Kommentarer till Vardagsrummet förr av markusb2
Startad av
markusb2
, Sep 12 2008 13:45
8 svar till detta ämne
Postad 12 September 2008 - 13:45
Riktigt fint och mysigt, häftiga högtalare och fin elektronik
Mycket bra jobbat
Mycket bra jobbat
Postad 12 September 2008 - 17:18
Snygga högtalare...En kompis till mig använder lika pipor som dig,,men vad jag ser av dina kort så använder du dom som basreflex, har jag fel?
Postad 12 September 2008 - 19:32
Wesslo: Det är inte basreflex... inte på det sättet en vanlig låda funkar iaf.
Denna variant kallas ML-TQWT där ML står för mass loaded. Mha porten kan man lura elementet lite att tro att det sitter i en längre pipa pga den akustiska belastningen porten utgör.
Detta är en variant jag simulerat fram. Lådan är ganska lik "everest" som är designad för FE204, men denna har större förhållande mellan slutna och öppna änden samt en port istället för vanlig öppning.
Denna variant kallas ML-TQWT där ML står för mass loaded. Mha porten kan man lura elementet lite att tro att det sitter i en längre pipa pga den akustiska belastningen porten utgör.
Detta är en variant jag simulerat fram. Lådan är ganska lik "everest" som är designad för FE204, men denna har större förhållande mellan slutna och öppna änden samt en port istället för vanlig öppning.
Postad 18 September 2008 - 08:46
Är det månne den gamla klassikern Far Cry jag skådar? =) Spelade faktiskt nyligen igenom det för att ladda inför 2an
Postad 25 September 2008 - 01:11
Kände att jag var tvungen att göra detsamma =)
Nu håller jag på att spela igenom Crysis igen..
Hoppas Farcry2 är minst lika snyggt!
Nu håller jag på att spela igenom Crysis igen..
Hoppas Farcry2 är minst lika snyggt!
Är det månne den gamla klassikern Far Cry jag skådar? =) Spelade faktiskt nyligen igenom det för att ladda inför 2an
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
17 bilder
942 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?