Kommentarer till Pågående Hemmabio byggnation1 av yoke_man
Startad av
yoke_man
, Aug 29 2008 08:50
10 svar till detta ämne
Postad 29 August 2008 - 12:46
Lägg lite energi på att snygga till sladddragningen så kommer det se mycket bättre ut. Och jag håller nog med om att TV:n hänger lite väl högt, men det är ju en smaksak så...
Postad 29 August 2008 - 14:11
Enligt mig är normal tv position, ögonen nästan mitt i bilden när du sitter rätt upp i soffan. + en decimeter eftersom första hålen vart dåliga, och självklart så ska kablarna snyggas till det ser ju för jä... just nu men albumet är ju ett hemmabio-bygge-album och inte ett hemmabio-klart-album.
men fortsätt att skicka kommentarer på gott och ont det uppskattas!
jag är lite shockad att folk ogillar höjden på tv`n ? den är tilltad nedåt och jag har aldrig hört klagomål om det på bio?
fortsättning följer ...............
men fortsätt att skicka kommentarer på gott och ont det uppskattas!
jag är lite shockad att folk ogillar höjden på tv`n ? den är tilltad nedåt och jag har aldrig hört klagomål om det på bio?
fortsättning följer ...............
Postad 03 September 2008 - 10:31
Hej har ni några ider vad man gör av förstärkaren den var som sagt för hög för tv hyllorna (vad det nu var för snille som designade en tv bänk utan höjd nog för standard förstärkare) jag har funderat på att sätta den under tv`ns center men då får ju tv ta en massa extra värme vilket känns lite dumt!, kom gärna med ideer!
Postad 03 September 2008 - 21:03
tjena, det ser rikigt bra ut! Tv ser bra ut, tycker inte de ser för högt ut
keep up the good work
keep up the good work
Postad 09 December 2008 - 16:19
Snyggt och stilerent. Tycker nästan att tv:n är placerad lite för högt upp men det är väll en smaksak och hade nog försökt skippa hyllan till centern om det går, men det är snyggt nu också. Härligt med alla kablar i rännor? Om du vill ha en trälist längst ner och inga utanpåliggande kanaler så tycker jag du ska kolla in Kanallisten, mycket snyggt.
Postad 08 January 2009 - 16:25
Grym förbättring mot tidigare, blev helsnyggt!!
Men jag hade nog ställt förstärkan i mitten, så den visar vem som bestämmer =)
Saknar dock lite högtalare, vart är frontarna?
Höjden på TVn känns hel rätt enligt mig, keep it up!
Men jag hade nog ställt förstärkan i mitten, så den visar vem som bestämmer =)
Saknar dock lite högtalare, vart är frontarna?
Höjden på TVn känns hel rätt enligt mig, keep it up!
Redigerat av Eddy_louix, 08 January 2009 - 16:28.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
13 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?