Kommentarer till Inställningar Sony 40W4500 av Micleg
Startad av
Micleg
, Sep 16 2008 13:45
6 svar till detta ämne
Postad 16 September 2008 - 13:45
Nice
Ska testa dom inställningarna. Har du märkt några störningar som framstår som horisontella linjer lite då och då? Har du testat DLNA-funktionen? jag satt och försökte få igång den igår men fick inte igång musik över nätverket :S
Postad 17 September 2008 - 10:20
Nej, jag har inte sett några störningar. Såg hockey härom dagen och det såg också bra ut. Testade att koppla in speldatorn via HDMI igår och det såg fantastiskt bra ut (i spel, desktopen så sådär ut). DLNA får jag bara ut något vettigt från om jag har "picture playlists" men den är seg och och omständlig. Det blir nog USB eller dator/HDMI för visning av bilder.
Postad 17 September 2008 - 10:30
Jag har dock kontrastförbättraren avslagen. Den kanske spökar i ditt fall?
Postad 30 September 2008 - 05:12
Tack och lov är ju ljussensorn helt separerad från kontrastförbättraren så att det går att få TV:n att anpassa sig till ljuset i rummet oberoende av ljuset i filmscenen. Stängav automatisk kontrastförbättring! (Det står t o m i manualen att man kan få pumpande bild med den på.)
Postad 01 October 2008 - 13:43
Nu har jag kört med kontrastförbättringen avstängd ett tag och har inte sett några fler fula horisontella linjer så det verkar som att det var den funktionen som var boven i mitt fall.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
70 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?