Kommentarer till Carada duken av Beagle five
Startad av
Beagle five
, Aug 20 2008 12:39
12 svar till detta ämne
Postad 20 August 2008 - 12:39
Bilden ser ruskigt bra ut!! jag är lite nyfiken på vad gör du kör för källa bluray eller vanlig dvd eller vad du har för nått
/M
/M
Postad 20 August 2008 - 12:51
Helt otrolig skärpa i bilderna, måste även vara en bra camera du tagit dina bilder med.
Postad 20 August 2008 - 12:56
Nikon D40 har jag använt på sista tiden.
hemligheten att få till skärpan är att få till exponeringen, men trots det så är inte skärpan på bilderna så bra som den är i verkligheten.
källan är för det mesta HD-XE1 HD-DVD spelare och olika HD-DVD filmer.
BD har jag ännu inte haft råd att skaffa mig. Men med heroes säsong 2 på BD nu så är det nog inte så lång tid kvar innan man blir blå.
hemligheten att få till skärpan är att få till exponeringen, men trots det så är inte skärpan på bilderna så bra som den är i verkligheten.
källan är för det mesta HD-XE1 HD-DVD spelare och olika HD-DVD filmer.
BD har jag ännu inte haft råd att skaffa mig. Men med heroes säsong 2 på BD nu så är det nog inte så lång tid kvar innan man blir blå.
Postad 20 August 2008 - 15:28
vilken film/er är det 8 första översta bildern ifrån. För övrigt så ser bilderna inte alls dumma ut.
Postad 20 August 2008 - 15:43
Första bilderna är ifrån Miami Vice. en film jag gillar och skulle gärna se en uppföljare på. trots att dom spelar över lite. eller varför inte en ny serie filmad på samma sätt.
Postad 07 October 2008 - 22:59
Skulle vilja se några bilder i ambient ljus också! Funderar själv på denna skärm. Grymt bra bild även på dina kamerabilder....snyggt.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
371 bilder
33 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?