidigare inspelat program. Detta senare har ju inte varit nÄgot problem i MythTV med min gamla och sÀmre hÄrdvara.

Är Media Portal nĂ„got som ni andra Myth:are har kollat pĂ„ nĂ„gon gĂ„ng. Om JA...vad var er uppfattning om det?
[...]

Jag har gjort precis den resan, ville ha lite mer "flash" Àn var MythTV kunde erbjuda, och provade Mediaportal ett tag.

Installationen gick ganska lÀtt, och MP i sig Àr vÀl ganska anvÀndarvÀnligt. Det som till slut gjorde att jag gick tillbaka var att MediaPortal ibland, utan anledning (tillsynes) inte spelade in det program jag hade schemalagt. Detta drog ju ner programmets WAF rÀtt rejÀlt. Mitt problem var nog iof att jag inte satte mig in i applikationen tillrÀckligt, utan gick ganska snart tillbaka till MythTV.

Det jag ocksÄ saknade var MythTV's granulÀra schemalÀggning, men det kanske de har fixat till sedan dess.

Hmm, nÀr jag lÀser min post inser jag att det kanske inte Àr till sÄ stor hjÀlp, men men :)

/ PĂ€r

Postad 28 September 2009 - 10:49

Manor
  • Manor
  • Beroende

• 1225 inlĂ€gg
  • 0

Jag har gjort precis den resan, ville ha lite mer "flash" Àn var MythTV kunde erbjuda, och provade Mediaportal ett tag.

Installationen gick ganska lÀtt, och MP i sig Àr vÀl ganska anvÀndarvÀnligt. Det som till slut gjorde att jag gick tillbaka var att MediaPortal ibland, utan anledning (tillsynes) inte spelade in det program jag hade schemalagt. Detta drog ju ner programmets WAF rÀtt rejÀlt. Mitt problem var nog iof att jag inte satte mig in i applikationen tillrÀckligt, utan gick ganska snart tillbaka till MythTV.

Ja, det lÄter ju som skÀl nog för att gÄ tillbaka till MythTV...
SjÀlvklart mÄste ju Media Portal fungera lika klockrent som MythTV har gjort avseende TV-inspelandet, annars försvinner ju hela finessen.
Jag ska göra ett försök med 1.10 betan som Àr ute nu, och se vad som hÀnder.
Om man bara hade haft lite fler TV-tuner-kort sÄ hade man ju kunnat köra de olika burkarna parallellt, nu blir det lite knöligare.

mvh Manor

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

• Kabelkanaler
    genstruktur
    2026-09-23 18:11:05
  • Testar lite olika ljus på belysningen
    genstruktur
    2026-09-23 18:09:20
  • Tillverkning av en takbalk till
    genstruktur
    2026-09-23 18:08:13
  • Titan Noir Max
    Rian
    2026-09-06 21:47:55
  • Använda filter
    johan b-lund
    2026-09-02 18:54:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas hĂ€r?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.